Khamis, 20 Januari 2011

PRK Tenang...Normala Datang Kotor & Mengotorkan..



- Kerajaan Pas Kelantan mengakui sasaran untuk menjadikan Kota Bharu bandar bersih belum dicapai sepenuhnya walaupun kempen telah dilancarkan tahun lalu, disebabkan kurangnya kesedaran masyarakat dalam menjaga kebersihan.

Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan negeri, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, program bandar Kota Bharu Bersih 2010 merupakan agenda besar dilaksanakan Majlis Perbandaran Kota Bharu-Bandar Raya Islam (MPKB-BRI) untuk menimbulkan kesedaran masyarakat supaya menjaga kebersihan

Kita (MPKB-BRI) yang terlibat secara langsung boleh lihat sendiri sejauh mana matlamat 2010 dapat dicapai. Oleh itu, MPKB-BRI merupakan agensi paling layak merancang balik kekurangan yang perlu diperbaiki," katanya ketika ditemui selepas melancarkan Gerak Gempur Kebersihan bandar Kota Bharu yang diadakan di pekarangan pejabat MPKB-BRI di sini, malam tadi. - Utusan
Apa agaknya si Normalas ni nak bagi tau kat pengundi Tenang? khabarnya malam pengenalan beliau sebagai calon kemaruk PAS tempohari,, beliau dengan penuh sopan mengajak pengundi beliau untuk berubah...berubah apa? berubah kepada kekotoran seperti di KB Ibu negeri nik najis memerintah.

Normalas nak ajak pengundi tenang jadi pengotor? ajak pengundi tenang merasakan jihad hidup dengan air kotor seperti di Kelantan? ajak pengundi berubah agar ramai ramai lari meninggalkan tenang, labis atau segamat keluar mencari rezeki di Kelantan? gila...orang kelantan sendiri lebih 500 ribu keluar berhijrah mencari sesuap nasi...!


Apa yang normalas ni bawa ke Tenang? nak ajak pengundi di tenang berhenti kerja 24 jam seperti nya untuk menjadi calon...! jadi calon boleh lah mala tapi bungkus nak buat apa? ko boleh la lepas ni makan hasil dari laki kau yang cekik mengkedarah duit kerajaan BN...!

Setakat nak merosakkan keharmonian penduduk dan pengundi di Tenang buat apa Mala? berdosa tau tak? tapi jenis macam mala dan sekutu nya ni berdosa banyak pun tak per sebab nik najis dah gerenti suluger...


Kiranya suluger ni memang ko orang punya la kira diwarisi dari mak bapak ko orang la kan..


Sendiri Mau Ingat!!! & Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Hisss, cakap tak berlapik. Ada kesitu pulak....

    Tapi betullah PM. Orang kampung paya merah dah naik hantu di buat si mala nie. Dia orang cukup tersinggung dengan kata kata kesat yang di hambur dari mulut cikgu ni. Macam mana anak murid berhadapan dengan dia pada masa lalu? Kuasa Allah, Allah telah mengeluarkan dia dari terus berada di dalam arus pendidikan mengelakkan dari terus menjahanamkan anak murid dia.

    Apa yang UMA lihat, kebanyakkan muslimah pas memang mudah hysteria ketika bercakap atau mempertahankan hujah. Mungkin dia belajar dari hujjah tok guru; Celako, Celako, Celako.

    Supaya di jauhkan para malaikat pemimpin macam nie untuk orang Labis.

    BalasPadam
  2. Tuan,
    PAS bukan berjuang untuk Islam, PAS hanya mempergunakan Islam untuk kepentingan parti. Membenci dan menjauhkan diri dari PAS adalah perjuangan untuk memertabatkan Islam sejati. Islam dipermainkan oleh kafir DAP kerana PAS memberi ruang pada mereka. Maka jauhkan diri dari PAS. Salam Ukhuwah Islamiah.

    BalasPadam