Khamis, 20 Januari 2011

PKR Tenang!!! Normala Mula Tidor Menonggeng...


UMNO Bahagian Labis memberi sokongan penuh terhadap pemilihan Mohd Azahar Ibrahim sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, 30 Januari ini.

Timbalan Ketua UMNO Bahagian itu Rosdin Mahamud berkata, walaupun sebelum ini namanya disenarai pendek sebagai calon BN, beliau tidak mempunyai masalah bekerjasama dan membantu Azahar memenangi pilihan raya kecil tersebut.

"Azahar merupakan batang tubuh yang dipinjamkan kepada parti untuk mewakili parti, tapi yang sebenarnya, inilah semangat yang perlu ada pada kita, kita tidak perlu nak melobi sana melobi sini...

"Siapa saja yang dipilih pucuk pimpinan, walaupun ada nama saya, nama naib, nama Ketua Pemuda, saya terbuka, kita serahkan kepada pucuk pimpinan," katanya pada sidang akhbar di pejabat Umno di sini.

Beliau berkata, adalah penting semua anggota di setiap peringkat menyokong calon yang dipilih pucuk pimpinan atasan bagi mendukung aspirasi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Rosdin menyifatkan kredibiliti dan ketokohan Azahar, selain memiliki ramai kenalan kaum Cina, mampu menjadi kekuatan beliau untuk memenangi kerusi DU NTenang.

"Saya cukup berkeyakinan dengan kerjasama yang akan diberikan oleh seluruh pimpinan sama ada Pemuda, Wanita seluruh bahagian ditambah dengan parti-parti komponen dan NGO yang ada di Labis ini, kita akan dapat melihat satu keputusan yang cukup membanggakan kita," katanya

Usaha PAS nak memecah perpaduan dikalangan ahli UMNO terutama penyokong kepimpinan bahagian yang disebut sebut bakal menjadi calon selama ini GAGAL !!! Kepimpinan UMNO terus mengekalkan semangat bersatu dan bersetia dalam perjuangan!!! Siapa jua yang terpiliha mereka akan sokong!!! Yang penting UMNO MENANG!!! BN MENANG!!!

HUbaya Hubaya! akan datang kumpulan sesat PAS yang diterajui oleh muslimut muslimut PAS memporak peranda kan suri suri rumah di DUN Tenang dengan pelbagai dakyah dan fitnah!!!

Mereka ini akan datang dengan menjaja syurga bagi yang mengikutinya dan memberikan amaran kepada yang engkar kepada utusan mereka...!!!

Weii! ko ingat ni kat mana? ni Tenang tau tak? orang Tenang semua ada akal fikiran yang sihat, ada asas pendidikan agama yang cukup! ada pegangan yang kuat! ada asas berpolitik yang mereka percaya dan yakini selama ini iaitu UMNO dan BN!!! Itu sebab makin banyak lembu PAS masuk berkempen...makin rosak dan ditolak si mala tu...!

Kesian Mala..nampaknya tido malam pun dah mula menonggeng!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. SEMANGAT UMNO ORG JOHOR ADE UMPHHH. KIT SIYAL DH CKP PAS SUSAH NAK MENANG.PASNGOK PUN TAROK LA NORMALA UTK TEST MARKET. KLU MENANG OK TP KLU KALAH MARUAH MUSIBAT JUGAK DI BWH TAPAK KAKI WALLY SLIPORR BEB KEHKEHKEH

    BalasPadam