Isnin, 31 Ogos 2009

Merdeka! Merdeka! Merdeka! Manifestasi Merdeka Bagi Pengkhianat Bangsa! Petualang Negara! Pelelong agama!


Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Merdeka! Pekikkan keramat bagi setiap kita apabila tiba hari kemerdekaan negara. Hari ini kita menyambut hari kemerdekaan yang ke 52. Berbeza dengan tahun-tahun sebelum ini sambutannya pada tahun ini dilihat 'kurang' kerana penyakit selsema babi yang melanda! bukannya puasa, kerana puasa tidak pernah menjadi penyebab kepada kekurangan atau kelemahan sesuatu perkara!

Namun yang berperangai seperti selsema babi tetap 'panas' dalam sambutan kemerdekaan! Bagi mereka bukan pengisian makna dan maksud kemerdekaan yang perlu dihayati, Celebration yang happening bro itu yang menjadi KPI sesuatu majlis itu berjaya, maka tak heran kalau malam ini berapa ramai yang hilang akal mabuk 'yamseng' menogok air kencing setan, sama ada yang pro mahupun yang baru menceburinya hanya kerana malam kemerdekaan, berapa banyak kondom yang basah diguna dibiarkan melekit di atas tilam hotel hatta di bilik air karaoke, demi menyambut kemerdekaan...

Bagi Pembangkang kemenangan dalam PRK PP yang lalu juga merupakan suatu manifestasi kemerdekaan. Dengan kemenangan itu maka Anu-war Al Juburi Pengkhianat bangsa dapat suntikan semangat untuk mempastikan agenda politik peribadi dapat terus dijalankan. Mambakar semangat membugar tekad kepadanya dalam membuktikan Permatang Pauh merupakan kubu kuatnya dan sekaligus membenarkan teori dan percaturan politik nya benar dan berjaya.

Bagi Pengkhianat Bangsa dan Petualang Negara, Kesempatan dalam Kesempitan dan Kelemahan BN ini merupakan peluang berharga untuk terus menjerut leher kuda-kuda belang agar tunduk, sujud dan akur dengan segala fitnah dan tipu daya. Politik senget atas nama hak sama rata, menolak kaum dominan, DEB, Hak Keistimewaan melayu dan Bumiputera, Kuasa Raja-Raja semuanya boleh dipersoal dan di kesampingkan atas nama demokrasi. Peluang yang tidak pernah dimiliki oleh kaum-kaum pendatang untuk memintak dan mendesak semua yang menjadi kepunyaan melayu seperti membuka taraf Bumiputera kepada semua rakyat juga merupakan agenda yang amat bernas!

Bagi Pelelong Agama ( PAS ) yang melacurkan diri dan perjuangan politik sempit merasakan kemerdekaan ini adalah peluang dan kesempatan bagi mempastikan pintu syurga dibuka seluas-luasnya kepada mereka yang sealiran dengannya. Berpaksi atas nama Jihad yang jahat telah menyebabkan mereka yang konon menegak agama sebenarnya pelelong, penjual dan penggadai kesucian agama. Agama merupakan bahan dagangan yang ampuh demi kelangsungan politik.

Sementara pengundi bukan melayu masih lagi memelok tiang-tiang seri nikmat kekuasaan yang tidak pernah mereka miliki sebelum Mac 08. Orang melayu sendiri sudah terpaksa berarak dijalanan dalam menegakkan kebenaran, maka tentunya sesuatu perlu dilakukan.

Orang melayu perlu sedar walaupun hari ini sudah 52 tahun kemerdekaan negara dikecap namun kemerdekaan bangsa seakan sudah semakin luntur dan pudar! Pengisian Kemerdekaan perlu dilihat dengan penuh teliti, ikhlas, berani dan bermaruah!

Kepada Allah Berserah...

Sendiri Mau Ingat!!!

26 ulasan:

  1. Umno kalah hahahahahahahahahahahah!!!! PM dah gilooooooooo hahahah kasian

    BalasPadam
  2. salam anon 4:11
    Alhamdulilah penulis masih lagi waras, dan semoga anon pun begitu, pentas masih terbuka dan permainan masih panjang sdr, tiada kesudahan bagi perjuangan kerana walau mati pun seorang pejuang masih ada lagi waris yang akan meneruskannya... Itu lah murninya perjuangan UMNO!
    terima kasih

    BalasPadam
  3. Salam bro,

    PAS 4 all, DAP didahulukan, kuil diutamakan.

    Merdeka!

    BalasPadam
  4. Salam Merdeka PM,

    ...sama2lah kita pelihara kemerdekaan negara kita dari sebarang cubaan pihak yang sentiasa untuk menghuru-harakan Malaysia...

    Merdeka! Merdeka! Merdeka!...

    BalasPadam
  5. salam bro Junah,
    yess PAS for all...untuk semua yang mendapat syurga kenikmatan khayalan nik aziz...huhu
    salam kemerdekaan bro! dan salam perjuangan!
    terima kasih

    BalasPadam
  6. salam bro Hilbert,
    semoga kita semua terus kuat dan bersemangat untuk mempastikan sebarang anasir jahat terhadap agama, bangsa dan negara dapat di 'nyah' kan dari bumi bertuah ini!
    salam kemerdekaan dan salam perjuangan bro !
    terima kasih

    BalasPadam
  7. SLM MERDEKA BROO..KITA TETAP MERDEKA WLU PEMBANGKANG CUBA NAK MENTERBALIKAN NEGARA NI. KPD RAKYAT YG MASIH SYGKAN NEGARA NI TAKKAN SANGGUP MENGADAI NEGARA DEMI UTK KEPENTINGAN INDIVIDU..MERDEKA!!..MERDEKA!!...MERDEKAA!!!..YEZZEKKKK!!!

    BalasPadam
  8. salam bro Jeffry,
    salam kemerdekaan bro dan bersyukur lah kita kerana tetap merdeka minda, hati dan jiwa dulu kini dan selamanyaa...kesian kuda-kuda belang melayu PAS & PKR..huhu

    BalasPadam
  9. anon 04:11
    sedar lah diri kamu tu sikit ... dah 52 tahun UMNO merdekakan negara yang tercinta ini - kalau bukan UMNO yang merdekakan hingga kehari ini ...sapa yang merdekaan PAS,DAP,PKR,PR atau bapak hang? bodoh punya melayu cakap tak mau pakai otak !!!!!

    BalasPadam
  10. Ooooiiii para barua2 UMonkeyNO semua, kesian kat hang semua, meyalak macam anjing tersepit telor kat pintu...hahahahahahah. Ummo dan nak mampus semua PRK kalah hahahaha... sedarlah wahai2 barua semua anda semua dah nak pupus dalam peta politik tanah air yang tercinta...kesian dok mengemis dalam blog banggang ni...macam sampah longkang...

    UMNO dah nak mampus dah tunggu masa sajalah... kita tunggu di KOTA SEPUTEH pulak..apa macam bro!!! hahahahah kesian......

    BalasPadam
  11. BN = BARANG & BABI NAIK!!!!

    Harga petrol naik esok
    Ogos 31, 09 6:55pm
    Kerajaan hari ini mengumumkan kenaikan harga petrol RON95 yang menggantikan RON92 kepada RM1.80 seliter, kuatkuasa esok.

    Manakala harga RON97 juga turut dinaikan kepada RM2.05 seliter.

    Kerajaan sebelum ini telah menyatakan bahawa harga petrol akan dinaikan pada 1 September.

    MERDEKA! MERDEKA! MERDEKA!

    PUAK2 UMNO TAK PAKAI MINYAK DIA PAKAI KENCING NAJIB!!!

    BalasPadam
  12. UNTUK PUAK2 UBN....

    MCA MAKIN TENAT

    Ong, Dr Chua rancang adakan dua EGM berasingan.

    Krisis MCA dijangka bertambah meruncing apabila dua mesyuarat agung luar biasa (EGM) mungkin diadakan susulan pemecatan Timbalan Presidennya, Dr Chua Soi Lek daripada parti, minggu lalu.

    Ini berikutan keputusan Presiden MCA, i Ong Tee Keat, untuk memanggil EGM ketika penyokong Dr Chua turut merancang mengadakan mesyuarat berkenaan dalam usaha membatalkan pemecatan Timbalan Presiden itu.

    MAMPUSLAH KOOOO....

    BalasPadam
  13. LASKAR MUDA----

    PUKIMAK kau sibuk apa.dia MCA nak pecat ke apa ke. Keje kau apa. menghina bangsa sendiri.anjing.orang macam ko ni esok balik raya accident langgar bus kat highway. pasal ko rasa kau dah bagus masuk syurga.Kalau dah mampus jangan lupa lak ajak dewa ajis ko sekali.ok bodoh!mampus la ko lagi baik anjing!

    BalasPadam
  14. salam laskar mudo....
    mamat ni dah hilang sabarnya hahahah, kasian merapu macm orang gelierrrrr dalam bulan pose ni... contoh 1UMNO yang dilahirkan oleh Najis berdarah hahahahahah, merapu menyalak macam anjing gilor babi, kesian sungguh, cuba suluh muka tu dalam tempurung, sebelum tu jangan lupo kencing dulu dlm temmpurung tau heheheheh.

    BalasPadam
  15. MENGHINA BANGSA JENIS BANGSA UMNO ITU TAK PE, SEBAB UMNO DAN BARUA-BARUANYA MEMANG BANGSAT, LAGI BANGSAT DARI BANGKAI BABI TEPI JALAN....

    BalasPadam
  16. salam anon 04:11,
    setuju dengan sdr, bodoh punya melayu PAS, DAP dan PKR yang tidak sedar diri menentang UMNO yang telah memerdekakan bangsa dan negara.
    terima kasih sdr

    BalasPadam
  17. terima kasih sdr 17:42 atas komen kepada anon 04:11, terima kasih sekali lagi bro

    BalasPadam
  18. salam anon 20:10
    Kalau menjawab mengikut teori saudara maknanya sdr, PAS dan melayu didalam PKR dan DAP lah yang menjadi anjing kecut telor kerana tersepit di pintu..hehe itu jawapan kepada hujah sdr lah.
    seperti yang penulis tuliskan lebih awal bahawa pentas masih terbuka, masa pun masih panjang, maka kita tunggulah apa yang bakal berlaku!
    Sdr mungkin boleh berbangga dengan 'pencapaian' yang sdr sifatkan berjaya mungkin dalam PRK namun UMNO dan BN tidak mendiamkan diri dan tetap giat melakukan usaha untuk memenangi hati rakyat dan pengundi
    terima kasih

    BalasPadam
  19. salam anon 02:05,
    BN ialah Barisan Nasional! Itu jelas dari dulu, kini dan selamanya, kalau mengikut teori sdr maknananya PAS tu Parti Ajaran Sesat lah kan kerana kesesatan yang dibawa oleh nik aziz, haji hadi dan ulama dalam semak telah menyebabkan kuda-kuda belang macam anon ni begitu taksub dan sempit hingga sanggup menjual agama, bangsa dan harga diri...huhu
    terima kasih

    BalasPadam
  20. salam anon 15:16,
    MCA bergolak...itu penulis tak nafikan dan mereka dah buat keputusan nak adakan EGM dalam tempoh 30 hari, so kita tunggu ajer la..apa yang anon berpeluh sangat macam nak mampos!
    sekurang-kurang MCA bersikap 'gentleman' dalam mendepani isu bukan macam PKR walaupun peliwat tegar dah tentu bersalah tetap di dewakan kerana kedunguan anon dan pengikut taksub yang lain, walau ada mur 'shit' tua dalam PAS yang otak mereng namun adanya kuda belang macam anon maka bersinarlah politik mereka, walau dalam DAP adanya kroni anak beranak dan menantu memegang jawatan tertinggi dalam Parti namun adanya kuda belang macam anon yang taksub maka berjaya lah mereka menjalankan agenda untuk menunggang dan menindas jenis-jenis macam anon ni..huhu
    terima kasih

    BalasPadam
  21. Salam Laskar Muda,
    terima kasih atas pandangan sdr terhadap kuda-kuda belang PAS, PKR dan DAP yang sudi dan rela menjadikan dirinya pengkhianat bangsa, petualang negara dan pelelong agama...
    terima kasih bro!

    BalasPadam
  22. salam anon 18:38 dan 18:41,
    Kalau anopn berdua beranggapan mencaci dan menghina orang-orang UMNO yang jelas berjasa itu takpe dan boleh maka apajua yang anon berdua tuliskan seperti mengatakan anon adalah bangsat yang lebih bangsat dari bangsat babi ditepi jalan merupakan diri anon sendiri...huhu kesian, sesungguhnya agama Islam mengajarkan bahawa menghina akan sesama hamba adalah dilarang! itu seruan agama, namun bagi anon yang hanya Islam dikulit tapi tidak dihati tentunya seruan seperti itu tidak akan sampai kan...apa nak heran! kuda belang PAS la katakan!!!
    terima kasih

    BalasPadam
  23. Sejak awal lagi saudara telah menghina sesama umat Islam, janganlah dok berseliundung cuba baca setiap posting saudara semua menghina dan mencaci orang. Itu halal ke?? atau saudara ni sudah gila babi tak sedar apa yang dibuat, hanya nampak salah orang lain. Semua cacian ini berpunca dari saudara sendiri, yang mulakan dalam posting di blog babi saudara ini.

    Sedarlah diri tu dulu sebelum mengata orang. Yang nyata Umno dan saudara sama saja, sama-sama gila dan banggang, bangsat dan keji lahi hina sehina-hinanya. itu hakikat yang harus saudara terima.

    BalasPadam
  24. salam anon 17:32,
    penulis sebenarnya 'penat' nak berhujah dengan puak kuda belang macam anon ni, pertama nya anon cukup berkira-kira dalam menggunakan akal fikiran itu sebab pemikiran anon mudah dibentuk oleh tok-tok guru dalam semak anon,
    dalam konteks politik negara, PAS lah yang telah memulakan langkah perpecahan bangsa justru membawa perpecahan sesama umat...kenapa?
    kerana haji ahmad fuad kalah dalam pemilihan parti didalam UMNO maka beliau keluar dari UMNO dan menubuhkan Parti PAS ( Parti Ajaran Sesat ) maknanya PAS lah yang dulu keluar dari jemaah dan persatuan bangsa seagama, membuat dakyah dan propaganda dengan menunggang agama untuk menghirup nikmat kuasa politik sempit dan jahat.
    Maka bermula lah sembelihan orang UMNO tidak sah, sembahyang 2 imam, UMNO kafir, menentang UMNO adalah jihad, UMNO komunis, berkawan dengan setan, tuhan mencarut, dll lagi yang tentunya anon yang gila babi taksub kepada ulama dalam semak tidak akan nampak bahawa perpecahan, kerosakan, pelacur politik murahan, menggadai agama berlaku didalam kelompok bangsa yang beragama kan Islam...
    Penulis hanya menjawab mengikut ayat yang anon tuliskan diakhir ayat bahawa
    " sedarlah diri tu dulu sebelum mengata orang. Yang nyata PAS dan saudara sama saja, sama-sama gila dan banggang, bangsat dan keji lahi ( lagi ) hina sehina-hinanya. itu hakikat yang harus saudara terima" anon...
    jgn mare! terima kasih

    BalasPadam
  25. hallo haiyyaa,
    sdr tak perlu bersusah payah untuk memberitahu penulis dan pengunjung blog ini yang haiyyaa bodoh belaka!
    terima kasih

    BalasPadam