Selasa, 18 Ogos 2009

Nik Aziz Semakin Bengong...!!!


Utusan Online:NIK AZIZ KATA AHLI UMNO TAK AKAN MASUK SYURGA “...BUKIT MERTAJAM 17 Ogos

— Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat berkata, anggota UMNO tidak akan masuk syurga kerana parti itu mengamalkan ajaran Islam palsu dari Palestin...Katanya, terdapat perbezaan antara Islam yang didakwah oleh Pas dan Islam yang diamalkan oleh umat Islam daripada kalangan anggota UMNO...

“Islam bawah UMNO tidak ke mana dan tidak boleh bawa seseorang itu ke syurga. Berdasar perkara itu, saya percaya penduduk di kawasan Permatang Pasir akan memilih calon Pas sebagai wakil rakyat mereka,” katanya kepada pemberita di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) di sini hari ini selepas proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil Permatang Pasir....”


Begitu lah kata-kata Nik Aziz...

- Bagi Nik Aziz agama ialah kuda tunggangan! Pakaian ulama dalam semak yang ada pada beliau merupakan lesen untuk menentukan keislaman orang lain.

- Bagi Nik Aziz agama bukannya menyeluruh kerana boleh dibahagi-bahagi mengikut selera politik beliau. Menganut agama Islam bukan melalui shahadah tapi cukup sekadar menganut Parti PAS.

- Bagi Nik Aziz beliau mempunyai kuasa seperti tuhan yang menentukan agama, iman dan syurga neraka seseorang hamba dengan melihat parti ikutan seseorang.

- Bagi Nik Aziz Rukun Iman ada 7 dimana yang ke 7 ialah beriman kepada beliau dan parti PAS sebagai jaminan syurga.

- Bagi Nik Aziz Rukun Islam ada 6 dimana yang ke 6 ialah menjadi ahli PAS.

- Bagi Nik Aziz agama ialah pakaian bagi mengaburi mata kuda-kuda belang untuk tunduk taksub menjilatnya dengan menawarkan syurga dunia dan angan-angan syurga akhirat yang boleh beliau pastikan.
Kira ambik tiket kat Kaunter Nik Aziz bila mati kelak di padang Masyar untuk masuk syurga.

- Bagi Nik Aziz sesiapa jua yang menghina agama dan menjatuhkan moralnya tidak dianggap salah dan perlu disokong asal si kafir ini menyokong beliau untuk terus menikmati keseronokan berpolitik di dunia ini.

- Banyak lah lagi pelbagai bagi dan pandangan sempit tok guru sesat ini yang begitu menyimpang dari ajaran agama yang sebenar dan syumul.
Ternyata beliau sudah jauh sesat dan yang lebih malang sedang menyesatkan yang lain, perosak yang merosakkan!

- Kepada Umat Islam jauhilah puak munafik yang di tangan kanan nya penuh dengan kesucian dan ketinggian agama tetapi malang di tangan kirinya penuh dengan tipu daya yang merosak dan menyesatkan...

Kepada Allah berserah dan berlindung dari perosak agama ini.
Mohon keampunan, Taufik hidayah dan Kasihan Belasnya agar kita semua tidak terpedaya oleh Dajjal-Dajjal ini...Amin

Sendiri Mau Ingat!

6 ulasan:

  1. salam

    segala kata2 yang terkeluar dari mulutnya itu adalah pertunjuk kepada mere ayang mepunyai akal untuk menilai sendiri sikap sebenar pemimpin ulama yang terkena penyakit sayangkan dunia


    salam

    BalasPadam
  2. SLM BRO..ORG TUA BTUL DH NYANYUK PUNN!!. DIA IKUT MAIN SEDAP MULUT JE SB DH RISAU PSL KEBANGKITAN RAKYAT YG DH MULA MENENTANG PAKATAN SEJAK MENANG TIPIS KT M.U.

    JADI DIA KLUARKAN LA SEMUA FATWA2 MERAPU DIA TU. BAGUS JUGAK!..SEKURANG2NYA RAKYAT TAU SAPE PAK AJIS TU SEBENARNYA KEHKEHKEH YEHAAAAAAA!!!

    BalasPadam
  3. Salam,

    terlalu lama berkuasa mmg akan kena penyakit ini.

    BalasPadam
  4. salam bro TL,
    setuju sangat apabila topeng warak yang dipakai selama ini sedikit demi sedikit terungkai kerana tamakkan dunia... rela menjual akhirat demi kenikmatan dunia yang fana...huhu
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. salam bro Jeff,
    Penyakit nyanyuk ditambah dengan penyakit sawan babi yang melanda sejak MU yang lalu terus menghantui nik aziz hingga ia lebih memudahkan UMNO dan BN diterima baik oleh rakyat dan masyarakat Permatang Pasir terutamanya...
    Insyaallah BN berjaya!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  6. salam sdr Junah,
    setuju apabila amanah dan tanggungjawab telah bertukar kepada kenikmatan dan ketamakkan yang menyelubungi hati, jiwa dan akal fikiran maka kewarasan sudah hilang dan bukan lagi keutamaan.
    terima kasih sdr

    BalasPadam