Rabu, 19 Ogos 2009

PRK N.11 PP...AWAS! HINDARI VIRUS BABI GILA PAS, DAP & PKR.


Awas! kepada Rakyat Malaysia terutama kepada Penduduk dan Pengundi di Permatang Pasir!

Kalau WABAK H1N1 yang melanda negara mungkin boleh diatasi dengan memakai topeng dan mengurangkan aktiviti luar namun yang lebih bahaya dari itu ialah kehadiran VIRUS BABI GILA yang sedang melanda seluruh DUN N11. dek kerana hadirnya pemimpin dan penyokong PAS, DAP dan PKR.

Mereka yang membawa VIRUS ini juga dikenalpasti dari pelbagai latar belakang kaum dan keturunan, baik yang bertaraf tok guru dalam semak atau pencacai yang mengampu dan menyemak, yang berkopiah atau yang pakai singlet berterompah, yang labuh jilbab atau pelacur belakang mati yang sentiasa lembab...tak kira! asal dari Pakatan Perosak Rakyat maka ianya harus anda semua jauhi dan elakkan.

VIRUS yang pada awalnya hanya menyerang kelompok dan golongan kuda belang, orang gila, yang taksub membabi buta, penjual-penjual agama dan pelacur-pelacur murahan yang begitu berminat dengan salah laku sex dan moral dilaporkan telah mencapai tahap tertinggi serangannya pada Mac 08 yang lalu.

Diberitakan 3 Golongan yang menjadi pembawa VIRUS BABI GILA ini, meraka terdiri daripada:

1) Orang tua nyanyok yang merasa diri ulama dan tok guru yang bertaraf mur 'shit' - Walaupun golongan ini tidak ramai namun kesan dari kebusukkan dan kerosakkan hati, jiwa dan iman mereka berjaya menyebabkan VIRUS ini berjangkit dengan pantas.

2) Orang yang suka meliwat - manusia yang telah dikutuk oleh Allah sejak zaman Nabi Luth lagi ini tetap merupakan VIRUS yang amat Merbahaya. Ianya bukan sahaja boleh menyerang dan menyebarkan VIRUS dengan pantas dan berkesan malah boleh menyebabkan lubang Jubur mangsa robek dan bernanah. EEE! Menjijikkan betul lah VIRUS ni!

3) Orang yang tidak bersyukur dan tidak sedar diri akan keberuntungan diri sebagai Bangsa Tuan Watan ini serta Bangsa Pendatang yang kurang ajar, biadap dan mengamalkan cara hidup BABI- mereka ini ramai tetapi tidak sukar dibendung, ancaman VIRUS yang dibawa ditahap yang rendah kerana mereka sendiri diserang dan dijangkiti serta masih boleh dipulihkan dari VIRUS yang mereka miliki ini.

Bagaimana pun VAKSIN yang baik dan berkualiti dari pakar-pakar yang ramai dari Kerajaan Barisan Nasional yang diketuai oleh Prof Dr UMNO telah berjaya membendung wabak ini.

VAKSIN yang diperkenalkan kini dilihat amat mujarab dan berkesan dalam memenangi hati rakyat terutama Penduduk dan Pengundi di N11 Permatang Pasir.

Kehadiran Petugas-Petugas UMNO dan BN yang berhati mulia dan mesra untuk menerang dan menyampaikan maklumat dengan tepat dan berkesan telah menyebabkan Rakyat dan Pengundi sentiasa membuka pintu untuk menerima mereka. Ini dapat dilihat apabila setiap kali Jentera Petugas menjalankan Program kehadiran dan sambutan Masyarakat amat menggalakkan. Alhamdulilah...

Berbanding dengan Penolakkan Masyarakat terhadap kehadiran VIRUS-VIRUS PR yang sememangnya merosakkan jiwa, minda dan hati dengan dakyah dan cara berkempen yang kasar, tidak bermoral, mengumpat dan mengkeji jauh sekali nak membela nasib Pengundi dan Penduduk Setempat.

Mai Pangkat Pangkah BN!
Hidup UMNO!

Sendiri Mau Ingat!!!

9 ulasan:

  1. Salam,

    Strategi pun hentam calon BN saja, bukan nak bgtau apa perubahan yg mampu dilakukan jika PAS menang, letak pun calon 6x kalah.Tak lama lah tu.

    BalasPadam
  2. salam

    kalau pengundi masih menyokong pas dan pkr di P Pasie maka mereka memang mahukan kemusnahan untuk diri mereka dan masyarakat islam di Penang

    itulah yang dimahukan oleh dap

    kesian bangsa ku


    salam

    BalasPadam
  3. Salam,

    Sejak dari dulu lagi, itulah sahaja modal PAS, mencaci, memaki, menghina, memfitnah dan akahirnya janji ke syurga.

    Hanya umat Melayu yang dungu dan tidak berfikir sahaja yang menyertai PAS, kalau yang ceerdik pun hanya kerana telah keciawa, mahukan jawatan dan tamak kuasa.

    PAS, macam di Iran juga, menggunakan Islam untuk mencapai kuasa.....

    BalasPadam
  4. salam bro Junah,
    PAS berjuang dengan 4 modal:
    1- bohong
    2- fitnah
    3- putar belit fakta
    4- janji palsu
    kalau perubahan yang nak dibawa oleh PAS pun hanya 4 perkara diatas yang diubah mengikut keadaan dan masa serta keperluan setempat.
    PAS Munafik Akbar!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. Salam Sdr TL,
    PAS sejak dari awal penubuhannya pon memang mahukan kebinasaan atas bangsa secara langsung membinasakan agama yang dianut oleh bangsa itu sendiri.
    PAS melahirkan jiwa-jiwa petualang yang rela membuang kedaulatan dan maruah bangsa atas nama agama yang digadai dengan harga yang amat murah
    Kira pelacur murahan laa
    terima kasih sdr

    BalasPadam
  6. salam sdr yang gambi,
    PAS akan terus begitu dulu, kini dan selamanya,
    Mereka lebih rela melacurkan agama demi dendam kesumat dan busuk hati kepada sedara seagama dan sebangsa dengannya, dalam masa yang sama menjadi pelacur murahan yang bermukah dengan musuh-musuh agama dan bangsa
    Dajjal pon belajar dengan PAS macam mana nak sesat kan orang!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  7. sungguh meloyakan kaum melayu dalam pembangkang...sanggup melacurkan bangsa dan agama demi cita2 politik...kepala segala pengkhianat adalah anu war al juburi

    BalasPadam
  8. salam anon 14:08
    setuju dengan pandangan sdr,
    terima kasih atas sokongan

    BalasPadam