Khamis, 22 Oktober 2009

PAS...Dilema Retak Menanti Belah Yang Semakin Parah!!!




Nampaknya perpecahan PAS yang dibuktikan semasa muktamarnya di Shah Alam beberapa bulan yang lalu sudah semakin terburai. Puak Penyokong Presiden dan puak penyokong Erdogan yang diketuai oleh nik aziz jelas masih bercakaran dan saling salah menyalah diantara satu sama lain.

Sindrom kekalahan yang selama ini membaluti Parti Ajaran Sesat itu telah mula berputik semula di Bagan Pinang awal bulan ini telah meletakkan saf-saf kepimpinan parti itu semakin galak untuk mempengaruhi kepala otak kuda belang masing-masing bahawa puak mereka lebih benar dari puak yang satu lagi.

Isu kehadiran penyokong bukan melayu yang boleh dibilang dengan jari dalam rumah terbukanya minggu lalu telah dijadikan modal oleh penjilat puak erdogan untuk menghentam puak presiden melalui isu arak dan kuil yang dipelopori oleh Dr Hassan Ali. Kononnya kerana PAS gagal memperjuangkan kuil dan arak maka sokongan bukan Islam kepada PAS telah merosot.

Sejak bertuhankan DAP, kerana mengikut telunjuk bishop Brader Anwar Bin Ibrahim (BABI) maka PAS sebenarnya telah cuba merubah wajah dan penampilan agar lebih anggun dan mempesona, "seperti perempuan jalang yang cuba memikat pelanggan dengan pakaian dan kelakuan yang menggairahkan", ternyata kosmetik yang ditempelkan telah menyebabkan pelanggan untuk mendapatkan khidmat pelacuran meningkat. Marketing...

Menolak perpaduan Melayu dan Islam, Menyokong ternakan Babi Moden, Menghalalkan Sex bebas dan mempertahankan perlakuan lucah, bogel dan semestinya liwat adalah digalakkan, Menggadai maruah menjadi penderhaka dengan menjadi lembu kepada ngeh dan ngoh untuk menentang Sultan, bersetuju duit zakat diseleweng dan disalahguna, yang halal jadi haram, yang haeam jadi halal dll telah menampakkan konsep PAS for All berjaya dijadikan senjata.

Pelbagai usaha yang menggambarkan PAS for All atau All for PAS ini telah berjalan begitu berkesan dan teratur telah dikatakan lebih diketuai oleh mur'shit'dol amnya berbanding presidennya, puak presiden yang dilihat lebih mempertahankan asas perjuangan PAS yang asal membangun bersama islam dan ulama telah menyebabkan Parti Anak Setan ini terbahagi kepada 2 puak dari Jemaah pemimpin hingga lah kepada peringkat cabang dan ranting di kampung-kampung.

Sekiranya PAS melihat bahawa sokongan bukan melayu kepada mereka telah berjaya dan meningkat kerana menggadai maruah dan asas perjuangan disamping berjaya menjadikan diri mereka sebagai lembu jinak yang sentiasa patuh dan taat kepada tuhan DAP dan Bishop BABI nya maka PAS sebenarnya lemah dan langsung tidak mempunyai kekuatan dalam berpolitik selama ini.

Hakikatnya PAS, DAP dan PKR yang ditunggang oleh Anwar Aljuburi yang hidup hasil bermukah dengan merelakan diri mereka menjadi pelacur politik murahan tidak akan kekal lama. Bagi seorang pelacur mungkin keterujaan pelanggan hanya hadir diawal musim dan akan ditinggalkan sepi apabila segala "lobang" telah terbuka dan mengeluarkan bau hanyir yang busuk lagi menjijikkan....Itu la PAS for All & All for PAS...

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan