Selasa, 6 Oktober 2009

PRK bagan Pinang...Undi PAS = Undi YAHUDI!!!



Apahal pulak tetiba kata undi PAS sama dengan undi yahudi? kan undi PAS dijanjikan syurga oleh ulama dalam semak PAS Nik najis mur'shit'dol PAS. Alangkan tengok muka ularmak menyemak mereka pun boleh pahala ini kan pula menyokong, mengundi dan memenangkan parti PAS? PAS kan isle..isle kan PAS! macam mana boleh kata undi PAS sama dengan undi yahudi...tarik balik yang berhormat...36.6 sangkaan jahat!!!

Penulis tak sangka jahat, malah penulis yakin akan apa yang dinukilkan...sebab? sebabnya cukup banyak, Kalau PAS dah bersekongkol dan bersekedudukan dengan DAPig yang memang menentang Islam, apa beza PAS dengan DAP? DAP pula adik kepada PAP di Singapura yang merupakan anak emas rejim zionis yahudi. Itu sebab kepentingan Singapura semenjak keluar dari Tanah Melayu dahulu telah dijamin dan dipantau rapat oleh Israel melalui Amerika.

PAS pula hari ini sudah menjadi 'anjing' belaan Anu-war Aljuburi dalam menjaga undi orang melayu yang taksub dan buta hati. Satu dunia tahu Anu-war Aljuburi ialah peliwat tegar yang juga menjadi 'anjing' peliharaan Amerika dan bossnya Israel untuk menjatuhkan kerajaan Islam yang dinamik dan moden dibawah pemerintahan kerajaan BN.

Itu sebab Anu-war Aljuburi begitu lantang dan berani menggila dan berjaya memecah keamanan dan kemakmuran hidup bernegara semenjak tahun 1997 lagi kerana dia tahu bahawa boss nya Yahudi laknatullah berada dibelakangnya untuk menjaganya.

Bani Israel ini jelas musuh Islam, tak heran lah dia memerangi orang Islam, namun yang lebih bahaya apabila musuh itu wujud dan hadir dari dalam umat Islam itu sendiri. Orang yang mengaku dan menunjukkan dirinya Islam tetapi sikap MUNAFIQ PAS itu lah yang menjadikan PAS ini lebih bahaya dari yahudi dalam konteks negara kita Malaysia.

Kewujudan PAS sendiri yang keluar dari jemaah melayu dan Islam apabila haji ahmad fuad kalah dalam pertandingan menentang pengerusi UMNO jelas bertentangan dengan asas Islam yang menyeru kepada perpaduan.

Menjadikan agama sebagai topeng untuk mengaburi mata masyarakat serta mengeluakan pelbagai dakyah karut hingga menyebabkan masyarakat Islam berpecah seperti - mengkafirkan orang Islam yang lain, haram makan sembelihan orang islam yang lain, tidak sah sembahyang dibelakang imam orang islam yang lain hingga wujud sembahyang 2 imam, penceraian berlaku, persaudaraan sesama keluarga terputus kerana taksub sesat yang menafikan Islam nya orang lain, jihad yang salah hingga pemberontak yang menentang Kerajaan Islam di memali disifatkan sebagai syahid, boleh menentukan sembahyang seseorang itu sah atau tidak, gaji halal atau haram, tengok gambar dapat pahala, undi PAS dapat syurga dll lagi kesesatan demi kesesatan yang dicipta oleh ulama mereka.

Apa yang dilakukan oleh PAS ini sebenarnya adalah agenda yahudi dalam memecahkan perpaduan umat, perpecahan ummah ini akan menyebabkan umat islam mundur dan ketinggalan, walau bukan yahudi atau Israel yang meneroka bumi bertuah ini namun kehadiran dan kewujudan PAS ini jelas sudah cukup membantu mereka meneruskan agenda jahat mereka kepada ummah dan negara Islam.

Akhirnya terbukti apabila PAS, hadi,nik aziz dan pemimpin-pemimpin PAS berpelok mesra dengan DAP yang sebelom ini dilihat seteru yang tak kan boleh duduk semeja atas prinsip dan ideologi politik yang amat bertentangan seperti langit dan bumi.

Tapi kalau sudah memang niat penubuhan PAS itu jahat maka Allah sendiri akan menunjukkan kebesarannya akan bertapa terpesong dan sesatnya puak PAS ini.
Melihat kepada tawaran syurga nik aziz kepada penyokong dan pendokong nya teringat kepada kisah Dajjal di akhir zaman yang menggenggam syurga bagi mereka yang mehu mengikutinya atau neraka bagi orang-orang yang kekal, tabah dan sabar dengan Islam sebagai agama nya...Jadi apa beza nik aziz dengan Dajjal?
Dajjal tentunya panglima kepada bani Israel yahudi laknatullah...!

Sendiri Mau Ingat!!!

Eden Undi BN!
Hidup UMNO!

2 ulasan:

  1. Setuju sangat PM, PAS terlah bersekedudukan dengan DAP dan PKR.....

    DAP pendukung fahaman komunis, juga pembawa agenda Yahudi dari Singapura, PKR diketuai Anwar yang terang-terang talibarut Yahudi untuk memusnahkan negara Islam di Malaysia, PAS khawarij sekutu kuat mereka, adalah wajar jika mengundi PAS khawarij bererti mengundi Yahudi.....

    BalasPadam
  2. Salam sdr yang gambi,
    PAS sudah menjadi anjing yahudi...
    terima kasih bro

    BalasPadam