Rabu, 15 Februari 2012

Bila Mad Sabu FUCK Nik Aziz, Majlis Syura & PAS..!









Terpulang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sama ada mahu memohon maaf dan menarik balik sokongannya terhadap Israel meskipun Majlis Syura memutuskan beliau harus berbuat sedemikian, kata Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu.

Justeru kata beliau, pendirian Ketua Pembangkang itu tidak akan menjejaskan kerjasama parti-parti komponen dalam Pakatan Rakyat (PR).

Mohamad menambah, apa yang diperkatakan oleh Anwar kepada Wall Street Journal (WSJ) adalah pandangan peribadi dan dasar partinya, dan oleh itu, terpulang kepada beliau untuk memohon maaf atau sebaliknya.

"Pas tidak mempunyai halangan, terpulang kepada Anwar sendiri, persamaan dasar yang ada dalam Pakatan Rakyat (PR) adalah untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) dan menuju ke Putrajaya, sekiranya ada parti ddalam PR mempunyai dasar lain, ia akan diperbincangkan kemudian.

Bagi penjilat komunis ni yang tak boleh ialah sebut nama Normah Burit..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Salam. Kalau mcm nie pendapat mat sabu. Maka eloklah TG Nik Aziz letak jawatan. Mat Sabu lagi pandai berbicara. Sepatutnya bila Majlis Syura bersuara, ahli yg lain diam dari bersuara dan beri pandangan. Kerana itu adalah suara yg tertinggi dlm Pas untuk memutuskan sesuatu perkara yg ada musykil dikalangan ahli dan ummah.

    BalasPadam