Rabu, 8 Februari 2012

Jangan Diludah Paria Nih..!


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Menteri Pelajaran Tan Sri Muhyiddin Yassin mungkin akan menerima saman pertama dalam bahasa Tamil, di samping bahasa Melayu yang disyaratkan.

Pengasas bersama Hindraf P Uthayakumar dan peguam M Manoharan berkata, mereka akan memohon mahkamah mengeluarkan perintah supaya kesemua 523 sekolah Tamil ditaja sepenuhnya oleh kerajaan, setiap sekolah diberikan 10 ekar tanah dan sebuah kampus khas melatih guru India diadakan di Universiti Malaysia.

Mereka juga menuntut ganti rugi RM55 bilion setahun untuk dakwaan 55 tahun diskriminasi terhadap bekas penuntut sekolah Tamil oleh kerajaan dan sektor swasta.

Mana punya paria mabuk ni!!! paria mabuk macam ni cukup tak sedar diri, naik tocang menyalak nyalak kerana adanya manusia melayu bertopengkan binatang yang bernama anwar ibrahim, nik najis, hadi dan yang sewaktu dengannya..!

Agak agak paria ni kalau tinggal di mumbai ke di chennai ke boleh bersuara macam ni? Agak agak paria ni kalau kat sana boleh hidup jadi orang ke??? atau dah merempat datang ke negara kita mencari kerja..!!!

Jangan diludah kalau jumpa paria ni..!!! Patut kahak kan sajer...!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. PARIA TU PARIA JUGAK...
    ANAK HARAM PUNYA PARIA...
    SAMAN LA BAHASA APA PUN...
    LU TETAP PARIA BANGSAT JUGAK...
    PARIA ANJING HARAM JADAH HINDRAF NIE...

    PEJUANG HAMAS...

    BalasPadam
  2. Kenapa? Hantar Memo kat ueen Elizabeth dulu tak dilayan ke?.. Bodoh punyua Kaf lam ya nga

    BalasPadam