Isnin, 6 Februari 2012

Din Dilema..Dari Din Puduraya Ke Din Hentian Putra..!








Menurut sumber The Malaysian Insider, pertemuan itu boleh disifatkan sebagai “perbincangan serius” dan kemungkinan besar Salahuddin akan bertanding di Johor pada pilihan raya akan datang.

“Salahuddin sedang memikirkan dengan serius akan perkara ini, perbincangan serius telah diadakan sebelum ini dengan beliau,” katanya.

“...dan kita Pakatan Rakyat Johor bersedia menerima kepulangan Salahuddin. Selain itu Salahuddin juga tidak keberatan untuk kembali ke Johor.”

Ko nak kemana Din? Balik Johor bukan bermakna boleh menang! makin melingkup ada laa.. hakikatnya ialah pengundi pengundi di Kelantan sudah muak dan jelak dengan calon payung terjun yang dibawa oleh murSHITdol hamPAS selama ini!

Bukti bahawa kuda belang hamPAS sudah tidak lagi menghormati Nik Najis tua kutuk! Kuda belang sudah semakin berani mengatur dan mencatur politik hamPAS negeri Kelantan! Yang paling jelas mereka sudah tidak mahukan Nik Najis menjadi MB mereka di Kelantan tapi tidak ada satu ekor pun yang berani untuk menegakkan kebenaran didepan penguasa yang zalim !!!

Din dalam dilema! mau tak mau kena balik ke Johor! balik ke Johor bermakna menggali kubur! Kalau sah kena balik Johor maknanya Din kena tukar Station! Kalau Pudu untuk Bas ke Pantai Timur tapi sekarang nampaknya Din kena bertukar ke Station Hentian Putra bagi arah Selatan..!

Agak agak ada ke 'projek' baru bakal berlaku di Hentian Putra? wakakaka...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Dia kan sama macam mat sabu.."memang sedap bau burit mah" hahah

    BalasPadam