Khamis, 3 Mei 2012

Perusuh Ni Bersembunyi Di Jabatan Peguam Negara..!

Polis kata nak buru penjenayah yang merusuh dan mencederakan anggota Polis tempoh hari...rasanya mereka sekarang sedang bersembunyi...!!! bersembunyi di balik Jabatan Peguam Negara!


Polis Diraja Malaysia (PDRM) hari ini menegaskan bahawa mereka akan memburu dan menangkap semua perusuh yang bertindak ganas mencederakan anggota polis dan petugas media sepanjang perhimpunan Bersih 3.0 di ibu negara pada Sabtu lalu.

Tindakan tegas itu diambil dan polis kini dalam usaha mengenal pasti mereka yang terlibat dalam rusuhan itu yang bukan sahaja mencemarkan imej ibu negara malah turut mengakibatkan jumlah kerugian yang banyak.

Bagi memastikan kesemua peserta perhimpunan Bersih 3.0 yang terlibat ditangkap, polis akan mengedarkan gambar-gambar individu yang terlibat dalam insiden keganasan dan kekecohan itu tidak lama lagi.

Itu yang merusuh dan menimbulkan huru hara setelah..selepas!!! yang mengajak! yang menyuruh! yang memberi duit! yang merancang sebelum!!!...sebelum perusuh diatas tu mengganas apa cerita?

Apa cerita dengan kepala bana seperti Ambiga! Anwar! Nik Aziz! Apa hebat sangat ke dia orang ni? Apa yang Jabatan Peguam Negara main telur lagi? rembat laa..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. bagaimana bro,kalau ada yang mengambil kesempatan di sebalik bersih.koi rasa mereka ni ada agenda yang tersembunyi.apa kata kita undi satu malaysia kita tutup orang gila kuasa nie.gua pun depa rasa ni polis tiruan kena beduk tu.gua pun tak sempat nak tenyeh depa.depa nie kena sedar sikit diri jangan salah guna kuasa.tangkap orang yang bersalah bukan tangkap orang yang benar.sisat tu accordance to the act.ni orng gila mengaku harta dia tapi bila siasat sendiri malu.makan ubat la bro.kalau tak layak jadi polis tak payah la nak buat kira jadi polis tiruan kan dah kena beduk.salah siapa bro.salah polis tiruan la polis palsu.buat menyemak je kat opis gua.renung renung la bro.lebih baik kita berdiri atas bakat sendiri.ni nak menyamar polis la pulak kan dah kena beduk........serik ke belum ke nie koi tengah risik ni tapi tengok menyamar jadi jpj la pulak depa sekarang bro.tangkap orang gila.bukan tangkap manusia bayar hang pa punya gaji..............

    BalasPadam