Rabu, 29 Ogos 2012

Patutlah Banyak Yang Berkeliaran Diluar..!

Melihat kepada gejala berpolitik yang dimainkan oleh puak pembangkang hari ni jelas bahawa puak harami ini sudah jauh tersasar dari landasan peradaban manusia. Tuhan politik mereka Anwar Ibrahim memang amat mendambakan hamba sahya dan kuda belang pencacai mereka bersifat haiwan @ binatang! Mudah lah ditambat dan dicucuk hidungnya.

Enam buah zoo telah ditutup dan dihenti operasi setelah didapati gagal mematuhi Peraturan-Peraturan Pemuliharaan Hidupan Liar (Pengendalian Zoo) 2012, umum Jabatan Perlindungan Hidupan Liar dan Taman Negara (Perhilitan).

Zoo terbabit ialah Lye Huat Garden, Kedah; Taman Burung Kuala Krai, Kelantan; Countryview Recreation, Pahang; PD Mini Zoo, Negeri Sembilan; Taman Kuang, Ajil, Terengganu dan Mines Wonderland, Selangor, demikian menurut kenyataan Perhilitan pada Rabu.

Kesemua hidupan liar di zoo tersebut telah dan akan diambil untuk dilepaskan semula ke dalam habitat semulajadi selepas melalui proses rehabilitasi (bagi spesies tempatan) atau diserah kepada zoo tempatan yang diberi permit.


Patutler puak ni ganas, brutal, tak beriman, liberal agama, lgbt, sundal anak sendiri dan macam macam lagi..ada agama ke? kan ke binatang namanya tu..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. BINATANG PUN KDG2 PHM BAHSE GAK BROO...TP KLU BERCKP DGN PEMBANGKANG DIORANG LAGI BERSIFAT KEBINATANGAN DR BINATANG YG ADE KT MUKE BUMI NIH KEHKEHKEH

    BalasPadam