Isnin, 27 Ogos 2012

Dah Teruk Sangat Sakit Anwar Ibrahim Ni..!

Macam macam sakit ada dalam dunia ni, tapi antara sakit yang paling sakit dalam dunia ni ialah sakit otak! Bila otak dah mereng...dunia yang tegak rasa senget, dunia sonsang difikir benar, dunia bagai dia yang punya, makanya orang sakit otak dia boleh jadi apa pun yang dia suka! bagi dia fantasi dan realiti tidak berbatas..sama jer!

Anwar pon macam tu jugak! angan angan dia pon dah melangit..jenis Anwar ni banyak yang akan masuk hospital mental lepas PRU13 yang akan datang..betul tak?

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, sekiranya berjaya dipilih menjadi perdana menteri, beliau tidak akan tinggal di kediaman rasmi di Putrajaya.

"Bil elektrik di tempat itu terlalu tinggi," katanya dalam majlis rumah terbuka PKR di Bukit Gantang, Perak semalam.

"Bil (elektrik) saja mencecah beberapa ribu (ringgit)," katanya lagi sambil disambut gelak ketawa orang ramai yang gembira dengan ejekan terhadap dakwaan pembaziran BN itu. Kira-kira 2,000 orang hadir dalam majlis sambutan Hari Raya Aidilfitri di Simpang.

Anwar berkata, sekiranya menjadi perdana menteri, beliau merancang tinggal di rumahnya di Bukit Segambut dekat ibu negara.

Bagi Anwar mimpi dan janji sama jer..Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan