Selasa, 9 Oktober 2012

Abby Akui Masih Gian..!


Apa maksud gian? dalam kamus kata...gian bermaksud ketagih, kemaruk, keinginan yang tinggi/memuncak! Macam macam gian ada dalam dunia ni...mereka yang menghisap dadah kita panggil Mat Gian! 

Gitu jugalah dalam apa jua bidang dan minat yang seseorang lakukan! kalau perasaan ingin itu terlampau maka gian @ penagih la namanya..! Kini Abby abadi sedang gian menjadi muslimut hamPAS! 

Tapi rupanya dia masih gian..gian apa? baca dibawah..

Abby mengakui masih rindu untuk berlakon yang menjadi punca rezekinya sebelum ini."Secara jujurnya, saya rindu berlakon lagi. Saya masih sayangkan dunia lakonan dan teringin  kembali berlakon seperti dahulu.

"Ramai beranggapan yang saya tidak akan berlakon lagi, malah ada yang meletakkan saya sebagai bekas pelakon," katanya.Tidak mahu digelar ahli politik, kata Abby, itu bukanlah bidang kemahirannya. Jelas Abby, dia tidak akan menolak tawaran lakonan yang dirasakan sesuai dengan imejnya kini.

"Walaupun imej saya sudah berubah, namun saya masih boleh berlakon dan berdakwah menerusi lakonan."Mungkin saya harus lebih selektif, tetapi jika ada yang benar-benar sesuai, saya tidak akan menolak," katanya.


Mungkin muslimut hamPAS ni tau dia dah tersalah terjun! ingatkan terjun lobang syurga! rupa rupa sebaliknya! jadi persiapan awal ialah kembali..kembali ke dunia yang dia tetap gian kan..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Mintaklah berlakon dari parti hamPAS kau tu. Bnagang punya orang. Patut le dicerai..bodonh tahap gaban

    BalasPadam
  2. Arbaiyah Abdul Manan..., bukankah kamu sekarang sedang BERLAKON di pentas PAS??. Berlakon pandai dalam hal agama. Sampaikan bekas Mufti pun kau tibai.

    BalasPadam
  3. bulat gak nenen he....

    BalasPadam
  4. Kamu ingat kamu boleh CUCI DOSA kamu dalam PAS. Maaf! Sebenarnya kamu MENAMBAHKAN LAGI DOSA kamu tu. Bukalah minda kamu. Selamilah apa yang PAS mahukan dari kamu. Islam itu luas bukan pada WARNA sahaja. Tak guna purdah dan serban kalau hari-hari hentam, maki hamun, sumpah seranah sesama Islam. Masih BELUM TERLAMBAT untuk kembali ke pangkal jalan. Salam kepada Bahtera Merdeka Aisyah.

    BalasPadam
  5. Ko pegi umrah tu hasil keringat pertolongan pas ke? Pas dok maki, hina dan sumpah serana ko le masa tu!!!

    BalasPadam