Ahad, 28 Oktober 2012

Tantawi Pulak Ludah Nik Aziz


Nampaknya Pemuda PAS dah semakin berani mengkritik dan menyatakan pendirian mereka walaupun ianya bercanggah dan bakal mengundang doa pecah perut Nik Najis.

Pemuda Pas menasihatkan kepimpinan parti itu harus bangga untuk menerima persekitaran semasa bahawa pihaknya sudah ada "pengkritik tetap secara sukarela" dan perlu bijak dalam menilai setiap kritikan agar ia membawa manfaat kepada mereka.

Ketuanya, Nasrudin Hassan berkata, kepimpinnan Pas seharusnya bangga kerana keadaan sudah berubah berbanding keadaan sebelum ini.

Katanya, pada masa lalu, parti itu tidak diberi perhatian, sebaliknya kini mendapat fokus sehingga ada yang sanggup memberi kritikan secara sukarela.

"Apa yang membanggakan saya ialah kini Pas telah mempunyai pengkritik tetap secara sukarela yang terdiri dari pelbagai pihak. Ini satu perkembangan positif.

"Tinggal lagi pimpinan Pas harus bijak dalam menilai setiap kritikan yang diterima agar ia menguntung dan membangunkan parti untuk terus mendokong cita-cita perjuangan Islam," kata beliau dalam blognya di bawah tajuk "Kritik, mengkritik dan dikritik".

Dasar anjing macam hadi kata..

Lu fikir la sendiri!



Published with Blogger-droid v2.0.9

Tiada ulasan:

Catat Ulasan