Selasa, 2 April 2013

Karpal Belum Beri Wahyu Kepada Hadi Untuk Mengulas..!


Nampaknya Hadi selaku Presiden PAS belum lagi menerima arahan dan skrip dalam menjawab kebiadapan, kekurangajaran dan kesesatan anak buahnya berkaitan tweet yang menghina keperibadian Rasulullah.

Jawapan sekadar memancutkan air mani seksualiti merdekanya jelas menampakkan kecetekkan ilmu dan akal budi Hadi selaku seorang muslim dalam membela dan memperjuangkan kesucian keperibadian Rasulullah.

Jawapan dungu lagi bodoh yang diberikan Hadi menjelaskan bahawa Hadi telah berjaya menganjingkurapkan PAS disisi tuhan politiknya Anwar dan DAPig...!

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini berkata, isu berhubung Twitter menghina Nabi Muhammad SAW oleh Khairul Fahmi Mat Som "tidak ada" dalam pengetahuannya.

"Khairul Fahmi? Saya tak baca. Saya tak ada maklumat. Tak ada dalam pengetahuan saya," katanya ketika ditemui selepas sidang media Pas, di sini, hari ini.

Khairul Fahmi merupakan Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas.

Namanya menjadi perhatian apabila mengeluarkan kenyataan menerusi akaun Twitternya dengan menyebut, “kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup sekarang ni, mungkin video seks Baginda pun Umno akan keluarkan... jahanam Umno” pada 27 Mac lalu.

PAS dah Hancur beb...! hancur..hancur..! hancur PAS..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Jangan salahkan orang lain. Cuba fikir apa itu wahyu dan anda mengambarkan Kapal tu pemberi wahyu... dan sekarang apa pula beza anda dengan Khairul Fahmi, kedua-dua menghina Nabi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. allo anon diatas ni, rupanya begini tahap pemikiran pengikut pembangkang, tidak faham dan tidak tahu menilai apa yang disampaikan, patut la kena tipu selama ini, kesian

      Padam
  2. "Menganjingkurapkan"... keh..keh..keh.. rasenya ayat gua tu bro kat alam maya ni.. biasanya pencacai lobang taik je yang kena ayat ni, sekarang ni presiden pas pulak.. wahahahaha.. terbaik...

    BalasPadam