Khamis, 2 Mei 2013

Alfatihah.. Nik Najis Kritikal...



Makin sakit ler Nik Najis..


PASIR PUTEH 2 Mei - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengajak rakyat Kelantan menolak Pas pada Pilihan Raya Umum Ke-13 Ahad ini, kerana pemimpin parti itu banyak menipu rakyat dengan janji yang tidak ditepati sepanjang 23 tahun memerintah negeri ini.

Beliau berkata, pemimpin parti itu hanya pandai melaungkan slogan tetapi pengisiannya tidak ada untuk memajukan negeri ini sebagaimana yang diharapkan oleh rakyat.

"Bo lah weh, cukuplah 23 tahun, tipu rakyat, bohong. Ini nak buat lebuh raya Kota Baharu-Kuala Krai, buat tabung, ingat boleh buat lebuh raya dengan tabung (pungut derma daripada rakyat)?, berapa banyak tabung masuk, (sedangkan) kos RM2 bilion...(tentunya) tak boleh buat," katanya ketika berucap pada Program Himpunan Rakyat 1Malaysia di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Sungai Petai, di sini hari ini.

Hadir bersama kira-kira 20,000 orang ialah Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed dan Timbalannya, Datuk Dr. Awang Adek Hussin.

Najib yang dalam rangka lawatan sehari ke negeri ini, mempersoal Pas yang sering melaungkan slogan negara Islam dan Kelantan sebagai serambi Mekah, tetapi mana masjid yang dibina, sebagai antara lambang mereka menengakkan Islam di negeri ini. - BERNAMA


Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan