Sabtu, 4 Julai 2009

PR...Anwar Meronggeng..DAP Menonggeng..PAS Tertonggeng...BN Semakin Cerah di Manik Urai!


Pakatan Rapuh yang dibina atas semangat menipu rakyat selepas Mac tahun lalu sedang berada di zon berantakkan, zon perpecahan yang semakin hampir dikuburkan... 'Persetubuhan haram' yang selama ini dijalin bukan sahaja melahirkan pengikut haram yang rosak akhlak dan jiwa malah virus yang peringkat awal disumbat dan disuntik kepada pengikut agar tunduk, taksub telah turut terpalit dan terjangkit kepada peringkat pemimpin Pakatan Rosak itu sendiri.

Anu-war yang sedang berpeluh dan menggelupur dengan kes yang akan membuktikan segala-galanya bahawa beliau merupakan seorang peliwat tegar sedang berusaha sedaya mungkin untuk menggerakkan gerombolan manusia untuk membelanya seperti dahulu.

Tapi usaha anu-war seakan terbantut setakat ini kerana beliau nampaknya tidak mendapat sokongan pemimpin-pemimpin PKR sendiri terutama Angkatan Muda Keadilan ( AMK ). Ketuanya sendiri dalam perjumpaan dengan rakan-rakan melahirkan rasa kecewa kerana mereka yang berjuang berhabis-habisan tidak mendapat tempat didalam Pilihan Raya.

Orang lain yang tidak bersusah payah sejak dari 99 terus diangkat menjadi wakil rakyat...itu keluhan AMK...kan perjuangan demi kepentingan diri namanya...apa yang pelik?

Setengah dari mereka juga seakan 'penat' untuk memulakan semula apa yang telah mereka lalui dulu kalau ada pun hanya segelintir kuda belang yang yang memang cari makan dari usaha merusuh dan merosak harta benda awam...sebab? dah dasar pemalas bekerja...Jadi anu-war kena lebih kuat meronggeng agar juak-juak terhibur dan meronggeng sama, kalau tak? lu pikir la sendiri nuar!

DAP pula yang selama ini pejuang tegar babi nampaknya konsisten dengan prinsip babinya hingga isytihar keluar pakatan...bersetubuh haram apa pelik nak keluar, macam langgan pelacur la..kan boleh in or out ikut suka...kepentingan rakyat? pergi jahanam la... perjuangan bersama? pergi mampos la.. bagi DAP kalau PAS dah tak boleh ditunggang maka dia akan cari tungganggan lebih baik gitu juga la PKR...kira tunggang menunggang membawa bahagia, kalau tak? tonggeng menonggeng la..

PAS yang dah kena sawan babi kemaruk berkawan dengan DAP terutama TGNA ( Tok Guru Nak Abis ) kena doa dan sembahyang hajat agar nikmat persetubuhan haram yang amat bahagia dengan DAP ini kekal... kan agama ajar berkawan dengan setan...gila betul la!

Nik Aziz sebagai Jeneral di manik Urai sedang berhempas pulas untuk memenangkan calonnya Fauzi kerana rata-rata melihat PRK ini masih lagi di peringkat 50-50. Ini kerana undi PAS telah berpecah. Ada yang sedar dan serik duduk dibawah serban tok guru hidup jauh dari pembangunan hingga keperluan asas seperti air bersih pun masih tidak dapat disediakan. Perjuangan Islam apa benda tu kalau yang asas untuk menjaga kebersihan pun Nik Aziz GAGAL sediakan...ceh! memalukan agama jer...serik doh weii..

Sebahagian lagi ialah pengundi PAS yang bersetuju dengan Presiden, yang terasa terguris dek kelancangan mulut Nik Aziz. Marah kerana menolak persaudaraan sesama Islam tetapi menerima dan berkawan dengan kafir yang terang menolak Islam. Malah ada yang pergi berkempen menyuruh saudara mara mereka untuk tidak keluar mengundi dengan tujuan untuk mengajar dan memberi malu kepada TGNA ini...PAS tertonggeng di Manik Urai..bingung ke bengong pok nik?

Apapun rakyat semakin jelas, sedar dan nampak akan mainan politik PR selama 15 bulan ini. Mereka mungkin boleh berbohong dan terus berbohong ( dasar pembohong ) cuma bagi rakyat yang semakin cerdik dan terdidik mereka jelak, muak dan tidak akan membenarkan diri mereka dipermainkan, dibohongi dan dilacurkan pemikiran untuk kali yang ke 2. Insyaallah PRK Manik Urai akan memberikan peluang kepada UMNO dan BN dan memberikan tamparan kepada PR...

Mari Adik Kakok! Pakat Pangkah BN!
Hidup UMNO!

2 ulasan:

  1. Begitulah susahnya bila ilmu dah makan diri, kalau ilmu di salah guna untuk kepentingan diri. Sesama Islam diketepikan kerana tamak kuasa, akhirnya di kejar babi.......... kah....kah.....kah.......

    Tak lama lagi di Manek Urai akan jadi ladang babi terbesar kalau PAS jadi pilihan pengundi. Walau pun Cina ada tak sampai 60 orang......

    BalasPadam
  2. salam YANG GAMBI,
    itulah PAS seperti mana dunia maklum mengenainya...bagi mereka survival politik sempit, sesat dan menyesatkan untuk terus berkuasa...
    Mungkin Kem Kesihatan menutup isu dan tidak mahu menggemparkan negara kerana H1N1 sebenarnya telah lama dihidap oleh pemimpin dan penyokong tegar PR selama ini...huhu
    terima kasih bro

    BalasPadam