Rabu, 3 Februari 2010

Lebam Lagi Si Nuar Al Juburi Ni...!


Peguamcara negara Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden berkata pihaknya mempunyai bukti yang kukuh dalam bentuk spesimen air mani bagi mendakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim memang meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

“Pihak pendakwa akan membuktikan kes ini melalui laporan kimia yang menunjukkan air mani diperolehi daripada mangsa,” kata Mohd Yusof yang mengetuai pasukan pendakwa raya dalam perbicaraan yang secara rasmi bermula esok.

“Terdapat spesimen yang dikeluarkan dari dubur mangsa. Ini akan membuktikan tembusan memang berlaku,” katanya.

“Apa yang dimiliki oleh pasukan pembela adalah hanya laporan awal daripada doktor yang merawat Mohd Saiful tetapi ia tidak termasuk laporan kimia berhubung spesimen air mani,” tambahnya.

Mohd Yusof berkata perkara berkenaan akan dibuktikan ketika perbicaraan apabila doktor dan ahli kimia memberi keterangan.

Mereka akan menunjukkan bagaimana tembusan tehadap mangsa dilakukan.


Komen

Ada bukti lah pulak! Tadi jumpa saiful pun nuar dah gigil, macam nampak malaikat maut, nuar tahu saiful benar! nuar tahu dia salah! nuar tahu dia akan kalah! nuar tahu dia akan merengkok sebagai pesalah!

Kerajaan kena bersedia dengan racun arsenik, sakit tulang belakang, patah leher dan macam-macam madah dan feel berhelah si nuar ni, apapun petang ni bermula babak pertama kehancuran mutlak Anwar! Hancur...hancur! Hancur Anwar!

Nampaknya lebam lagi la si nuar ni...

Sendiri Mau Ingat!

10 ulasan:

  1. air-mani-siapa-bang-nuar?????

    Sdr
    Harap dapat link kan. TQ banyak-banyak

    http://dayak007.blogspot.com

    BalasPadam
  2. LEPAS NI MESTI DIA TUDUH KERAJAAN KEJAM SBB KAKI DIA SAKIT AKIBAT SEPAK LIF KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. BEtul tu Jeff. .

    Kita akan dengar banyak lagi penipuan dan drama mengenai kes ni nanti. si bontot ni memang pandai nak menipu!

    BalasPadam
  4. salam junah,
    biar sakit kaki dari sakit hati...hehehe
    terima kasih

    BalasPadam
  5. salam dayak,
    ok bro! i follow...
    tq

    BalasPadam
  6. salam Jeffry,
    itu sebab kerajaan kena siapkan satu pasukan khas untuk jaga nuar ni, record setiap gerak geri supaya dia tidak boleh fitnah kerajaan
    terima kasih

    BalasPadam
  7. salam MC,
    nuar bro! kalau tak tipu tak nuar namanya
    terima kasih

    BalasPadam
  8. ya! record gerak geri anwar ! jgn kasi dia fitnah! tapi kerajaan fitnah! boleh! rasuah! boleh! sedar la wahai LEMBU BODOH!

    BalasPadam
  9. anon 0106,
    tak payah lah bersusah payah nak komen semata mata nak beritahu dunia yang anon ni lembu bodoh, tak baik singkap aib diri sendiri...
    tq

    BalasPadam