Sabtu, 13 Februari 2010

Yahudi Memulakan Rentak...


Lebih 50 MP Australia Mahu Kerajaan Gugur Tuduhan Liwat Anwar

KUALA LUMPUR, Feb 12 — Lebih daripada 50 ahli Parlimen Australia termasuk anggota kerajaan memerintah dan wakil pembangkang menggesa kerajaan Malaysia agar menggugurkan tuduhan liwat yang dikenakan terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kumpulan 50 wakil rakyat itu menghantar satu surat menuntut agar tuduhan liwat kali kedua terhadap Ketua Umum Pakatan Rakyat itu digugurkan.
Pengerusi jawatankuasa kecil bagi hal ehwal luar Parlimen Australia, Michael Danby menyerahkan surat itu kepada Pesuruhjaya Tinggi Malaysia di Canberra Salman Ahmad, semalam.

Komen

Bukti Bahawa Peliwat Malang ( PM ) ini cukup disayangi oleh adik kepada polis dunia AS dan anak angkat yahudi. Gerakkan untuk membela ( Peliwat Malang ) PM Anwar bukan sahaja dimainkan oleh Kaprak Singh tua kutuk yang menjadikan mahkamah sebagai gelanggang sarkas malah hamba-hamba tuhan politik yahudi ini di Australia juga sedang memulakan langkah.

Usaha PM = Peliwat Malang untuk menagih simpati sekutunya telah mula menampakkan riak, selepas ini pasti pelbagai pertubuhan agama baru hak asasi manusia akan menyatakan sokongan mereka kepada harami Peliwat Malang ini. Tentunya pelbagai desakan demi desakan serta ancaman terhadap kepentingan dan kemakmuran negara akan dijadikan sandaran dan cagaran.

Bagi B.A.B.I Peliwat Malang ianya tentu sesuatu yang menguntungkan dirinya walaupun kemakmuran dan kesejahteraan rakyat didagangkan. Bagi Peliwat Malang ini kepentingan rakyat dan negara bukan utama, apa yang penting ialah bagaimana B.A.B.I ini dapat memuaskan nafsu serakah untuk mengalih pandangan dunia dari kes busuk lagi kejinya serta berupaya menjadikannya kekuatan untuk mendapat keuntungan politik.

Itulah Peliwat Malang Anwar @ B.A.B.I yang akan menggunakan apa jua cara demi mencapai cita-cita tuhan politiknya yahudi dan US untuk menakluki negara ini agar kepentingan mereka dapat dipelihara umpamanya menjaga anak emas mereka Singapopura dan perairan selat melaka. Bagi yahudi dan US, PM Anwar @ B.A.B.I hanya merupakan boneka seperti mana pemimpin-pemimpin lain yang telah berjaya mereka takluki dan pengaruhi.

Contoh yang nyata ialah DAP komunis di Penang...

Sendiri Mau Ingat!

5 ulasan:

  1. guna pengaruh luar yang sama-sama menghalalkan belakang untuk menagih simpati setelah sokongan rakyat Malaysia semakin berkurangan.

    BalasPadam
  2. Apahal pulak si barua-barua luar negara ni. Nak masuk campur hal negara ke? apala agaknya si peliwat tegar ni dah kelentong kat depa ni.

    BalasPadam
  3. salam hero kecik,
    kan dia orang tu masuk campur ikut pintu belakang, jemaah pintu belakang la tu...
    rakyat dah semakin jelas penipuan nuar, tu yang menggelupor minta tolong yahudi tu..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  4. salam bro MC,
    nuar bro! dengan tuhan lagikan dia kelentong, lagi la pulak puak musuh-musuh islam ni..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. sayang gak hamba abdi anuwar ni kt anuwar yer..

    BalasPadam