Isnin, 22 Februari 2010

Puak Penyokong Kelab Gay Anuwar Di Australia Buat Apa?


Pemandu Konsulat Malaysia mati dibunuh di Sydney

MELBOURNE: Seorang pemandu Konsulat Malaysia mati ditikam dan dihentak menggunakan tukul di Sydney, awal pagi ini.

Kejadian dipercayai bermotifkan buli jalanan terhadap mangsa, seorang lelaki berbangsa Melayu berumur 43 tahun yang telah menjadi warga Australia dan tinggal di Sydney sejak kira-kira tiga tahun lalu.

Kejadian berlaku ketika mangsa tiba di rumahnya di Marion Street di Sydney yang terletak di pinggir bandar sebelah barat Leichhardt awal pagi ini apabila saksi melihat dua lelaki mengejar mangsa di seberang jalan.

"Kita percaya terdapat kemungkinan berlaku kemalangan... sebaik sebelum serangan dilakukan," kata pemangku Superintenden Shayne Woolbank yang dipetik sebagai berkata akhbar The Daily Telegraph di tempat kejadian pagi ini.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Penuntut Malaysia di Australia, Dr Mohd Nasir Abu Hassan menyifatkan mangsa seorang sebagai seorang yang penyayang terhadap rakan-rakanya dan tidak suka terlibat dalam sebarang pertelingkahan. - Bernama

Komen

Pengerusi Jawatankuasa Kecil bagi Hal Ehwal Luar Parlimen Australia, Michael Danby serta kumpulan Gay 50 ekor Ahli Parlimen Australia tak nak buat memorandum bantahan terhadap tindakan ganas penyerang mangsa tersebut?

Mangsa yang berbangsa Melayu, berasal dari Malaysia telah pun mempunyai kerakyatan Australia tidakkah patut diberikan perhatian dan pembelaan yang sewajarnya dari Ahli Parlimen Australia?

Anuwar dan Kit Siang Komunis tak nak mendesak sekutu Gay mereka di Parlimen Australia untuk mengadakan sidang khas Parlimen di sana? Ini kes bunuh bukan kes liwat yang tiada moral di Malaysia walaupun liwat cukup dipandang tinggi di Australia.

Nizar bintang 3 tak minta Sivakurap panggil sidang bawah pokok untuk menngusul dan mengutuk Australia yang gagal mempastikan keselamatan rakyat mereka terjamin? Minta bubar Parlimen Australia baru ada keadilan kepada mangsa.

Khalid gagap dan ronnie liew chee bhai tak nak desak diadakan inkues kerana mangsa meninggal dunia di jalan bukannya di lokap?

Anuwar sepatutnya menghantar peguam taubat beliau untuk mempastikan keadilan dapat diberikan kepada mangsa kerana khuatir polis, hakim dan mahkamah akan berkonspirasi dengan pembunuh jalanan tersebut untuk membunuh mangsa.

Bodoh punya pembangkang!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan