Jumaat, 5 Februari 2010

N.Ajis Dah Nak Mati!!!


KOTA BHARU 4 Feb. – Selepas menolak perbincangan kerajaan perpaduan antara Pas dan UMNO, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mahu UMNO dan Pas duduk semeja untuk membincangkan isu-isu berkaitan agama Islam daripada berterusan menghabiskan masa bertelagah mengenai politik.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, pemimpin UMNO perlu memikirkan mengenai pentingnya kedua-dua parti itu membincangkan isu-isu yang menyentuh agama kerana tiada faedahnya sekiranya kedua-dua parti mengamalkan pendekatan permusuhan politik.

Nik Abdul Aziz juga berkata, tidak ada sebab langsung untuk kedua-dua parti itu bertengkar mengenai isu pembangunan.

"Saya mahu majlis perbincangan mengenai agama Islam (seperti ini) antara UMNO dan Pas sudah lama.

“Lima puluh tahun UMNO bertengkar dengan Pas apa hasilnya, banyak masa habis. Parti itu banyak menggunakan masa, kepakaran dan kewangan untuk melawan gerakan Islam seperti Pas, apa hasilnya melainkan bertengkar,” katanya kepada pemberita selepas menghadiri seminar kalimah Allah di sini, hari ini. – Bernama

Komen

Ramai bercakap yang mur SHIT dol am hamPAS ni dah buang tebiat! Maka dikuatkan lagi dengan hujah yang N.Ajis sering uzur dalam tempoh beberapa bulan ini. Ada yang melihat beliau di Keramat, di Gerai makan di Kg Pandan dan di Mahkamah tempohari benar-benar dalam keadaan yang begitu daif dan uzur, cuma disebabkan nafsu politiknya begitu kuat maka beliau gagahkan juga untuk hadir memberikan sokongan.

Tapi ada pulak yang bercakap...ini semua satu lagi sandiwara N.Ajis untuk mengalih perhatian kerana beliau dan Anwar Aljuburi lah pemimpin Melayu yang beragama Islam yang sebelum ini begitu bersungguh-sungguh menolak perpaduan dan kerjasama antara UMNO dan PAS.

Bagi penulis bolehlah dirumuskan bahawa N.Ajis sedang bersandiwara untuk mengalih perhatian dari kemelut yang melanda dirinya dan juga Anwar Aljuburi supaya kedua-dua ekor ini tidak mati dalam karier politik masing-masing.

Handal N.Ajis ni berpolitik! dalam uzur pun masih nak menipu, dalam sakit pun masih nak main wayang, kita tak lah sampai nak mendoakan N.Ajis mati cuma kalau benarlah beliau memang buang tebiat diharap sempatlah beliau bertaubat.

Bertaubat nasoha supaya mata tak terbeliak, lidah tak terjelir...kira mati dalam iman.. kata P.Ramlee. Tapi kalau terjelir dan terbeliak pun kita peduli apa? cuma kesian kat N.Ajis tak dapat makan kek lagi, tak dapat pergi umrah! tinggallah anak menantu hantu...kesian!

Kalau N.Ajis mati dan Anwar pun dah menempuh jalan mati dalam politik maka akan wujud lah perpaduan ummah yang sebenar, orang Melayu dan Islam akan kembali bertaut kuat dan berpadu, dengan perpaduan yang jitu maka kuasa Melayu dan Islam ini akan kekal bersinar demi kesejahteraan anak cucu cicit generasi yang akan datang.

Orang Melayu dan Islam yang waras dan beriman tidak sesekali mendoakan kematian N.Ajis jauh sekali nak mendoakan kemusnahan dan bala kepadanya, jadi kita semua tak mendoakan N.Ajis mati kan...kan?

Sendiri Mau Ingat!!!

22 ulasan:

  1. HEHEH ITU PSL DIA TURUN NAIK MAHKAMAH DGN MUKE TEPUNG BROO! TAKUT KEDUDUKAN DIA SBG MUR'SHIT'DOL TERJEJAS..AHHHH DIA DH TERSEPIT DAHHH!!. KLU BALUN LG MAU TECUNGAP2 ORG TUA KUTOK TU KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Bro SETUJU SANGAT, Perpaduan Melayu dan Islam di Malaysia hanya akan dapat dibuat tanpa N.Ajis & Analwar CIFU.

    Mereka berdua inilah yang menggadai Agama dan memperkosa bangsa untuk kepentingan politik mereka.

    MOKHTAR

    BalasPadam
  3. "A dying man will never lie"

    Kepada yg tak suka Sains dan matematik di ajar dlm B.I. tentu tak faham kaaan?

    Maksudnya...orang yg nak mati tak akan bohong.

    Mungkin Nik Aziz bercakap benar.

    UMNO MESTI BERSATU DGN PAS

    MOKHTAR MELAKA

    BalasPadam
  4. MORE+SHIT+DOLL+HAM+PAS = MULUT KELUAR TAIK

    BalasPadam
  5. salam putra merdeka,

    nafsu melebihi dari segalanya,
    nafsu melonjak apabila nama keramatku disebut, nafsuku, nafsuku oh nafsuku...
    mendidih darah nafsuku bila disebut-sebut..
    HIDUPPPP---HIDUPPPPP
    MOKHTARRRRRRRRRRRRRRR..

    BalasPadam
  6. mendoakan bala kpd pencuri x bleh ke??
    kalu jahil jgn ckap mcm org berilmu..
    JAHIL!

    BalasPadam
  7. iffat alias..sebaik baik manusia ialah orang yang selalu memaafkan...mendoakan bala kadang kadang membuatkan bala tu tertumpah ke muka sendiri..lagipun N.Ajis tu bukan alim mana pun sama macam lu iffat alias..lu dua orang sama je alim taik kucing..kalau kentut pun tak lawas jangan suka ingat handal nak kata JAHIL pada orang lain..macam bagus je lu...lu sama dengan N.Ajis standard taik kucing kurap je...

    BalasPadam
  8. iffat.. kalau nk doa kat pencuri. doa agar dia tak jd pencuri... bukan doa kecelakaan kat dia. Tu pun ko tak tahu ker.. bodoh gak ko nie erk...Orng PAS memang bodoh..

    BalasPadam
  9. salam bro Jeffry,
    biar dia tercungap! biar dia betul-betul lepak dan surrender!
    terima kasih

    BalasPadam
  10. salam anon mokhtar,
    setuju bro
    terima kasih

    BalasPadam
  11. salam mokhtar melaka,
    kalau betul memang bagus tapi PAS kan...PAS! lidah setan berbelit-belit!
    terima kasih

    BalasPadam
  12. salam anon 1212,
    setuju...penulis follow!
    terima kasih

    BalasPadam
  13. salam hero kecik,
    hidup mokhtar! jahanam nuar!
    terima kasih

    BalasPadam
  14. iffiatilias,
    kesian bebudak lagi rupanya...gi baca buku! belajar rerajin yer!

    BalasPadam
  15. salam bro jebat berkokok dan hero kecik,
    terima kasih kerana membalas hujah iffiat tuh! orang PAS memang macam tuh bro! dia orang ni sebab dah lama kena ptuk dengan ulama dalam semak bro, tu yang sewel! anyway thanks..
    terima aksih bro2

    BalasPadam
  16. kau kutuk orang, kata orang salah dan tk betul, kau orang pun sama-sama tk betul.sama2 angin politik

    BalasPadam
  17. aku dah lama doakan Nik Aziz ni supaya mampos.. dia ni kalau mati pun sama la dengan mendiang..jgn harapla nak cium bau syurga..dosa dia kepada Islam khususnya kepada Rasulullah dan Allah tersangatlah byk.. Dia dah kufurkan ramai pengikut2nya.. tapi dia tak sedar. Ramai penyokong2nya taksub kan dia sebab dia berilmu, walau bagaiamana menyimpangpun, diorg takut untuk menidakkannya.. akhirnya semua masuk neraka jahannam...

    BalasPadam
  18. UMNO tidak boleh bersatu dengan PAS. PAS parti munafik, akan menimbulkan byk masalah kepada Islam dan UMNo sendiri pada masa akan datang. Pemikiran mereka yang dangkal tidak mampu memikirkan buruk baik pada negara dan agama dan bangsa! mereka lebih rela menjadi hamba nafsu ..dari memikirkan kepentingan Islam dan negara

    BalasPadam
  19. PAS patut dibubarkan dan menjadi rakyat biasa. Mereka tidak boleh berparti sebab terlalu bodoh dan tiada wawasan. yang ada dihati hanya lah khianat dan dendam kesumat. Org jenis ni hanya suka mengadu domba dan mengucarkacirkan rakyat saja tapi tidak tahu memerintah

    BalasPadam
  20. Saya akan menentang PAS khususnya Nik Aziz sampai hari kiamat. Itupun kalau dia belum mampus! Nik Aziz ulamak laknatulah ..ulamak durjana di akhir zaman!

    BalasPadam
  21. Penyokong2 PAS jenis manusia yang percaya dengan khabar angin. dan mereka juga suka memandang rendah akan keimanan seseorang yang tidak berpakaian spt mereka. Seseorang lelaki yg pakai jeans akan dipandang hina seseorang yg pakai jubah dipandang mulia. Yang dia tidak tahu sesetengah yg pakai jubah utk cover dia tu bapokkk..bila malam dok raba peha orang..

    sebab tu dia percaya bila Dr M difitnah menonton video lucah. Diorg ingat Dr M berjiwa kerdil macam diorg ker nak tengok benda alah yg jijik tu? sebab tu suka chop UMNo ni semua rasuah dan macam2.. padahal diorg lebih rasuah, berapa byk ADUN2 PAS yg menipu tuntutan elaun, salah guna dana, kroni, etc termasuklah nik aziz sendiri!..

    BalasPadam