Rabu, 31 Mac 2010

1Anwar...1Israel...Hallo! Tunggu....!


Tirai persidangan Dewan Rakyat telah berlabuh jam 10.30 malam tadi, hari yang agak 'busy' disebabkan pihak Kementerian telah mula menggulung perbahasan menjunjung kasih Titah Ucapan Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong telah dimulakan dengan penggulungan di peringkat Kementerian Pelajaran yang dijawab oleh YAB Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Namun, apa yang menarik dan ditunggu-tunggu terutama pihak pembangkang hari ini nampaknya bukan penggulungan Kementerian tetapi penjelasan PM@Peliwat Malang, Anwar Aljuburi yang telah diberikan tempoh 7 hari untuk menjelaskan akan kenyataan beliau yang mengaitkan 1Malaysia dengan 1Israel minggu lalu.

Seperti yang diduga, Permatang Pauh telah menggunakan peluang yang ada untuk menambah rencah dan perasa dalam penipuan, pembohongan, putar belit fakta seterusnya menyelewengkan hati dan akal budi sekutu Pakatan Haprak beliau dengan konon mendedahkan pelbagai perkara dengan lebih mendalam untuk mengaitkan Kerajaan BN dengan pihak Yahudi atau Israel.

Bersorak sorai lah kuda-kuda belang pembangkang didalam dewan dengan mengandaikan segala fatwa dan sabda Peliwat Malang itu benar, sahih dan tidak mampu disangkal lagi. Kira malam ni puak-puak kuda belang ni boleh yam seng la, tidur pun senyum kerana puas, malah yang nak mencari pelacur, bapok dan pondan pun amat digalakkan kerana merasa kemenangan dalam menggungguli isu APCO ini.

Mereka merasakan bahawa pihak Kerajaan yang sejak dari Negara mencapai Kemerdekaan yang memerintah, membangun dan memakmurkan negara ini bodoh dan dungu seperti mereka, Apakah puak pembangkang merasakan bahawa pihak Kerajaan sudah terbatuk-batuk, tersedak dan jatuh terlentang hanya kerana cerita rekaan Anwar yang jelas dipandu dengan cermat dan berkesan oleh Tuhan politik Yahudi mereka ini.

Peliwat Malang ini jelas Agen Israel, menggunakan isu Israel dengan panduan dan maklumat lengkap dan tersusun dari Israel....Itu Pasti!!! Olahan cerita yang menampakkan keakraban, kasih sayang dan liwat meliwati diantara mereka jelas didokumen dan dibaca dengan bangga oleh Ketua Pembangkang itu.

Jadi seakan lelaki tua yang mendapat viagra, maka puak pembangkang dan kuda belang mereka terus menerus malalakkan lagu yang sama sejak dari Al Juburi memulakan ucapan penjelasan beliau pagi tadi.

Barang diingat bahawa pihak Kerajaan akan mendedah dan melondehkan Anwar yang sudah sedia terlondeh dalam penggulungan Kementerian Khamis ini. Kalau Anwar dan puaknya merasakan mereka sudah berjaya tentunya mereka yang sememangnya silap akan terus silap dan salah. Kemenangan bukan diukur dari pembohongan dan ramainya yang melopong dan mengangguk akan apa yang Permatang Pauh sebutkan tadi.

Seperti mana yang disebutkan oleh Wakil Seri Gading dalam ucapan beliau minggu lalu, bahawa jika datangnya kebenaran maka kepalsuan akan tersingkap dan tersipu malu...itu pun kalau masih ada malu...kemalu...an!!!

Tunggu!!!!

1 ulasan:

  1. Nuar Berahim ingat rakyat semua bodoh macam MP pembangkang.rakyat semua boleh pikir apa dia cakap satu pun susah nak caya kecuali PENGIKUT PAKATAN HARRAK......

    BalasPadam