Isnin, 29 Mac 2010

Isu Baiah Talak 3...Dr Lolo Merana...

Pagi tadi Ahli Parlimen Titiwangsa mencelah dengan mengemukakan perkara didalam dewan bahawa beliau telah menerima sms dari seseorang yang mengatakan bahawa Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu YB Zulkifli tidak bermaruah kerana pernah berkata bahawa Perdana Menteri terlibat didalam kes Mongolia tapi kini berbeza nada dan rentak, memusing fakta apabila bergelar wakil BEBAS...

Kan Zul dah bertaubat dan mengaku bahawa beliau telah melakukan kesalahan dan kesilapan serta sanggup bertemu dengan siapa jua termasuk PM untuk memohon maaf!

Tapi petang tadi dalam pencelahan YB Zul semasa YB Maran berucap membahas titah ucapan, beliau juga telah mendedahkan bahawa YB Titiwangsa Dr Lolo sendiri pernah menghantar sms kepada beliau untuk mengkritik 'rakan' beliau didalam PAS berkaitan isu Baiah Talak3.

Beliau menjelaskan bahawa Dr Lolo sebenarnya kecewa, marah dan terguris dengan Baiah Talak 3 oleh calon-calon PAS sebelum menjadi calon bertanding di DUN dan Parlimen. Cuma Muslimah@Muslimut PAS ni bukan tahu cakap 'terang' cuma berani mengomel belakang jer...nasib ko la labu...

3 ulasan:

  1. salam hormat bro

    pemimpin atasan pas sendiri dah takde pendirian sesama mereka. mcm mana la pengikut2 tak ikut taksub

    pemimpin borek..pengikut torek! ekekek

    BalasPadam
  2. KALAU FREE PASAI BAI'AH TALAQ 3 HARGANYA MASIH ADA LAGI LABUUUUUUU.....

    TAK MCM TALAQ 3 DIBUANG KRN SESUATU SEBAB... HGNYA TAK SETINGGI MANA.!!

    TAPI KALAU DIBUANG KRN LANGGAR BAI'AH PATI HARGANYA MCM HUSAIN LEMPOYANG JUAL PADA ABD WAHUB ...ANAK YG BOGSU ISMET ULAM RAJA !!

    BalasPadam
  3. ape punya bangang la org pas ni. tak de keja lain..

    BalasPadam