Khamis, 18 Mac 2010

Pakatan Rakyat = 1Israel...


Apabila kemaluan dah semakin besar maka beruk-beruk tersepit Pakatan Haprak pun bawalah fatwa PM ( Peliwat Malang ) yang mengatakan Gagasan 1Malaysia adalah cedokkan dari 1Israel....biasalah pembohong akan cepat-cepat kata orang lain bohong untuk menutup pembohongan mereka!

Hakikat bahawa APCO yang dilantik oleh Kerajaan Malaysia telah membuat kenyataan rasmi petang tadi bahawa Anwar berbohong! APCO membuat kenyataan rasmi MENAFIKAN pernah terlibat dalam menasihati Ehud Barak berkenaan 1Israel dan menafikan juga bahawa mereka menasihati Dato Najib berkenaan 1Malaysia.

APCO dilantik setelah Gagasan 1Malaysia diumumkan oleh Najib setelah mengemudi Pentadbiran Kerajaan Malaysia dan langsung tiada kena mengena dengan 1Israel atau apa jua yang berkaitan dengan Israel, Yahudi dan sewaktu dengan nya! Anwar yang terkencing-kencing takut telah membawa diri keluar bukan sahaja dari Dewan Rakyat kerana penangan Zahrin malah telah cabut keluar negara. Sehingga kini Anwar GAGAL untuk mengulangi kenyataan tersebut diluar dewan agar pihak yang terlibat boleh menyaman PM ( Peliwat Malang ) tersebut....huhu cabut war, tapi jangan lupa balik sebelum 25 hari bulan walau bertongkat, berkerusi roda dan menggunakan sarung leher.

Hakikat bahawa Anwar lah yang telah meniru dan mengikuti cara dan kaedah big brother nya Israel itu... sebab? 1Israel telah dibentuk pada tahun 99 kerana Ehud Barak bakal berdepan dengan pilihanraya, maka bersatulah 3 parti yang sebelum itu berlainan pendirian dalam anutan masing-masing, Parti Buruh, parti nemad dan parti gesher telah bersatu dibawah 1Israel hanya untuk berdepan dengan rakyat dalam usaha memenangi Pilihanraya...itu ajer dan 1Israel berkubur setelah setahun kemenangan mereka dalam pilihanraya tahun 99 itu.

jadi dalamm konteks kita di Malaysia, maka Anwar telah mempelopori dan mengikuti telinjuk big brother nya Ehud Barak dengan bergabung atas nama Pakatan Haprak diantara PKR, DAP dan PAS... dalam PRU 12 yang lalu, dan sejarahnya berkuburnya gabungan itu hampir sama nampaknya didalam Pakatan Haprak apabila kesedaran dan pembersihan jiwa telah mula wujud dikalangan pemimpin dan wakil-wakil rakyat mereka.

jadi kalau bercakap tentang 1Israel sebenarnya kita bercakap tentang gabungan Pakatan Haprak yang diketuai oleh Ehud Barak versi Malaysia iaitu PM ( Peliwat Malang ) @ penunda kes terbanyak dalam mahkamah...huhuhu

Lu Fikir la Sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan