Rabu, 17 Mac 2010

Parlimen...Anwar Menghina Titah Diraja!!!


Anwar Peliwat Malang yang menjadi Ketua Pembangkang Ehsan dari mentor DAPig nya memulakan ucapan bahas titah diraja tengah hari tadi dengan menghina ucapan Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong hari Isnin yang lalu.

Anwar yang dilihat menanah telinga dan merah mata apabila SPB Yang Di Pertuan Agong memuji Gagasan 1 Malaysia dan memuji akan keperibadian dan kesungguhan YAB Perdana Menteri turun ke bawah mendekati rakyat.

Anwar PM(Peliwat Malang) begitu terseksa apabila SPB Yang Di Pertuan Agong memuji pelbagai dasar kerajaan yang begitu mengambil berat akan kesejahteraan rakyat.
Apa jua yang dititahkan oleh SPB itu merupakan suatu amanat, garis panduan serta nasihat yang perlu diterima dengan akur oleh setiap rakyat jelata terutama Ahli-ahli Parlimen.

Titah SPB mencakupi setiap aspek kehidupan yang mementingkan kesejahteraan, keharmonian dan kemakmuran rakyat dan negara, jika titah yang sebegini mulia dan bertanggungjawab dianggap sebagai 'pembacaan mengampu' maka jelas Anwar sebenarnya sedang melakukan pengkhianatan dan menghina Institusi Raja-Raja.

Dasar Anwar dan pembangkang yang terus menerus menghina dan memperlekeh Institusi Raja-Raja ini akan menambah parah dan Jahanam Pakatan Haprak kehujung lereng neraka.
Anwar, PKR, PAS, DAP dan pengkhianat bangsa, agama dan negara akan Jahanam selama-lama!!!

Sendiri Mau Ingat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan