Isnin, 3 Mei 2010

Gempar!!! Husam Terjun Bangunan SPRM...!!!


Penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz menegaskan bahawa Timbalan Pesuruhjaya II Parti Islam SeMalaysia (PAS) Kelantan, Datuk Husam Musa, mengetahui sepenuhnya perjalanan operasi gerak saraf yang dilakukan melalui syarikat Global Media Channel Sdn Bhd (GMC).

'Saya akui dia (Datuk Husam) tidak perlu membayar kepada penulis blog seperti saya. Dia boleh buat secara percuma, sebelum ini dia suruh saya 'tibai' (hentam) orang itu dan ini, saya buat secara percuma tetapi lepas isu itu keluar dia tidak mengaku pula.

'Sebenarnya saya tidak faham apa yang dikatakan Husam dalam tulisannya semalam (Jumaat lalu), tetapi ini jawapan saya, 'jangan terjun dulu bos, setidak-tidaknya biarlah masuk dulu dalam pejabat SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia). Lepas itu terjunlah.

'Setidak-tidaknya, bolehlah kita pasang lilin depan pejabat SPRM dan bolehlah barisan pimpinan pembangkang mabuk menuntut suruhanjaya diraja',' katanya ketika dihubungi Mingguan Malaysia di sini.

Komen

Hahaha...Husam akan terjun bangunan! lepas ni kita sedia nak buat inkues husam pulak...husam mati terjun botol zaid berkuda!!! Cuma beza kali ini husam tak terjun sorang diri! dia akan bawa sama tua kutuk mur SHIT dol hamPAS!

Nampaknya PAS sekarang dah masuk fasa film mafia! sikit-sikit ugut! sikit-sikit kapak! sikit-sikit bunuh! sikit-sikit terjun!!!

Jom kita perati dan doakan keJAHANAMan PAS!!! Takebeer!!!

5 ulasan:

  1. hahaha.... jahanam ko husam... kebenaran semakin terbongkar..

    BalasPadam
  2. Bilalah PAS nak buat kerja yang sebenarnya untuk rakyat Kelantan jika TERLALU berPolitik sepanjang masa...

    Kesian Kelantan..sekarang PAS marah pula dengan Sultan Selangor tak beri ceramah dalam Masjid di Selangor.

    BalasPadam
  3. Salam 1 Malaysia

    Entah-entah duit RM 4 Juta dapat dari Skim Cepat Kaya Arabicfund yang sama seperti SwissCash, Eaindex dan banyak lagi sebelum di haramkan dan terlungkup. Kerana ada yang mengatakan skim arabicfund ini di kelolakan oleh Orang Kuat PAS, konon untuk membantu orang Islam Kaya Raya.

    Syabas Tuan Syed Azidi yang telah membuka pekong demi menyingkap kebenaran. Semuga banyaknya pemblog-pemblog yang akan sedar di atas kesilapan mereka kembali kepangkal jalan.

    "Betulkanlah Yang Biasa
    dan Biasakanlah Yang Betul".

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com
    http://saatjais.formor.com

    BalasPadam
  4. Husam nak terjun tingkap macam Beng Hock buat dulu hehehehhe teruskan husam teruskan

    BalasPadam
  5. salam putra Merdeka,

    kelakar sungguh posting ni!!hehehe

    BalasPadam