Selasa, 11 Mei 2010

PRK Sibu...DAPig Tidak Mahu Undi Dari Melayu & Islam!!!


Gambar dari sahabat bloggers pisau.net

Apalah malang nasib pemimpin melayu pakatan haram! Apakah dungu pemimpin PAS, PKR dan DAPig yang menjadi bangsa melayu didalam pakatan haramjadah! Apakah sudah tidak ada lagi maruah diri! Apakah sudah dalam benar sesat yang meracuni budi pekerti! Apakah sudah mendarah daging dan sebati air jampi DAPig hingga tiada lagi adab dan budi pekerti sebagai bangsa melayu didalam sanubari?

Terang-terang DAPig sedang menyepak ponggong dan memukul kepala pemimpin melayu didalam pakatan haprak untuk menolak bangsa melayu...Terang-terang DAPig sedang memainkan sentimen setan untuk menafikan ketuanan yang selama ini menaungi seluruh bangsa didalam negara hingga mengecap kemakmuran dan kemewahan!

Tapi pemimpin PAS, PKR dan DAPig yang bernaung dikelengkang cina komunis DAPig terus menerus mengangguk bersetuju akan apa jua tuhan politik DAPig mereka lakukan! Bersetuju akan apa jua tuhan DAPig cina komunis lakukan merupakan suatu tuntutan!
Mengikut suruhan DAPig cina komunis merupakan amalan baik dan pasti mendapat balasan baik di dunia dan syurga di akhirat ( nik najis gerenti )....

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. wei DAP babi..ko ni mmg parti babi kurap kan ..jgn jd bodoh x sudah..org melayu bkn ramai yg bodoh ..yg ikut ko tu da mmg bodoh la kan..member2 wa kat n.sembilan da ramai panas ngan DAP bro..klu brani dtg la sini bg ceramah kat semban..tu pu klu nak kena terajang la..bangsat nye cine DAP...PIG...

    BalasPadam
  2. kepada og melayu n umat islam ..pertahankanlah agama n maruah mu..klu bleh bla la dr DAP cine hanjing itu..x kan org melayu x sedar lg ape yg die sdg rncgkan ..

    BalasPadam
  3. dap sekarang kurang ajar kerana melayu dalam pas gila kuasa, melayu dalam pkr bacul dikencing dek dap. dap takkan kurang ajar kalau melayu bersatu. nik ajiz dan anwar adalah melayu yang sanggup jadi barua dap kafir harbi.

    BalasPadam
  4. aku pun tahu nak cakap la si liPAS dengan Pakatan Haram jadah ni....dah memang mereka2 ni (segerombolan la)dah tak tahu nak bezakan baik buruk. sanggup tadah kencing komunis DaPig. pastu bagitau kat semua orang yang diaorang tu lagi islamic....mana nama2 besar dalam liPas yang kononnya ularumak. Haron Din ! apa citer...senyap je ?

    BalasPadam