Rabu, 19 Mei 2010

Sibu!!!Roh Komunis Subur Dihati Pengundi Cina...


Tahniah kepada parti DAP kerana berjaya merampas kerusi Parlimen Sibu! DAPig sekali lagi telah membuktikan kepada pakatan haprak bahawa DAPig tetap unggul dan utama didalam Pakatan Haprak! Mereka tetap menjadi tuhan politik kepada PAS dan PKR!

Soal menjadi ketua pembangkang Di Dewan Rakyat tidak timbul! ini kerana selagi Peliwat Malang Anwar Aljub masih menjadi Ahli Parlimen biar berapa kerat pun ahli PKR yang masih tetap dan tidak lari meninggalkan parti jahanam itu maka selagi itulah DAPig merasakan bahawa Anwar perlu untuk didendangkan sebagai Ketua Pembangkang!

Selagi Anwar menjadi babi belaan yang jinak untuk mengumpulkan seramai mungkin najis-najis yang bernama melayu serta dapat mempengaruhi cina komunis dan india paria hindraf untuk terus sujud menyokong DAPig maka selagi itulah Anwar akan menduduki kerusi tersebut!

Begitu lah juga halnya dengan PAS yang ditunjang oleh anjing jinak bergelar mur SHIT dol am PAS yang begitu menyayangi dan menyanjung tinggi perjuangan DAPig maka hingga penggunaan kalimah Allah begitu bangga dibenarkan dikalangan PAS kepada puak komunis DAPig ini.

Sibu sebenarnya telah membuktikan bahawa roh dan semangat komunis DAPig selama ini bermula dari slogan malaysian malaysia hinggalah kepada middle malaysia telah berjaya dihidup dan disuburkan!

DAPig yang terang menolak hak dan keistimewaan melayu dan bumiputera! DAPig yang selama ini menolak negara Islam! Dapig yang dari awal lagi telah menafikan bahasa Melayu sebagai bahasa kebangsaan! DAPig juga lah yang terus menerus memainkan sentimen perkauman dan agama di Sibu! Bukankah apa yang dilakukan oleh DAPig itu adalah warisan peninggalan komunis!

Tak heran kalau puak DAPig ini beriya-iya benar mahu membawa pulang chin peng balik! dan ianya tetap dan akan dosokong oleh rashid maiden modern iaitu anwar dan nik najis...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Kit Sial tidak akan meminta kerusi ketua pembangkang kerana dia tahu kalau dia jadi ketua pembangkang ramai MP PKR akan jadi bebas dan PAS al khawarij akan tinggalkan pakatan haprak. Kalau ini berlaku cita-cita menjadi PM cina pertama untuk malaysia tidak akan tercapai. Ini mainan politik mereka. Mereka sedar sokongan orang cina kepada DAP telah kukuh mereka perlu sokongan melayu pula. Jadi PKR dan PAS mesti di tunggang untuk gelapkan mata orang melayu terutama kepada pencacai PAS dan PKR mereka buat pura-pura tak minat kerusi ketua pembangkang jadi pencacai ini akan percaya bahawa DAP tidak gila jadi ketua, jika semua bwerjalan lancar dan ramai melayu sokong pakatan haramjadah nie maka dia akan tuntut bukan ketua pembangkang tetapi Perdana Menteri.

    BalasPadam