Khamis, 25 November 2010

India Dilema...


Bagi orang orang india yang dulu kecewa dan marah kepada Mr Samy dan MIC rasanya sudah terbitlah cahaya dihujung terowong...sudah ada sinar mentari yang bakal menyinari parti yang selama ini menaungi bangsa india dalam negara.

Tunggulah hari Isnin ni bila Mr Samy akan mengumumkan yang beliau akan callo bettey!!! fly terbang ke india untuk menggalas tugas baru nyer...hehe.

Bagi keling keling dalam PKR pula rasanya cukuplah hak mereka terus dinafikan...tak payah lah hanya layak dijadikan babbu@budak suruhan untuk membaling kerusi dan meja. Yang nyata PKR ialah parti kroni, parti taksub yang hanya mengimpikan si Peliwat Malang Nuar Aljuburi jadi PM...itu jer!

Bagi keling keling dalam DAPig pula, kekalahan dan pembuangan DAPig perak keatas Kula jelas menggambarkan bahawa bagi DAPig keling tetap keling! keling hanya anjing belaan jinak untuk menyalak apabila diperlukan dalam waktu tertentu oleh Cina Komunis DAPig!!!

Bagi paria paria hindraf...sedar diri lah!!! kalau mabuk pun diracun anwar aljub selama ini takkan lah terus hilang akal meneguk racun hingga memanjat bumbung membakar diri...tak payah nak mogok lapar di klcc!!!kalau itu boleh menyelesaikan masaalah ok la...senang kerja, senang cerita, baris semua paria hindraf bakar diri ramai ramai!!! cuma tak payah panjat bumbung la supaya tak menyusahkan orang. Lagipun... lebih ramai puak paria hindraf ni mampos lebih aman dunia ni!!!

Apapun orang india ada lagi peluang untuk berparti!!! selagi tak mabuk dan ada akal budi...tengok nasib bangsa kamu! ada 1 billion orang india di negara asal kamu yang hidup melarat dan merempat!!! sekurang kurang kehidupan dalam estet masih lebih baik dari mandi air najis disungai sungai dan berebut rebut naik atas kepala kereta api...

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Yang bakar diri sorang jer... naper tak bakar diri beramai-ramai... kurang sikit keling yg bodoh kat Malaysia ni...

    BalasPadam
  2. Salam Perjuangan,

    Saya ingin mengucapkan SYABAS kepada Tuan yang berjaya menghasilkan sebuah blog yan begitu mantap dengan artikel2 yang bernas. Saya memang mengikuti perkembangan blog Tuan sepanjang masa.

    Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai cara penghasilan artikel yang mantap.

    Saya tlhpun linkkan blog Tuan di dalam blog pilihan di blog saya..

    Harap Tuan juga dapat linkkan blog saya bagi memperkenalkan kepada pengunjung di blog anda..


    SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

    Melayu CinDia
    Blogger GELOMBANG RAKYAT.

    http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

    BalasPadam