Selasa, 18 Januari 2011

Mati..Mati..! Karpal Mati!!!


Ummi Hafilda Ali masih mempunyai hak untuk memfailkan saman terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, Karpal Singh serta PAS sehingga September depan.

Peguam yang mewakili Ummi Hafilda, Mohd Khairul Azam Abd. Aziz berkata, tempoh limit enam tahun untuk memfailkan saman berhubung kes liwat pertama Anwar dikira pada September 2004.

"Memang benar mengenai jangka masa tempoh enam tahun itu, tapi kita jangan keliru kerana tempoh enam tahun itu sebenarnya dikira dari rayuan terakhir kes berkenaan di Mahkamah Persekutuan.

"Rayuan terakhir kes Datuk Seri Anwar ialah pada September 2004, jadi tempoh enam tahun yang dimaksudkan itu sebenarnya akan berakhir pada September 2011," katanya kepada mStar Online di sini, Isnin.

Justeru, Karpal diingatkan supaya tidak mencari helah atau cuba mengalihkan pandangan umum apabila membangkitkan soal teknikal menerusi saman yang bakal difailkan terhadapnya oleh Ummi Hafilda.

Mohd Khairul Azam berkata, Karpal sepatutnya lebih bersedia dari segi fakta berbanding 'bermain' isu teknikal yang dianggap remeh.

"Isu yang beliau bangkitkan hanya sesuatu yang teknikal, sekarang ini kita bukan nak berlawan dari segi teknikal tapi berlawan fakta.

"Saya nasihatkan beliau supaya fikir helah dari sudut lain," katanya.

Dalam pada itu, tegas Mohd Khairul Azam lagi, tindakan Karpal yang suka menangguhkan kes serta melewat-lewatkan prosiding kes telah memberikan kelebihan kepada anak guamnya itu.

"Terima kasih kepada Karpal kerana lewat-lewatkan kes Datuk Seri Anwar yang sepatutnya selesai 13 tahun lalu," katanya.

Peguam tunda ini akan bertemu buku dengan ruas! kali ni singh paria ini tidak boleh lari!

singh mabuk ni juga lah yang akan menyebabkan tuhan politiknya nuar aljub mati berdiri! beliau sendiri akan menunjuk bukti bahawa anwar memang penjubor dan beliau selaku peguam tunda yang tidak bermaruah dan hanya mementingkan duit dan cita cita politik demi menafikan kuasa melayu...itu sahaja...dah nak mati la tu..

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Bila gaknya Babi Benggali Murtad ni nak mampos hah. Tapi kalau dia mampos pon dah ada pengganti nya, siap 2 ekor pulak tu. Jadi tak risau lah bila dia nak mampos pon. Harami punya benggali.

    BalasPadam
  2. ISH KO NIHH..KANG TAK MASUK SYURGA WALLY SLIPOR WEIII KEHKEHKEH

    BalasPadam