Isnin, 4 April 2011

Haji Hadi Setan Besar Ke Setan Kecil?
























Badi Bawang spin isu beb...dia tahu dia tersengkang! dia tahu mulut hanyir dia mesti berkata sesuatu! itu sebab dia kata..


:
PAS mengakui pernah ada satu ketika dahulu segelintir pemimpinnya mempromosikan pendekatan kafir mengkafir dan memboikot para penyokong dan pemimpin Umno.

Pemikiran dan pandangan sebegitu bukan pandangan dan pendekatan PAS tetapi pandangan sesetengah pemimpin ini yang sudah pun lari meninggalkan PAS dan menyertai Umno, yang mereka kafirkan dahulu, kerana tidak setuju dengan pendekatan PAS.

"Tetapi mereka sudah tidak ada dalam PAS lagi. Sama ada mereka menyertai Umno atau entah ke mana," kata Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dalam satu majlis sebelum ini.

Habis! yang puak puak kuda belang PAS taksub tu sebab apa? yang brahim libya mati melawan polis tu sebab apa? yang sembahyang 2 imam tu tak taksub kerana 'fatwa' sesat ko ker?

Ini jenis syaitan! syaitan tak pernah bertanggungjawab kepada mereka yang sesat dan mengikutinya...syaitan hanya bekerja untuk menyesatkan manusia, setelah sesat bukan lagi menjadi kerja syaitan...lu tanggung la sendiri!!!

Cuma dia ni jenis syaitan kecil ke syaitan besar?

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen