Rabu, 6 April 2011

PRN Sarawak...Mat Rempit Buntingkan Perempuan Lawas Lawan Abang Joe Di DUN Satok!



















Sahabat theunspinners ada butiran lanjut di sini

Khabarnya Mat rempit ni dakwa dia ustaz lulusan Universiti Malaya lulusan jurusan undang undang syariah...dah kawin ada anak 5 orang, seorang suami dan bapa mithali laa..

Disebalik imej yang dipertontonkan, Ahmad Nazib punya isteri kedua. Orang Lawas tetapi duduk di Kuala Lumpur. Anak satu dengan isteri kedua ini.

Itu tidak salah. Yang salah ialah, dia peguam syarie yang tahu undang-undang dan tahu hukum, tapi kahwin isteri nombor dua ini di sempadan Thailand. Sila check ada ke rekod maklumat di Jabatan Agama Islam dan MAIWP.

Apa yang berlaku adalah bapa kepada 5 orang anak ini telah membuntingkan gadis dalam gambar ini dan terpaksa kahwin di Siam.

Budak rempit hingusan ni nak sapu duit jer beb...! lepas tu dapat lah sikit glamour, sebab lawan Abang Joe...itu jer, kira kacau daun sahaja, bukan bertanding nak menang malah tak cakap besar lah tak boleh menang pun...!

Cuba bayang kalau jenis mat rempit kaki buntingkan anak dara orang ni diberi peluang jadi YB...? Mamposs!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen