Selasa, 19 April 2011

Siri2..Rampasan Kuasa Melayu Oleh Cina Secara Besar Besaran..

Sambungan dari siri pertama, komen saudara mohd dalam siri pertama mungkin boleh kita menungkan..

Utk kaum Melayu kekal memerintah Malaysia :

1. Melayu mestilah bersatu. PAS dan UMNO haruslah bersatu. Kita orang Melayu berpakat2lah utk berkongsi kuasa dan dapatkan majoriti 2/3 di Parliamen pada PRU13 nanti.

2. Parti2 Cina spt MCA dan Gerakan adalah tidak releven lagi dlm BN. UMNO mestilah sudah sedar bahawa kaum Cina sebenarnya telah bersatu utk menentang kaum Melayu. MCA dan Gerakan akan mendesak PM utk tunduk dan menerima segala permintaan2 kaum Cina. Contohnya setiap kali ada pilihanraya kecil, PM mesti hulurkan 2 atau 3 juta peruntukan utk SRJKC. Kononnya utk membeli undi kaum Cina. Duit mereka kebas, undi tetap diberi kpd DAP!

3. Pada PRU13 ini, jangan letakkan calon2 Cina dari MCA dan Gerakan di kawasan2 majoriti Melayu. Ada 45 kawasan majoriti Cina di Mlaysia yg boleh menampung calon2 MCA dan Gerakan. Chua Soi Lek haruslah diletakkan supaya menentang Lim Kit Siang dan Koh Tsu Koon menentang Lim Guan Eng. Kita tengok betul2 dgn jelas kaum Cina menyokong siapa.

4. Kalau MCA dan Gerakan kalah jangan lantik orang Cina sbg Senator dan dijadikan Menteri. Biarlah kaum Cina tidak ada suara langsung di dalam Kerajaan di Parliamen. Biarlah kaum Cina jadi Pembangkang sahaja.
5. Setelah kaum Melayu dapat memerintah dgn kuasa 2/3 di Parliamen, ikutlah contoh Lee Kuan Yew dari PAP Singapore. Jangan terlalu emosi dan berlembut hati. Hapuskan SRKJC dan SRJKT. SRJKC lah tempat di mana anak2 Cina diasuh dari kecil utk membenci Malay kui. Utk perpaduan kita kena mulakan dgn SATU SEKOLAH sahaja. Kenapa Singapore boleh buat, kita tak boleh buat? Kaum Melayu tak ada telor ke?

6. Pertubuhan2 haram spt HINDRAF mestilah dihapuskan. Pemimpin2 mereka ditahan utk selama2nya di bawah ISA. Singapore boleh menahan orang2 yg subversif selama 20 tahun lebih, kita tak boleh? Singapore boleh membawa orang2 yg menentang Kerajaan ke Mahkamah dan memufliskan mereka supaya tidak langsung boleh bersuara lagi, Kita tak boleh?

7. Jika pemimpin2 politik Melayu berani bertindak spt yg dicadangkan, maka isyaallah amanlah Malaysia dan terjaminlah masa depan anak cucu kita.

8. Kalau pemimpin2 politik Melayu asyik berkelahi dan berpecah belah, maka orang Melayu Malaysia akan jadi spt orang Melayu di Singapore yg langsung jadi spt melukut di tepi gantang sahaja.

9. Oh ya baru teringat : Kan Melayu mudah lupa ...............
10. Tak kan Melayu hilang di dunia? Tinggal nama ajelah kut!

HIDUP MELAYU BERMARUAH!!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 ulasan:

  1. Putra Merdeka, saya sokong 100% saranan tuan.
    Kalau hilang kuasa ketangan DAP walaupun penduduk Majoriti Melayu jangan salahkan orang lain.Salah orang MELAYU sendiri.

    Orang sekolah Tak Habis pun tahu Walaupun Melayu Kaum Majoriti tertapi Pecah Tiga, sudah tentulah Undi Kaum Cina jadi Penentu. Tak lah orang melayu bengap sangat buat kira kira ini.

    Cuba imbas kembali semasa YAB Perdana Menteri melawat kawasan bandar Ramai Kaum Cina menyambut dan meraikan. Pelik juga ya. DAP kena jaga juga hati kaum melayu yang menyokong PKR dan PAS. Mereka takut juga kalau di Boikot PM orang melayu nanti sakit hati dan tak sokong PKR dan PAS.

    Tengok saja lah Penang, Selangor dan dulu Perak. Dimana tempat PAS. Tak buat apa apa pun membantu orang MELAYU dan ISLAM.

    BalasPadam
  2. Bukan Pas Umno saja bersatu, SEMUA KAUM KAUM PERIBUMI DALAM Malaysia tanpa mengira latarbelakang agama dan budaya MESTI bersatu. Kerajaan kena perjelaskan mengapa kita mesti bersatu. Jangan pulak bila dah menang Pilihanraya batang hidung pun tak nampak..... sehingga pilihan raya datang baru jengok rakyat .........

    BalasPadam
  3. PIGI DAAA DENGAN MELAYU LU ORANG....UMNO NAK AJAK MELAYU BERSATU ? SEDARLAH DIRI TU..UMNO BUKAN PARTI ISLAM..PARTI KEBANGSAAN..MELAYU BOLEH BERSATU KALAU DASARNYA ISLAM...TANYALAH DIRI MELAYU SENDIRI...KALAU TIDAK MELAYU AKAN LAYU TAK BERKEMBANG LAGI...KALU MELAYU MASIH HARAPKAN UMNO MAKA MELAYU AKAN HANCUR SAMA SEPERTI SI MAMAK TONGKANG PUJAANKU..PENJAHANM BANGSA MELAYU YANG ANTI MELAYU..

    BalasPadam