Sabtu, 2 April 2011

Kenapa Guan Eng Nak Bunuh Diri?























BALIK PULAU: Kerajaan pusat akan membangunkan Pulau Pinang sebagai bandar Metropolis ketiga dalam negara, selepas Lembah Klang dan Johor Baharu.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata sebuah jawatankuasa yang dianggotai oleh Badan Pelaksana Koridor Utara (NCIA), Unit Pengurusan Prestasi dan Perlaksanaan (Pemandu) dan Khazanah Nasional Bhd dipertanggungjawabkan untuk mengkaji pelaksanaan rancangan itu.

"Jawatankuasa ini akan membuat laporan kepada Majlis Ekonomi mengenai hasil kajian itu," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Jamuan Mesra Rakyat di Kampung Permatang Pasir di sini, Sabtu.

Beliau berkata pembangunan bandar metropolis itu dijangka dapat meningkatkan lagi pelaburan di Pulau Pinang, dan menurutnya ini membuktikan bahawa kerajaan pusat tidak meminggir, malah sentiasa berusaha memajukan Pulau Pinang.

Patutlah guan eng nak bunuh diri...! patutlah guan eng putus nafsu nak bersama betty... tak macam bapak dia kit sial yang tetap bernafsu menggomol mummy foo....fuh! fooh! fool!!!

PM dah turun, sambutan rakyat amat hebat! sambutan disetiap majlis melimpah ruah dengan kehadiran rakyat yang dahagakan keadilan, laparkan pembangunan, mahukan kesetabilan ekonomi dan kehidupan...!

PM telah mendapat signal bahawa dalam PRU yang akan datang Penang akan kembali ketangan Barisan Nasional...!!!

guan eng boleh berambus..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. WOII KO JGN KUTOK KOMUNIS TU BROO. DIA TU KHALIFAH BEB. WALLY SLIPOR SYG SGT KT DIA LBIH DARI NABI WOOO. KANG X MASUK SYURGA PLAKK HUHUHUHU

    BalasPadam
  2. mungkin dia tidak berminat balik melaka atau dah jemu dengan cincalok, penang lagi best! tau

    BalasPadam