Jumaat, 16 November 2018

ICERD ~ Jangan Beri Hindraf Bangsat Menguasai Negara Ini..!


Sekor kat atas tu ialah kepala hindraf yang memang anti hak Melayu dan Bumiputera..! Anti kemakmuran yang di kecapi oleh rakyat Malaysia dengan kewujudan dan amalan yang terpelihara di bawah Perlembagaan..! 

Itu sebab puak bangsat ni pernah 'menyerang' rumah terbuka kerajaan di PWTC masa Pak Lah jadi PM dulu..!

Hari ni sekor tu dah diangkat jadi Senator..! dah dilantik jadi Menteri..! Menteri yang jaga Perpaduan..! Gila b*b* apa namanya ni? N

Apa yang nak diharap dari paria bangsat yang menentang keamanan dan kemakmuran hidup bernegara dengan menjunjung kemurnian Perlembagaan selama ini?

Semalam sekor ni kata...

Kerajaan memberi jaminan tidak akan memansuhkan Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan sekiranya Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) diratifikasikan.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Senator P. Waytha Moorthy memberikan jaminan itu pada persidangan Dewan Rakyat ketika menjawab soalan tambahan Datuk Seri Azalina Othman Said (BN-Pengerang) yang mahu tahu pendirian kerajaan berhubung perkara itu.

Di bawah Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan ia adalah berdasarkan konsep kuota untuk melindungi kepentingan orang Melayu serta pribumi Sabah dan Sarawak bagi kemasukan ke dalam perkhidmatan awam, biasiswa dan pendidikan awam.


Apa itu ICERD?
























Kalau dah sekor tu kata tidak akan memansuhkan artikel 153 dan yang lain lain maka apa perlunya nak meratifikasikan ICERD? apa perlunya nak sign? Malaysia tak perlu lagi membincangan isu ICERD la jawabnya..! Apa yang nak menipu sangat sekor ni?

Ni la bahananya apabila paria bangsat seperti hindraf kat atas tu diberikan ruang dan peluang..! 

Apa dia ingat Umat Islam, Melayu dan Bumiputera kat dalam negara ni batang pisang ke?

Pergi mam ler..! Jangan di jolok sarang tebuan, jangan di kejut harimau tidur..! Faham???

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: