Rabu, 14 Oktober 2009

Bagan Pinang...Pembangkang Terus Meroyan!!!



Agaknya itulah kesan apabila berpolitik tidak matang dan tidak rasional! Rakyat hanya betul dan benar apabila memberikan kemenangan kepada calon Pembangkang, sekiranya rakyat tidak memberikan kemenangan kepada mereka maka rakyat diherdik dan dihina, dicanang satu dunia bahawa rakyat sudah hilang akal dan binasa, tak tahu membeza yang mana intan yang mana kaca.

Bagi Azmin, nizar, salehudin, lolo, teressa, lim kit siang dan lain-lain lagi pemimpin pakatan sesat lagi jahat, rakyat yang tidak menyokong mereka bermakna musuh yang perlu dimalukan dengan penghinaan dan cacian...Tahniah rakyat Bagan Pinang dan Terima Kasih atas kewarasan dan keberanian anda semua!

Itu sebab bila Tan Sri Muhyiddin membacakan syair Ronngowarsito bertajuk Jaman Edan atau Zaman Gila! Dimana kebenaran itu salah dan kebathilan itu benar! Fitnah dan mengadu domba merupakan satu 'kerja' yang berterusan bagi mendapatkan tempat didalam lapangan politik. Politik gila!

Politik Gila yang dipelopori oleh Anu-war Aljuburi dan disokong oleh tok guru nik aziz dan hadi disokong pula oleh 'ustaz' lim dan karpal telah menyebabkan gelombang kebathilan ganas menggoyang dan menerjah mengakibatkan neraca pertimbangan rakyat untuk melihat kebenaran dengan rasional dan matang seakan-akan pudar dan tenggelam.

Kesannya lahirlah golongan politikus yang membuta tuli, membabi buta, taksub tanpa ilmu, dikuasai oleh tok dalang yang sentiasa menggilap semangat dengan mentera jahat atas nama jihad. namun tok-tok dalang ini perlu lebih dulu taksub dan ianya telah digilap dengan jayanya oleh topekong yang bernama Anwar!

Hanya pemimpin gila sahaja yang mempunyai pengikut gila seperti PAS, PKR dan DAP! Perlu diakui bahawa Anwar telah berjaya membentuk satu barisan pemimpin gila yang akhirnya membentuk penyokong kuda belang gila!

Anwar juga perlu gila! kerana gilanya mengejar kuasa disamping dodoian Amerika dan Yahudi yang sentiasa menghulurkan bantuan dan sokongan telah menyebabkan mereka semakin menggila walau apa jua tindakan mereka jelas bertentangan dengan adab, budaya dan nurani kita rakyat Malaysia.

GILA MENGGILA MEMBAWA BENCANA!!!

8 ulasan:

  1. SLM BRO..ANUWAR GILER RAMAI YANG SAMA IKUT GILER..TAPI BILA SEORANG ULARMAK PUN SAMA IKUT GILER..BYGKAN APE YG DIA AMALKAN SEBELUM INI AKAN DI TERIMA ALLAH ATAU TAK?..WALLAHUALAMM

    BalasPadam
  2. umno bodoh letak orang tua yg terpalit dgn rasuah mcm dah x de pemimpin yg layak jer...
    mukadimah kpd kebusukan dan rela membusukkn nama perjuangan hujah yg menghalalkn plak sangat dangkal,bagang ... dkt kg bley la byk lembu , ini kita yg kat kl ni nak bdepan dgn org bijakpandai utk PRU13..

    pemuda umno
    pantai baharu

    BalasPadam
  3. Salam,

    Kerana kebodohan Nik Azizlah maka PAS tidak ubah macam anjing kurap di sisi DAP dan PKR....

    BalasPadam
  4. salam bro Jeffry,
    itu lah jenis ulamak sesat jauh menyesatkan, hingga meletakkan taraf seperti tuhan yang boleh menentukan syurga dan neraka, diterima atau tidak amalan seseorang dll lagi yang jelas sesat!!!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  5. pemuda pantai baharu,
    rasanya UMNO tidak mendapat faedah dari jenis kamu ni, ada tak untung, tak de pun tak rugi, malah penulis merasakan yang kamu berbohong mengaku ahli pemuda dan kalau benar pun masuk lah parti lain.
    soal Tan Sri Isa dah berjela dibahaskan, guna akal baca bukan guna otak semata-mata kerana lembu pun ada otak tapi tak da akal..
    Jangan dihina orang kampung! malah keinsafan, semangat dan kebijaksanaan orang kampung lah memungkinkan kuasa melayu ini terus subur dan hidup, berbanding orang bandar terutama di Kuala Lumpur yang sombong bongkak, lupa diri dan tidak tahu berterima kasih atas ihsan kerajaan kepada mereka selama ini, kesannya pengundi di bandar-bandar besar seperti KL banyak yang taksub membabi buta dan tidak rasional dalam pertimbangan politik dan memilih jalan salah dengan mendaulatkan pakatan rosak pembangkang!!!
    faham ker!

    BalasPadam
  6. Salam Yang Gambi,
    namanya pun anjing, ditendang dia pergi, digamit dia datang, itu lah PAS
    terima kasih bro

    BalasPadam
  7. Melayu kalau dah hilang semangat Melayu macam melayu PKirR dan HAMpas ni la rupanya.. sanggup bersetongkol dengan kafir harbi untuk jatuhkan kerajaan melayu pulak tu...sedih sedih...mana perginya harga diri, jati diri sebagai seorang melayu..

    orang2 melayu jenis ni tak pernah gi sekolah dgn anak anak kafir harbi kat mesia ni...kalau depa biasa bercampur dgn golongan kapir harbi ni dari kecik depa akan tau perangai kaum pendatang ni...

    kaum kafir harbi ni takkan walaupun 10000 tahun lagi akan ada yang berpaling tadah pada bangsa mereka sepertimana al juburi wal liwati sedang lakukan pd orang melayu sekarang...

    tengok ofis kafir harbi pun cukup...mana ada yg nak bagi org melayu pegang position penting...

    tu yg sedihnya....ada gak org macam mat jubur seorang bangsa melayu yg anggup mengkhianat bangsanya sendiri...

    insaflah al juburi

    BalasPadam
  8. salam anon 0216,
    setuju dengan pengamatan rapat dan dekat yang anon sebut akan bangsa yang bersama-sama hidup dengan kita di bumi bertuah ini.
    malang nya ada melayu yang sejenis aljuburi rela akan bangsa nya merempat dengan mengikis dan cuba membuang kuasa yang ada hanya kerana rakus akan nafsu serakahnya untuk berkuasa..
    kepada Allah berserah
    terima kasih anon

    BalasPadam