Rabu, 12 Mei 2010

Pengundi POS!!! Ingatlah Apa Yang DAPig, PAS & PKR Lakukan Kepada Pasukan Keselamatan...


Undi Pos Di Sibu Bermula Esok

SIBU: Proses pengundian pos bagi pilihan raya kecil kerusi Parlimen Sibu akan bermula esok di tiga venue di sini dari 8 pagi hingga 5 petang.

Penolong Pegawai Pengurus pilihan raya, Justani Joni berkata, venue itu adalah ibu pejabat Polis Bahagian, Kem RASCOM dan Kem Batu 10 Jalan Oya.

Bercakap kepada pemberita di sini hari ini, beliau berkata, pengundian di Ibu Pejabat Polis Bahagian dijalankan hanya esok sahaja manakala bagi kedua-dua kem tentera itu pula, ia akan berlanjutan sehingga Jumaat.

Beliau berkata, 2,537 orang akan melaksanakan tugas sebagai pengundi di ketiga-tiga venue berkenaan.

Sementara itu, Justani berkata, 271 pekerja Suruhanjaya Pilihan Raya yang layak mengundi tetapi terbabit dalam pilihan raya kecil itu akan mengundi di Pejabat Daerah Sibu mulai 2 petang esok.- BERNAMA

Komen

Semoga seluruh anggota pasukan keselamatan yang bakal membuang undi bermula esok sentiasa mengingati akan segala kebaikan dan kebajikan yang telah diberikan oleh Kerajaan BN kepada anda dan keluarga selama ini.

Semoga seluruh anggota pasukan keselamatan yang bakal melaksanakan tanggungjawab esok sentiasa ingat dan sedar bahawa puak pembangkang selama ini telah menimbulkan api kebencian dan tuduhan liar yang amat biadap terhadap pasukan keselamatan yang 24 jam manggadai nyawa demi kesejahteraan rakyat dan negara.

Semoga semua pengundi-pengundi POS yakin dan bertanggungjawab untuk menunaikan amanah mengundi esok demi agama, bangsa dan negara dan menolak politik sempit dan jahat yang menggunakan agama, membakar api perkauman yang tebal serta politik tidak bermoral!!!

Cukup lah pasukan keselamatan negara dihina, dikeji, dinista, difitnah, dimalukan, dikasari, dipersalahkan, dijadikan musuh!!!

BN adalah pilihan yang TEPAT LAGI BENAR!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Jangan beri undi pada mereka yang selalu cari salah polis.

    Pakatan Rakyat heading towards the grave

    BalasPadam
  2. Anggota Keselamatan Polis atau Tentera yang memberi undi kepada PKR / DAPig / PAS adalah pengkhianat kepada Jabatan anda sendiri. Lu!Fikirlah sendiri.

    BalasPadam