Isnin, 24 Mei 2010

Zaid Meroyan Rupanya!!!


Zaid Fail Petisyen Cabar Keputusan Pilihan Raya Hulu Selangor

PETALING JAYA: Bekas calon Parti Keadilan Rakyat (PKR) bagi pilihan raya kecil Parlimen Hulu Selangor, Datuk Zaid Ibrahim hari ini memfailkan petisyen bagi mencabar keputusan pilihan raya berkenaan yang memihak kepada Barisan Nasional (BN) dengan majoriti 1,725.

Petisyen berkenaan difailkan di pejabat pendaftar Mahkamah Tinggi Shah Alam di bawah Seksyen 32(a) dan 32 (c) Akta Kesalahan pilihan Raya 1954.

Beliau yang juga Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, mendakwa Barisan Nasional (BN) mengamalkan rasuah pada pilihan raya berkenaan.

Pada pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu yang lalu, calon BN, P. Kamalanathan berjaya memperoleh 24,997 undi menewaskan Zaid yang memperoleh 23,272 undi.

Komen

Zaid baru tersedar dari mabok...stim dah kurang, jadi baru rasa malu, bebal dan bodoh bila kalah! Lebih membuatkan Zaid bengang ialah duit yang dilaburkan dalam PRK HS yang lalu tidak dapat dituntut dari bos nya sivaji PM @ Peliwat Malang Anwar!

Diharap puak pembangkang dapat memfailkan semua kerusi yang mereka kalah sama ada dalam PRK mahupun PRU yang lalu! jadi dapatlah mengalih isu dan menjual cerita baru! walhal dunia tahu kenapa dan mengapa mereka kalah!

PAKATAN HARAM KALAH kerana rakyat TOLAK! jelas dan mudah kan! Bagi BN yang kalah baru-baru ini di Sibu jelas bahawa majoriti rakyat terutama pengundi cina yang begitu kuat sindrom DAPig komunis menolak BN! Apa masaalahnya?

Inilah penyakit Puak Haram pembangkang! berpolitik bagi mereka ialah sokongan tidak berbelah bagi! demokrasi bagi mereka apabila mereka menang! kalau kalah timbul lah macam-macam cerita...apa bodoh punya budaya politik!

Kita tengok apa kata Mahkamah! dan kita semua dah boleh telah apa kata Zaid jika dia menang dan apa pulak songelnya jika dia KALAH LAGI!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Zaid ni berada di dalam PR sama seperti yang lain di dalam PR. Hanya orang yang kecewa akan berada di dalam PR untuk menjatuhkan UMNO dengan apa jua cara.

    PKR=Illmuninati.

    BalasPadam
  2. Satu perkara yang memang sudah di duga, beginilah perangai Haramjadah PR nie. Zaid sepatutunya hormati keputusan rakyat bukan dengan menimbulkan lagi persepsi dan kontroversi.aku tak nampak isu rasuah yang di katakan buktinya walaupun 3 juta sudah di beri kepada sekolah cina di peti undi Rasa tapi undi cuma dapat 46 sahaja. Aku rasa kemenangan majoriti itu bukan dari mereka yang mengundi pada pRU 12, tetapi kebanyakkan datang dari dari mereka yang tidak keluar mengundi pada PRU 12, tetapi mengundi pada PRK setelah Palanivel tidak lagi menjadi calon.

    BalasPadam
  3. Itulah ada tamaddun sesuatu bangsa itu. Zaid sekolah tinggi pun tak bertamaddun.

    Sekiranya semua orang begini negara tidak tenteram. Mahkamah sibuk.

    Itulah PKR. Kalau mereka memerintah nanti mereka akan membanyakkan mahkamah untuk kemudahan mereka.

    Boleh lah di katakan Zaid gunakan duit yang dia ambil dari UMNO untuk bunuh UMNO semula.

    Darah dia, Khalid gagap, Anwar dan lain lain adalah sama...

    BalasPadam