Isnin, 3 Mei 2010

Nik Aziz Kata Sultan Bodoh!!!


Antara kesesatan nyata, kebodohan dan kedunguan murSHITdol am PAS!!!

N.Ajis menghalalkan pertumpahan darah menentang UMNO yang dianggapnya sebagai kafir kerana bekerjasama dengan MIC, MCA, dan Gerakan.Katanya di dalam kuliah di masjid Kg Pulau Melaka. “Jika melawan UMNO dan tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid,”

Pada 3 Julai 1999 di Pengkalan Chepa, N.Ajis berkata, “Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara,katanya lagi UMNO juga ada ciri-ciri kafir.

Pada 12 Mei 1999, N.Ajis menekankan bahawa demi memastikan hubungan dengan DAP berjaya, PAS sanggup tidak mendirikan Negara Islam. Katanya, “Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan kita tidak mendirikan negara Islam.

Pada 4 Ogos 2001, N.Ajis menekankan ketiadaan hasrat menubuhkan Negara Islam dengan berkata, “Bukan sahaja dalam manifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) kalau tak percaya boleh tengok sendiri perlembagaan itu.

Pada 24 Januari 1999 N.Ajis memberitahu khalayaknya bahawa DAP sebenarnya mahu menolong Kerajaan Islam yang diusulkan oleh PAS, katanya lagi, “Siapa yang nak tolong Kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun saya terima.

Pada 25 Jun 1999, N.Ajis berkata, “PAS sedia gugur slogan negara Islam untuk mencari perdamaian dengan DAP.

Pada 6 November 1999, N.Ajis berkata lagi, “PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif.

Pada 12 Ogos 2009 yang lalu, N.Ajis berkata, "DAP kalau hina Islam takpa pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak itu lebih menghina Islam.

N.Ajis berkata pada 29 April 1999, “Islam tidak melarang umatnya mengeluarkan perkataan mencarut dan mencaci sesorang jika kena pada tempat dan masanya, kerana ia sudah menjadi salah satu naluri orang islam.

“Bagi saya, beliau bukan lagi Mursyidul Am tapi Mudalilul Am (Penyesat Umum). Beliau orang yang sesat, itu hakikatnya,” kata Tok Guru Ayah Haji Lah, Pengasas Pondok Geting dan Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Pondok Kelantan.

Sumber Kickdefella

Malam tadi semasa menonton berita di Astro Awani, N,Ajis ada mengatakan didalam suatu ceramah yang dihadiri sama oleh Nik Amar, MP Tumpat Dato Kamarudin Jaafar dan lain-lain pembesar PAS di suatu tempat di Tumpat mungkin bahawa masjid boleh digunakan sebagai tempat berpolitik!

Maka terpacullah perkataan bodoh bagi siapa yang menyempitkan fungsi dan peranan masjid...tapi sebenarnya kalau N.Ajis ni bercakap Sultan atau siapa sahaja yang tidak bersetuju dengannya sebagai bodoh apa yang heran dan pelik!

Sebab? sebab N.Ajis sendiri dah membuktikan dirinya jauh lebih bodoh, dungu dan sesat dengan membaca apa yang beliau hujahkan diatas!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. n.ajis bukan saja bodoh, nyanyok pun ia juga

    BalasPadam
  2. Empunya blog bodohhhhhhh,,, haram jadahhhh tak tahu menilai mana yang baik mana yang jahatttt,, apa la bangangg sangat pecacai umno taik nihhh..

    BalasPadam
  3. INILAH PUKI MERDEKA NAMANYE.. memang macam puki

    BalasPadam