Ahad, 13 Mei 2012

Tahniah & Terima Kasih Kepada Ahli UMNO Yang Taat Setia..!


Anda lah sebenar benarnya pejuang! Pejuang Agama, Bangsa & Negara yang istikamah! yang konsisten dalam mempastikan Agama Islam ini terus memegang tampuk kuasa! Bangsa Melayu ini terus berdiri gagah dan Negara terus makmur dan berjaya!

Semoga perjuangan ini akan terus diberkati oleh Allah s.w.t dan akan terus berjaya..amin

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Perlu di dingatkan ketaatan perlu bersyarat. Setakat ni UMNO masih terkawal. Bukan macam PAS taat mengkhinzir- buta. Atau PKR yang taat sebab keuntungan dari perniagaan aiskrim, apam dari China dan saluran najis yang diperbuat dari otot rektum.

    Renungkan perjanjian Sang Nila Utama dan Demang Lebar Daun - satu kontrak sosial(baiah) paling awal di antara pemerintah dan Rakyat.

    Memang UMNO bukan Raja/Sultan seperti perjanjian ini. Tetapi boleh dibuat analogi perbandingan dan kiasan. Kalau ada perbalahan buat cara baik baik.Jangan pulak buat cah keting. Dengan perkembangan terkini nampak ketapi UMNO berada di landasan yang betul. Mana-mana yang nampak ketinggalan ketapi tu harap dengan dada terbuka luas dan penuh kelapangan berundurlah tok sah dok kejar-kejar lagi. Bukan apa takut-takut buat ketapi menjadi perlahan atau berenti terus. Kita hanya perlu letak orang yang sesuai untuk mara dalam gerabak-gerabak UMNO. Kalau boleh stesen keretapi Butterworth Kota Bahru pun kita nak sampai walaupun susah. Tempat tak ada landasn ketepi juga kita boleh sampai hahahahha cam Terengganu hahahahah Faham-faham sendiri la ye.

    Maka saya dengan rasa syukur mengaminkan doa empuanya Blog Amin- Amin dan Amiiiin

    BalasPadam