Ahad, 15 Disember 2013

Apabila Mad Said Jadi Robin Hood..!


Begitu ler kalau kita menjadi pemimpin, demi menyelamatkan rakyat maka terkadang tindakan drastik perlu dilakukan..tindakan Ahmad Said menahan lori roti dan meminta untuk diberikan kepada mangsa banjir telah disalah anggap oleh orang ramai dengan sinis memberikan gelaran Robin Hood kepada MB Terengganu itu..!

Walhal apa yang Mad Said buat tu wajar sebenarnya dan akhirnya ianya merupakan tindakan tepat apabila dapat menyelesaikan masaalah kelaparan mangsa banjir serta pihak Gardenia juga berterima kasih kepada Robin Ahmad yang telah melibatkan mereka dalam siri bantuan mangsa banjir baru baru ini..!

Sepatutnya tumpang bangga la, dengan mata terkelip kelip, Robin Ahmad Said Hood telah bertindak berani serta segera dalam mengatasi masaalah rakyat..!

Menyentuh isu membantu mangsa banjir tu, timbul cerita dimana ada pihak yang begitu bersungguh sungguh membantu para mangsa,  kepada mereka kita ucapakan berbanyak terima kasih.

Namun ada juga kedengaran pihak tertentu yang mengambil kesempatan turun ke padang menemui mangsa banjir tidak lebih hanya sebagai wayang bagi memenuhkan gambar di instagram dan fb…! apa barang..!

Baca lanjut di theunspinners.disini

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan