Sabtu, 24 Jun 2023

Barua Sekadar Jadikan UMNO Anjing Kurap DAPig..!

 

Tak pernah UMNO di hina sebegitu rupa, Hari ni dibawah kelengkang Zahid dan para barua pengkhianat, parti terbesar bangsa Melayu yang amat berjasa ini sudah berjaya di kaki lima kan oleh tuhan politik mereka DApig. Bagi komunis DApig, Melayu dalam UMNO tiada nilai, tiada maruah, tiada integriti malah mereka masih tetap mengatakan orang melayu dalam UMNO korup, penyamun dan penjenayah.


Apa yang ahli UMNO boleh buat? Sekadar diminta beriman dengan kenyataan Anthony Loke yang mengatakan kenyataan Pua ialah kenyataan peribadi. Setakat di suruh minum air jampi Acap hatrick yang konon menghantar mesej protes mahu Pua di ketepikan dari PRN. 

Kenyataan peribadi Pua itu ialah kenyataan peribadi semua komunis DApig. protes Acap hatrick bingai ini sedikit pun tidak mengubah kenyataan Pua dan pandangan komunis DApig terhadap UMNO. Maruah dan harga diri langsung tidak bernilai lagi apabila bersekutu bersama Aljub dan DApig.



Bacul sangat dah jika membenarkan diri terus berada di dalam UMNO. Tunggu apa lagi? Lu Fikir La Sendiri..!


49 ulasan:

  1. Dari dolu lagi dah kata 'Asal Babi Lepas, Asal Babi Ajer Mesti Lepas...!!"

    Tindakan Grab menggantung rider berkenaan atas alasan prosedur. Link bawah ni haah

    https://vt.tiktok.com/ZSLkthBsc/

    PRN Jun 2023 ini masa terbaik untuk lingkupkan saki Baki semua barua barua DAP@LeeKwanYew secara total...

    “Tapi korang kata ini prosedur Grab, kena suspend, kena siasat, fine! Siasat semua! Jangan siasat dia sorang! Siasat pegawai KPDN! Siasat pegawai Imigresen! Siasat semua! Macam mana minyak yang boleh banyak-banyak dalam tong tu boleh terlepas dari Imigresen?”

    Rider Malaysia tegur rakyat Singapore ambil minyak RON95. Plot twist, akaun rider Grab itu kena suspend. Semua kata itu prosedur Grab nak suspend akaun dia. Link..

    https://vt.tiktok.com/ZSLktFt4C/

    Fine! Rakyat nak minta Kerajaan Malaysia kena suspend! Rakyat nak pegawai-pegawai KPDN kena suspend! Rakyat nak stesen minyak tersebut kena suspend! Dan rakyat nak, siapa yang terlibat, yang membuatkan rakyat Singapore itu terlepas balik, semua kena suspend! Ini prosedur,” menerusi akaun TikTok.

    Tegasnya, tuntutan ini dibuat supaya syarikat yang menggantung rider itu memohon maaf.

    “Kalau dah semua kena suspend, korang boleh fikir tak, salah siapa? Mana petugas? Mana pegawai KPDN? Mana pegawai Imigresen? Semua kita nak kena suspend. Punca nak kena suspend semua sebab apa? Sebab kita tuntut Grab mohon maaf.”

    “Nak suspend kan? Prosedur kan? Prosedur dunia korang ikut, prosedur akhirat korang tak fikir.”

    “Boikot Grab! Uninstall Grab!” tegas rakyat lagi.

    Anak Taikun Vincent Tan tanam berkilo ganja lepas, Amoi bunuh anak basikal lajak lepas bebas, Ex Menteri KDN akan masuk dalam anjing babi jadi orang tengah urus dengan KDN sekor babi akan lepas juga nanti.. tunggu proses Mahkamah tengah berjalan dan Jho Low lepas bebas kaya raya Melayu'kena bodoh berbunuhan sesama sendiri lepas bebas kaya raya... Melaysia dah macam pukimak..!! Link

    https://vt.tiktok.com/ZSLktJxWV/

    Dari dolu aku dah kata...

    Saya ulangggggg...!!

    "Asal babi lepas, asal babi ajer semua lepas"

    PRN Jun 2023 ini masa terbaik untuk lingkupkan saki Baki semua barua barua DAP@LeeKwanYew secara total...

    #MalaysiaDarulBabi

    BalasPadam
  2. UMNo jadi bodoh setan bisu bila Tony yang mendakwa Barisan Nasional (BN) sebagai ‘corrupt coalition’ atau pakatan ‘korup’ bagai ‘meludah ke langit, jatuh ke mukanya sendiri’. Link bawah ni haah

    https://vt.tiktok.com/ZSLkPcBMG/

    Pemuda MCA pula menyarankan kepemimpinan parti itu memulau Pilihan Raya Negeri (PRN) di enam negeri yang akan diadakan tidak lama lagi.

    Setiausaha Agung Pemuda MCA, Daniel Wa, turut menyarankan MCA tidak membantu mana-mana calon yang didakwa bersifat sombong sejak Barisan Nasional (BN) menjalinkan kerjasama dengan DAP.

    “Tony Pua sudah menghantar mesej protes kepada kepimpinan tertinggi DAP dan desak mereka untuk jangan sesekali meletakkan beliau sebagai calon dalam PRN akan datang jika mahu keharmonian gabungan Kerajaan Perpaduan Malaysia ini berkekalan..

    Rakyat tidak pernah lupa tindak tanduk beliau ketika di Kementerian Kewangan iaitu ketika kerajaan PH 22 mentadbir sebelum ini.

    “Ketika kerajaan PH 22 dibawah Kementerian Kewangan Lim Guan Eng Dan Tony Pua adalah antara penyumbang utama hingga menyebabkan ekonomi dan kewangan negara yang jatuh merudum hingga menyebabkan rakyat sengsara.

    Ahli Parlimen Damansara Tony Pua berkata PH mesti membuktikan kepada pihak-pihak yang meragui gabungan itu bahawa “parti berbilang kaum yang bersih dan tidak korup” boleh melakukan lebih baik “berbanding gabungan korup seperti Barisan Nasional, serta Umno dan Bersatu”.

    https://vt.tiktok.com/ZSLkXBL18/

    UMNo Masih bodoh jadi setan bisu kritikan Tony Pua manakala MCM dah mola boikot kempen PRN Jun 2023 kali ini..!!

    #takfahamlagikewalaunUMNo

    BalasPadam
  3. Terbaru PM belakang ada kes china doll yang kata tak kenal Eskay kemudian terlondeh belalai sekarang dengan budak perempuan remaja pulak dia dah gatal siqp mintak no. Talipon waimah bergurau...tapi ok pulak tak ada yang bikin bising....dulu Karpal Singh pun boleh bersuara Anwar perlu bertaubat....Tanah Melayu dah dapat PM bekas banduan, PM dah jadi banduan, TPM banduan dan TPM yang ada lebih 40 kes berjalan pun agak agak kemana?

    Camne tak di ketawakan cina india semua....

    BalasPadam
  4. Kah kah kah

    Padan muka pembenci DSAI n DSZH

    Kah kah kah

    BalasPadam
  5. Proklaimasi Pantek kau lah...!!

    Mana mana pemimpin yang cuba rapat dengan si Toxic Tun Mahathir pasti melingkup PRN June 2023 Kali ini...

    Stay away from Toxic Tun Mahathir Mohamad...!!!

    Bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengesahkan akan mengadakan pertemuan dengan Pengerusi Perikatan Nasional (PN), Tan Sri Muhyiddin Yassin selepas hari raya Aidiladha ini.

    Menurutnya ia bagi membincangkan kerjasama antara mereka melalui Proklamasi Orang Melayu yang disebut-sebut sebelumnya.

    Tak payah nak menyibok pasal Melayu' itu Melayu' ini lagi... Itu tektik bodoh , teektik bangang ketinggalan zaman.. Orang bodoh jer yang suka kena geli gelikan dengan Melayu'... Kalau kau nak tengok Boboi kekal relevan politik matang, politik real, fakta serang Lim Kit Siang Lim Guan Eng Anwar Dan Ramasamy sekarang..!!

    Dalam masa yang sama kau lah Bapak Pelingkup Orang Melayu'... Senang senang sambil gentle telo labuh kau bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew.. Pantek la kauu

    “Sebelum (Hari) Raya Haji agak sukar kerana esok adalah hari raya…saya nak jumpa dengan Muhyiddin untuk jelaskan pergerakan Proklamasi Orang Melayu.

    No Boboi No PejWang..!!

    #NoBoboiNoPejuang

    BalasPadam
  6. Alangkah Indah hidup ini jika aku jadi barua DAP@LeeKwanYew, Jho Low , Zety Taufik dan anak penyamun nya.

    Nasib Barnie Maddof sceme ponzi NYSE scheme jauh bezanya dengan Zety Jho Low..!!

    (Thank You Netflix siar Barnie Maddof tiba tiba teringat muka haramjadah penyamun Zety Jho Low dan Tun Mahathir)

    Bila barua Melayu DAP@LeeKwanYew mula cari Melayu.. makna nya apa.!!

    Apa UMNo boleh buat sekarang ini..!?

    https://www.malaysia-today.net/2022/09/07/sebab-apa-tindakan-tidak-diambil-terhadap-lebih-dari-350-penerima-duit-1mdb-yang-bukan-dari-umno/

    Bangsa Perasuah seronok tepok tangan ketawa terbahak bahak bila semua pemimpin Melayu mangsa rasuah mereka terus bercakaran sesama sendiri.

    Fitnah jijik dan si batu api ini sebenar pemilik kemenangan bagi barua barua Lee Kwan Yew dan proksi.

    Kemenangan fitnah jijik itu juga adalah milik Zety dan Taufik Ayman anak anak penyamunnya kerana berjaya mencuri RM700 juta duit AMLA

    Hebat yang 700 juta buat buat buta tidak didakwa yang 34 juta ditandatangai secara palsu dibongkar habis habisan..!!

    Dengan fitnah jijik juga mantan Perdana Menteri Najib boleh ditogelkan semua termasuk akaun bank tetapi Zety dan Taufiq Ayman Jho Low Nik Faisal pula sebaliknya.

    Link dibawa di mana mantan AG lantikan Tun Mahathir iaitu Tomy Tomas menghalang siasatan ke atas Zety dan Taufik Aman dilakukan

    https://captainmgs.blogspot.com/?m=1

    Sepanjang 22 bulan berkuasa dalam kerajaan PH. Pakatan Harapan memerintah negara selama 22 bulan dibawah Mahathir, hutang negara bertambah .

    Haah sambung lagi kat sini sial...

    BalasPadam
  7. Isu kafir mengkafir dah lama tamat. Ikuti teladan dan cara sahabat nabi bila sahabat sudah memeluk Islam

    Piagam yang akan termenterai ini bukan diangkat oleh mana-mana parti, ianya adalah lonjakan permintaan dari orang Melayu yang menyedari bahawasanya Islam sedang tergugat di tangan Pakatan Harapan.

    Ramai pemimpin di kalangan PAS dan UMNO cuba untuk bersatu sebelum ini, namun sering kali digagalkan oleh manusia sampah seperti Tun Mahathir, Anwar Ibrahim, Mujahid, Mahpos dan Khalid Samad semua barua barua DAP@LeeKwanYew.

    Anugerah yang paling cantik untuk PAS adalah apabila AMANAH diwujudkan, "pemimpin kaki lima yang menjual agama" sudah keluar dari PAS, serupa juga yang terjadi dalam Bersatu, "pemimpin sampah" semua sudah lari ke UMNo.

    Bila pemimpin sampah lusui mengadai bangsa dan akidah dengan pluralisma murtad, anak cucu pegang plakad COMANGO toksik lebih gereja dari masjid maka elok sampah usang ini dibakulsampahkan sahaja.


    Pada "pemimpin sampah dan penjual agama" seperti sang si fitnah jijik, batu api, adu domba dan puak - puak bodoh dalam PH ni....

    Dolu dolu semasa sahabat nabi belum terima hidayah Islam spt Sydina Omar, Hamzah, Abu Bakar dll masa belum isle ada yg pemabuk, sembah berhala, tanam bayi perempuan hidup hidup ... bila masuk Islam dia orang berubah dan mereka menyesal perbuatan mereka yg lalu sambil menangis menepuk dada, guling guling ( bukan guling di jalan raya yer..) tapi nabi tak pernah ungkit perkara lama tsb...

    Benda dah berlalu taubat lah banyak banyak dan nabi siap pesan pada sahabat broo look forward.!! come on broo look forward...life must go on and always repent broo..!!

    Pada puak bodoh si fitnah PH akal suntuk asyik bernostalgia haram jadah Amanat Hadi, kafir mengkafir dll.Ingati lah kisah sahabat nabi sebelum terima hidayah seperti diatas tadi. Kualiti otak pemimpin sampah ini asyik menipu menfitnah, adu domba dan membatu api lagi. Ikutilah kisah sahabat Nabi dan pesan nabi "look forward" adalah nafas baru perjuangan masa depan..

    Bukan mcm rendah kualiti jaket kalis peluru yang akhirnya askar terbaik diragut nyawa mcm rendah kualiti sijil palsu pemimpin PH jugak..suma nak menipu .. nyawa lansung tak ada harga lagi..

    Dengan keluarnya kuman-kuman dari PAS dan UMNO, dengan kehendak Allah Swt, perpecahan yang selama ini dikeji oleh Allah swt telah bertemu dengan jalan terbaik suatu penyelesaian.

    Satukan hati-hati kita yang sekian lama dibelenggu dengan perangai perpecahan, masa untuk kita menikmati keindahan kesatuan, keindahan rakan-rakan se-Islam kita yang sudah hilang penyakit prasangka busuk hati dengan hasad dan fitnah jijik.

    PRN June 2023 ini adalah masa yg sesuai utk lingkupkan saki baki barua DAP@ LeeKwanYew secara total dari persada kuasa..

    BalasPadam
  8. Siri 1 : Kg Baru Melayu KL vs Kg Baru Cina Kepong KL

    Orang Melayu juga tak suka pemimpin Melayu Mcm ini. Keluarga penghasut, adu domba fitnah sama seperti keluarga Tun Dan Barua teebaru DAP@LeeKwanYew kata Melayu Jangan Angkuh..Brother Anwar Bin Ibrahim

    Hanya beberap kerat penduduk Kerinci Residensi yg berputih mata bila dihasut anak perempuan barua ini Nurul Izzah semasa jadi MP Lembah Pantai dulu. Menyesal tak sudah pada yang termakan hasutan...

    https://pakdin-my.cdn.ampproject.org/v/s/pakdin.my/residensi-kerinchi-nurul-izah-muka-tembok-dan-tidak-bertanggungjawab/?amp_js_v=a6&amp_gsa=1&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#aoh=16416084484379&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&amp_tf=From%20%251%24s&ampshare=https%3A%2F%2Fpakdin.my%2Fresidensi-kerinchi-nurul-izah-muka-tembok-dan-tidak-bertanggungjawab%2F

    Padan muko kelian yang termakan hasutan Nurul Izah semasa jadI MP Pantai Dalam dolu.

    Nurul terkinja kinja di Istana Bukit Segambut goyang tetek yg terhasut ditinggal terkontang kanting gelabah tetek..!!

    22 tahun dolu ada sekor mamak jadi belukang tanah di Kg Baru... broker belukang menyebabkan prnduduk Kg Baru lokos kena kencing oleh mamak ini. Akhirnya perniagaan 'Buisness Fokus' melingkup satu satu dan gelaran Datuk pun ditarik balik...

    https://mykmu.net/2023/01/03/johari-cuba-yang-terbaik-selesaikan-masalah-kampung-sungai-baru/

    Terkini beribu ribu tanah rizab Melayu tergadai di Perak kali ini..

    Datuk broker@belukang ini akhirnya lesap ke luar negara dengo2 melingkup ke Afrika Selatan... macam Jho Low jugak lah lesap melingkup tah ke mana ada yg kata jadi beruang ini berlaku semasa PM ke 4 dan PM ke 7 dan 10 berkuasa... mcm sial akhirnya..!!

    BalasPadam
  9. Apa istemewa pelancong China banding dengan pelancong India dan negara lain..

    Kalau pelancong India atau Indonesia adalah menteri keturunan Cina ini akan bertindak sama...!?

    Tetiba Sedap bontot kata tuduh pegawai Imigresen Rasuah....!?

    Kerajaan Madani sangat bahaya di negara Malaysia sekarang ini..!?

    Apa istimewa pelancong China di mata kerajaan Madani, Hancur Malaysia mcm ni..!?

    BalasPadam
  10. Bila barua pukimak dapat kuasa dah pandai ugut ugut pegawai kerajaan...!? Apa istimewa nya pelancong ini pada menteri menteri pukimak ni..!?

    Menteri ugut ‘buang pangkat’, pegawai imigresen jelaskan kenapa warga China dihalang masuk

    Tiong enggan memberi peluang kepada pegawai imigresen terbabit untuk memberi penjelasan, sebaliknya menuduhnya meminta rasuah sebanyak RM3,000.

    “Beliau juga memarahi pegawai kanan serta penyelia yang menolak kemasukan subjek dan mengatakan 'you are the culprit' serta membuat tuduhan yang tidak berasas dengan menyatakan pegawai meminta wang sebanyak RM3,000 melalui ejen untuk membebaskan subjek masuk ke Malaysia,” lapor Astro Awani memetik Syahmi sebagai berkata dalam laporan polisnya.

    Laporan polis turut menafikan dakwaan Tiong mengenai amalan rasuah yang berleluasa di lapangan terbang itu, sambil berkata pelancong berkenaan yang merupakan seorang wanita warga China bernama Wang Xue, bukan sahaja gagal mengemukakan tiket pergi dan balik seperti dikehendaki ke atas warga asing yang memasuki negara ini

    Tiong turut mengugut untuk membuang pangkat pegawai itu dan mengeluarkan “pelbagai kata-kata yang menjatuhkan air muka pegawai di hadapan pegawai lain serta orang awam yang berada dalam pejabat pada ketika itu”.

    Syahmi berkata notis penolakan masuk ke atas wanita itu telah dimansuhkan berikutan campur tangan Tiong, sambil menambah bahawa sebarang arahan untuk membatalkan sekatan kemasukan hanya boleh dibuat oleh ketua pengarah imigresen.

    Masa untuk melingkupkan barua barua DAP@ LeeKwanaYew makin bertambah membuak bukak menjelang PRN June 2023 ini...!!

    #lingkupkqnbaruaDAP@LeeKwanYew

    BalasPadam
  11. Wooii..!! Azam Baki dah kenalpasti jangan nak gentel telo lagi

    ...Sila dedah la weiii..!!

    Jangan jadi mcm Jho Low Zety smpai sekarang SPRM, PDRM AG tak buat apa apa , sumanya gentel gentel telo sampai berdarah darah kulit telo memasing....!! Agen tu mata sepet ke Melayu' kiteee.. dedah kan segera ...!!

    SPRM kesan ejen minta rasuah RM18,000 di KLIA

    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sedang mengesan seorang ejen yang meminta rasuah RM18,000 untuk “menyelesaikan” kes seorang pelancong asing tidak memenuhi syarat kemasukan ke negara ini.

    Sumber badan anti-rasuah itu berkata pihaknya telah mengenal pasti orang tengah terbabit untuk membantu siasatan dakwaan rasuah membabitkan pegawai imigresen di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

    Saya ulangggg

    Jangan jadi mcm Jho Low Zety smpai sekarang SPRM, PDRM AG tak buat apa apa , sumanya gentel gentel telo sampai berdarah darah kulit telo memasing....!!

    Dah kenal pasti ajen tu dedah kan segera jangan nak geli geli gentel telo lagi weeiii..!!

    BalasPadam
  12. No Boboi No PejWang...

    Legasi COMANGO dan mesra gereja wajib ditolak abis abisan...

    Jangan jadi kan Boboi sebagai calon... PejWang hanya nak tumpang PN ajer.. Pengikut tak ada semua deposit calon lingkup ada àti nak jadi calon...!!

    Apa kejadah nak tunduk pada parti total melingkup deposit...!!

    Harapan dizahirkan Mukhriz susulan pertemuan Pengerusi PN Muhyiddin Yassin dan Dr Mahathir Mohamad dua hari lalu yang bersetuju mengukuhkan perpaduan orang Melayu serta meningkatkan sokongan kepada PN pada PRN 12 Ogos depan.

    Merujuk keputusan PN menolak permohonan penyertaan Pejuang pada 21 Mac lalu, Mukhriz berharap komponen itu kali ini dapat mempertimbangkan sewajarnya kerjasama untuk mengelak pertembungan dan mewujudkan situasi satu lawan satu dengan gabungan Pakatan Harapan (PH)-Barisan Nasional (BN).

    Kalau Boboi dicalonkan helok pengundi pilih calon Bebas utk dimenangkan..!!

    Menyemak lah kau boboi..!!!

    BalasPadam
  13. Special for walaun UMNo/BN. This is latest survey ....

    70% Of BN-UMNO Malay Voters Have Made Up Their Minds To Vote For PN – Only 17% Were Satisfied With Zahid Hamidi

    Good bye UMno..

    Reply

    BalasPadam
  14. (Video) SPRM sedang buru ajen pelancong harap tak lolos mcm Jho Low udah lerr malu Mano nak lotak muko SPRam weeiii.!!!

    Wooii..!! Azam Baki ketuo SPRM ajen dah kenalpasti, sekarang nak buru ajen tsb dan bongkar jangan dok diam gentel telo lagi..!!

    SPRM buru ajen pelancong yang hendak bayaran RM18,000.00 dari pelancung warga China seperti yang didakwa oleh Menteri Pelancongan..

    https://youtu.be/S53uLtf-FvM

    Kes menteri dan pelancung mata sepet ni ..Tohan Rabul Alamin dah Kasi jalan untuk bongkar semua..!! Jangan buat bodoh bangang lagi..!!

    Itu pasal la desak SPRM PDRM dan Imigresen dll bongkar semua... Kaut sekali ahli politik dan dalang dalang sekalii...kaut samarata Melayu' ka Cino ka kasi kaut suma skali..

    Harap2 kes 'pelancung' asing misteri ini akan dapat merungkai dakwaan 1.2 juta pelancung asing yang masuk tak keluar2?

    Mungkin juga mereka dilindungi oleh ahli2 politik, menteri2 atau parti2 politik tertentu?

    Ramai yakin pihak polis, Dato Ayob dan pasukannya punyai kepakaran dan kebijaksanaan.

    Sebenarnya Tohan Yang Maha Esa dah tunjuk jalan suruh bongkar dn bongkar sumanya.

    Bukan bongkar lepas tu gentel telo ajer... Jangan jadi mcm Jho Low Zety smpai sekarang SPRM, PDRM AG tak buat apa apa , sumanya gentel gentel telo sampai terbit darah kat kulit telo memasing sampai skg tak hado tindakan...!! Kikiki

    Wooi Azam Baki ..Agen tu mata sepet ke Melayu' kiteee.. woiii dengar ke tak ni wooiii..!!

    SPRM si Azam Baki kasi dedah kan lah segera wooii ...!! Hampeh boto la aiii..!!

    Saya Ulanggg...

    Harap2 kes 'pelancung' asing misteri ini akan dapat merungkai dakwaan 1.2 juta pelancung asing yang masuk tak keluar2?

    Mungkin juga mereka dilindungi oleh ahli2 politik, menteri2 atau parti2 politik tertentu?

    Kasi buru dan bongkar semua...Link bawah tu haah.. dah buru tak kan lepas pulak macam Jho Low lagi .. adooiii iii...!!

    https://youtu.be/S53uLtf-FvM

    BalasPadam
  15. .Dari dolu lagi pesan sila kau beramboss jauh jauh...!!!

    Mahathir maklumkan tiada PM mahu datang bertemu dengannya

    Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bersedia berkongsi idea dengan setiap perdana menteri selepas pentadbirannya, namun mendakwa tiada siapa yang tampil menemuinya.

    Malah menurutnya, ada seorang penggantinya tidak pernah bertanya pendapatnya sejurus mengetuai kerajaan.

    “Saya dulu ingat bila Abdullah (Tun Abdullah Ahmad Badawi) jadi perdana menteri, dia hendak tanya saya. Tapi tidak pernah tanya.

    Ni taktik hape pulak si renta ni buat bagi rakyat kesian kott...gi mampos la nak kesian kat legacy kau... Tak ada kuasa barua renta ni cari Melayu' bila berkuasa kroni Cina kaya dia bela orang Melayu' kaya kena maki hamun...

    Dah nak mampos baru tahu barua DAap@LeeKwanYew anak cucu pejuang LGBT, COMANGO Mesra gereja. Dalam diam bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew... Appuiii..!!

    dolu dolu lagi dah pesan sila beramboss tapi kau tak nak beramboss...!!

    BalasPadam
  16. Kenyataan bodoh bangang dari Presiden UMNo lagi ramai penyokong Bossku meluat dan marah.

    Ramai penyokong bekas perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak sudah hilang sabar dan tidak mudah untuk dipujuk lagi.

    Reaksi anak Najib, Nooryana Najwa sebagai respons terhadap kenyataan terbaharu Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, hari ini.

    Zahid yang juga Pengerusi BN dilaporkan menolak dakwaan penyokong Najib bahawa tiada usaha dilakukan untuk membela bekas perdana menteri yang kini dipenjara itu.

    Kata Zahid, tidak ada sebab untuk mereka berfikir sedemikian hingga mahu memboikot pilihan raya negeri (PRN) di enam negeri, bulan depan.

    Tinjauan ISEAS Perspective, jurnal dari Institut Kajian Asia Tenggara yang berpangkalan di Singapura. Selangor dalam genggaman PN, 39 kerusi majoriti Melayu dijangka tolak calon PH-BN.

    Tinjauan dibuat Merdeka Center sebelum pilihan raya umum tahun lalu, yang mendapati hanya 32% pengundi Melayu bersetuju dengan senario di mana BN dan PH berkerjasama untuk membentuk kerajaan.

    “Penolakan pengundi Melayu terhadap gabungan sebegini nampaknya konsisten

    Goodbye UMNo... Lingkup kan semua calon UMNo di PRN 2023 kali ini...

    BalasPadam

  17. “Old regime must go.

    Gunakan sebaik-baik undi anda untuk pastikan pemimpin yang gagal dalam PRN June 2023 kali ini, yang ditolak oleh rakyat yang sudah menjadi liabiliti kepada parti, digantikan dengan pemimpin yang lebih bersih, yang diterima rakyat, yang boleh membawa pembaharuan terhadap UMNO.

    “Zahid perlu digantikan. Pemimpin pembodek dia juga mesti digantikan supaya UMNO akan lebih diterima rakyat dan kembali kepada perjuangan asal.

    “Berubah atau dikuburkan dalam PRU-16,” katanya mengulas kempen ‘Asal bukan Zahid’ yang dikatakan digerakkan oleh kira-kira 100 ketua UMNO bahagian di seluruh negara secara senyap terhadap Zahid.

    Sebuah portal sebelum ini melaporkan, kempen ‘Asal Bukan Zahid’ bermula apabila beberapa Ketua UMNO Bahagian berjumpa Bendahari Barisan Nasional (BN), Datuk Seri Hishammuddin Hussien agar mengambil tanggungjawab memulihkan UMNO.

    Selain itu, laporan berkenaan juga menyebut bahawa sebahagian lagi telah berjumpa Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dan bekas Ketua Pemuda, Khairy Jamaluddin Abu Bakar menuntut perkara yang sama.

    Portal berkenaan memetik sumber mendakwa ketua UMNO bahagian terbabit mendesak perubahan drastik dalam UMNO namun mereka tidak bergerak sebagai kumpulan yang besar.

    BalasPadam
  18. . Suatu kajian perlu dijalankan kenapa pemimpin Melayu sangat suka membaruakan diri mereka pada kaum Cina..?

    Biar pun pemimpin PM Melayu barua mereka silih berganti taikun dan tokey tokey kaum Cina tetap orang yang sama. Kartel taikun yang sama. Mafia taikun mereka tetap yang sama kartel mafia tetap sama menguasai bekalan makanan dan barang pengguna tetap sama ini hasil didikan tuan mereka Lee Kwan Yew@DAP setelah berjaya membaruakan 22 tahun 22 bulan berjaya PM Melayu dan terkini diganti dng barua mereka yang baru....

    Begitu juga di Indonesia, yang paling teruk ialah bangsa Indonesia semua pemimpn jadi barua dan kroni mata sepet ini... mata sepet ini dah tak boleh dibezakan warna nama dan percakapan mereka sebab mereka sudah berismilasi dng bangsa Melayu dan Jawa... tapi perangai mereka tetap memanipulasi memgawal dan memguasai bangsa indonesia yang lain... Link Perang Dolar Singapura Vs Indonesia

    https://youtu.be/D4jLjt1-21w

    Hasilnya mafia kartel yang sama tetap menguasai Malaysia.. Di Indonesia keadaan lebih parah lagi kartel nya juga dikuasai Lee Kwan Yew@Singapura

    Contoh paling celaka sekali hanya sekor Jho Low saja dia sedang ketawa terbahak bahak tepok tangan geli hati melihat betapa bodoh nya, betapa bangang nya, betapa tolol dan tongong nya pemimpin pemimpin Melayu di perkotak katikkan oleh Jho Low. Berantakan semua pemimpin Melayu buat fitnah jijik satu sama lain.

    Kaum Jho Low juga turut tumpang ketawa terbahak bahak sambiltepuk tangan melihat pemimpin Melayu berbunuhan sesama sendiri..

    Jho Low lesap ada bekas ketua pulis Melayu (hrmmm Melayu lagiii..) jadi beruang dll. Ini lah speicies prmimpin Melayu yang DAP@Lee KwanYew paling suka sekali yang bodoh bangang dan dicucuk hidung...!!

    Begitu juga species kaum kepala bapak Cina ini nun jauh di tanah besar China disana lagi kuat penipunya. Tiba tiba kita dikejutkan outbreak Covit 19 disana. Sedangkan China pembekal dan pengeluar vaccine Sinovac seluruh dunia. Malaysia pembeli vaccine Sinovac semasa pendemik lockdown dulu.

    Link bawah dulu Di China "Medicine Shortages Humiliates China"

    https://youtu.be/3Y-A8TLWizY

    Adakah rakyat China tidak mengunakan vaccine SINOVAC ciptaan mereka sendiri..!? Ini satu penipuan terbesar dlm sejarah manusia moden.!! Apa muslihat kaum Cina ditanah besar sana tidak mengunakan vaccine Sinovac ciptaan mereka sendiri..!?

    Link diberi bantuan Vaccine tapi bangsa mata sepet ini berlagak sombong bodoh tak mahu bantuan.. sebab lebih baik menipu dari terima banguan sebab ultra kiasu ego sombong bodoh..

    https://youtu.be/FoRu0FpscfM (tonton smpi abis)

    Link di bawah muka lawa tapi penipu buat sidang media.. WHO tidak terima data Covid lebih dari setahun tapi pegawai khas Cina muka control ayu dari bangsa paling kuat penipu..!! China Menyusahkan penduduk dunia akhirnya

    https://youtu.be/8mMhH8csGQ0

    Mana pergi nya vaccine Sinovac dari China untuk rakyat China sendiri..!? Sedangkan China adalah pengeluar vaccine dan pembekal supply vaccine Sinovac seluruh dunia...!?

    Mana vaccine Made In China untuk rakyat China tsb..!? Dah ramai pemimpin tertinggi elit komunis China mati pasal Covit.. Mana vaccine Sinovac ciptaan mereka sekarang..!? Ini lah bangsa paling kuat menipu..!!! Bangsa paling penipu..!!

    Link bawah WHO kecewa sikap China.. spesies paling kuat menipu di dunia..death toll sekitar 100 orang dakwa parti CCP di China..!!

    https://youtu.be/cOoYAPvYsvs

    Ini lah species kaum paling kuat penipu mu tetapi pemimpin Melayu tetap ajer jadikan contoh dan terkinja kinja berlumba jadi barua barua kaum penipu mata sepet ini..

    Saya ulanggg...

    Ini lah speicies prmimpin Melayu yang DAP@Lee KwanYew paling suka sekali yang bodoh bangang dan dicucuk hidung...!!

    BalasPadam
  19. Ada orang nak melabur RM500 bilion di Pulau Langkawi jumpa saya (Tun)'.. betul ke apa yang Tun kata ni...pelabur bodoh aje yang terhegeh hegeh jumpa manusia yang tak ada kuasa nak buat keputusan... Orang duk kaki lima pun bole Jumpa orang tak ada kuasa sambil berkata "Tun saya nak melabur 10 billion di Langkawi bole kaa"..!?

    Ni taktik hape pulak si renta ni buat bagi rakyat kesian kott...gi mampos la nak kesian kat legacy kau... Tak ada kuasa barua renta ni cari Melayu' bila berkuasa kroni Cina kaya dia bela orang Melayu' kaya kena maki hamun...

    Dah nak mampos baru tahu barua DAap@LeeKwanYew anak cucu pejuang LGBT, COMANGO Mesra gereja. Dalam diam bagi Pulau Batu Putih Kat anak Lee Kwan Yew... Appuiii..!!

    dolu dolu lagi dah pesan sila beramboss tapi kau tak nak beramboss...!!

    #proklaminasipantekmaklulah

    BalasPadam
  20. Apa kepala butuh punya sketsa ni.. Wooi SPRM apa citeer ni woooeeiii..!!!

    Berdasarkan rekod keluar dan masuk Jabatan Imigresen Malaysia (JIM) mendapati wanita itu masih berada dalam negara ini.

    SPRM maklumkan bahawa mungkin dua wanita China yang menyebabkan kekecohan dekat KLIA oleh Menteri Pelancongan kononnya dah balik ke negara asal selepas selesai siasatan. Tiba-tiba dapat berita katanya tak ada rekod dua warga China yang mengatakan mereka dah balik,” kata Cikgu Izzat Johari (CIJ).

    Dua tangkap layar tajuk berita might lepas dari sebuah portal tempatan yang bertajuk “Dua wanita warga China sudah pulang ke negara asal – Azam Baki”

    Dua warga China sekejap dah balik, sekejap tak balik. KP SPRM, tolonglah bagitahu apa cerita sebenarnya ni? Dua warga China ni pun tak boleh nak urus, 1.2 juta warga China yang hilang… KP SPRM, Menteri Pelancongan ni mana? Tak sayang ke negara?”

    Saya ulangggg..

    SPRM hapo kepala butuh semua nih...!!!
    PRN July 2023 in lah masa untuk dilingkup kan selingkup lingkup nya kesemua saki baki barua DAP@LeeKwanYew dan tali barua barua barua ini secara total. Kalau PM barua ini kaki penipu maka talibarut nya Azam Baki pun kaki penipu jugak lah kannn...wajib dimaki kali ini

    BalasPadam
  21. Brother Anwar Bin Ibrahim - Bapa Goreng Negara

    Slagi brother kite bole goreng kasi goreng walaun sampai hangus lahh..

    Colin Charles mengecilkan pencariannya antara 9.30 pagi dan 9.55 pagi, ketika pertemuan secara maya dengan kerajaan Malaysia dikatakan sedang berlangsung.

    Dia mendapati beberapa ciapan daripada Musk membalas subjek yang tidak berkaitan, dan menyenaraikan lima daripadanya dengan memberikan “timestamp” atau cap masa setiap satu.

    "Elon jelas bosan dengan perbincangan ketika beliau menulis di Twitter, cap masa tidak berbohong," menurut Colin.

    Ciapan Musk termasuk satu baris seperti "You can do that too" (Anda juga boleh lakukannya), "cool" dan satu lagi, "Good summary" (Ringkasan terbaik) sebagai pujian terhadap ulasan yang membandingkan Twitter dan Meta.

    Membandingkan tingkah laku Musk semasa pertemuannya dengan Anwar dengan cara dia bertindak balas selepas bertemu Presiden Indonesia Joko Widodo pada Mei tahun lalu.

    "Ia adalah satu penghormatan untuk bertemu di Starbase dan membincangkan projek masa depan yang menarik!" tulis Musk dalam kiriman di Twitter selepas bertemu Jokowi di tapak SpaceX miliknya di Texas.

    Dalam pada itu, hanya tiga minit sebelum pertemuannya dengan Anwar berakhir, Musk menyiarkan emoji wajah tersenyum dengan air mata sebagai reaksi kepada ciapan gembira.

    Malaysia Ada Bapa Kemerdekaan, Bapa Pembangunan Negara , Bapa Pemodenan Negara Mimi PMx Bapa Goreng Negara

    Selamat mengoreng... Goreng sampai hangus broo.. kah kah kah

    Khalas... Amin


    Kah kah kah

    BalasPadam
  22. Fadhlina beri tempoh 24 jam untuk minta maaf..

    Saya ulangggg..

    Saya tidak akan teragak-agak untuk saman malu dan fitnah yang terus disebarkan. Kebebasan bersuara bukan kebebebasan untuk fitnah sesuka hati.

    Saya ulang

    Tak perlu 24 jam, bukan 24 Hari, bukan 24 minit... Sekarang Jadi pemimpin sekarang juga Kasi saman...!!

    Ada berani..!!


    Saya ulangggg..!!

    BalasPadam
  23. Dah helok boleh menang mudah tapi Ada pemimpin nak tempah maut mana mana pemimpin yang rapat dengan Tun Mahathir Pasti melingkup...

    Kemunculan kali pertama Mahathir – pemimpin yang ada perseteruan lama dengan PAS sepanjang kerjaya politiknya – di pentas ceramah PAS semalam.

    Mahathir dalam ucapannya di depan ribuan penyokong PN di Stadium Sultan Muhammad IV, menyeru pengundi agar memberi kemenangan kepada PN dalam pilihan raya negeri (PRN) di enam negeri 12 Ogos nanti.

    Mana mana pemimpin yang rapat dengan Tun Mahathir Pasti melingkup....Orang tua bodoh tu cuma nak selamatka Legacy nya yg dah nak mampos... Bukan Nak Islam pun.. alahaiii

    ...awal awal dah khabar masih bodoh tak paham paham..!!!

    BalasPadam
  24. Proklamimasi Pantek Si Renta

    senarai penerima ini dari Pulau Pinang dan mereka telah menerima sejumlah RM780 juta, pada hal orang Umno menerima hanya RM19 juta sahaja. UMNo bole buat apa skg ni...!?Link

    https://youtu.be/C2vYX3CwfE8

    Senarai nama Parti DAP sembunyikan 346 kes melibatkan 346 entiti dan individu yang telah menerima RM307 juta wang 1MDB semasa PH jadi kerajaan diterajui barua meraka Tun Mahathir Mohamad.

    Link bawah kenapa UMNO / BN bisu skg..!?

    https://www.freemalaysiatoday.com/category/bahasa/tempatan/2022/10/04/jejak-wang-1mdb-250-penama-rm700-juta-umno-p-pinang-lapor-sprm/

    1. Laverage Asia Sdn Bhd 31.5 juta
    2. Enr Marketing. 24.3 juta
    3. Mega Utilities Sdn Bhd. 18.3. juta
    4. Kek Lok Si Tample 12 juta
    5. Homewin Renovation n Cons 11.44 juta
    6. Music Melody Store. 6.58 juta
    7. G Event Managmnt. 2.93 juta
    8. Pers Cintai A. Sekitar P. Pinang. 2.65 juta
    9. Jaya Printing & Advertising. 1.07 juta
    10. MCA Bah Tanjung P.Pinang. 1 Juta
    11. Geh Choh Hun. 22.8 juta
    12. Oii Teng Seng. 4.55. juta
    13. Cheah Kah Chye. 4.4 juta
    14. Yeap Chee Cheong 4.4 juta
    15. Goh Kheng Huat. 4.2 juta
    16. Oii Kheng Hin. 4.01 juta
    17. Choo Keng Hock 3.84 juta
    18. Toh Lean Seng. 3.5 juta
    19. Chong Thong Yeow. 3.24 juta
    20. Teh Hun Liang. 3.04 juta
    21. Lembaga Union Pinang School 2.25 juta
    22. Pinang Chinese High School. 1.25 juta
    23. Chung Ling High School. 1 juta
    24 J/K Chua Nan School. 0.5 juta
    25 Pers Penduduk B. Daya Penang. 0.4 juta
    26. Chung Ling High School. 0.25 juta
    27. Smjk Phor Tay School Commitee. 0.25 juta
    28. Pers Kebudayaan Pangkalan Kota P. Pinang. 0.204 juta
    29. MCA Bah Tanjung P. Pinang. 1 juta
    30. Parti Gerakan Rakyt Johor. 0.4 juta

    Bukan ke ini conflict of interest?

    Jho Low sedang tepuk tangan ketawa terbahak kaum nya yang paling banyak dapat habuan.

    Berbeza denda Barnie Maddof scheme Ponzi terbesar di NYSE.. ( tgk siri Netflix) nasib nya di penjara seumur hiddup, anak nya mati sbb malu teramat dasyat isteri nya jedi gelandangan bila harta dirampas.

    Lim Guan Eng sebagai Menteri Kewangan hutang yang ditinggalkan Kerajaan PH yang dicatat menghampiri RM850 billion. Sejumlah RM164 billion hutang dijana olih PH selama 22 bulan.

    Tidak seperti Jho Low, Zety Nik Faisal sampai sekarang hidup mewah.. memang celaka lah pemimpin barua Melayu Lee Kwan Yew@DAP ini..!!! Ini berlaku masa Tun Jadi PM kali ke 2 dah Macam pukimak...!!

    Angkara penipuan Bangsa Perasuah bernama Jho Low tepuk tangan saksikan pemimpin Melayu diperbodohkan dan bercakaran sesama sendiri.

    Otak barua lama dan baru tetap masih sama juga..!!Barua Lama Vs Barua Baru Lee Kwan Yew..

    sampai skg sekor babi pun tak diheret ke mahkamah..!!

    Maka PRN June 2023 kali ini semua saki Baki barua DAP@LeeKwanYew perlu dilingkupkan secara total..!!

    Proklamimasi Pantek...!!

    haha tepokkkk..!!

    BalasPadam
  25. Kah kah kah camne sekor gabnor Bernama Zety tatau ada kemasukan Wang billion billion hengget ... Klu Kita Nak masuk duit 50 ribu hengget pun kena declare dng bank... Kah kah kah

    Mengenai dakwaan yang dibuat oleh Najib semasa temu bualnya dengan Malaysiakini yang disiarkan pada 2 Julai 2018, di mana beliau mendakwa bahawa saya mengetahui tentang RM2.6 bilion dalam akaunnya di AmIslamic Bank Berhad dan bahawa saya tidak membangkitkan sebarang soalan mengenainya, saya ingin menyatakan dengan jelas bahawa saya tidak mengetahui transaksi yang dilakukan dalam akaunnya pada masa itu,” katanya.

    Saya ulangggg...

    camne sekor gabnor tau Ada kemasukan Wang billion hengget ... Klu Kita Nak masuk duit 50 ribu hengget pun kena declare dng bank... Bodo bodoo..

    2 mahkamah kat USA dan Singapore terang lagi bersuluh sebut nama Taufik Ayman dan anak tima Wang AMLA 700 jota hengget sekor gabnor Bernama Zety tatau pasai duit AMLA...

    Bila nak tangkap Taufik Ayman.

    Bodooo bodooo..!!


    Kah kah kah

    BalasPadam
  26. Barua balun barua... Melayu lain jangan masuk campur.. Biar barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..

    Haah Melayu sekelian haah Tepokkk

    Datuk Seri Anwar Ibrahim menyindir kenyataan bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang meramalkan Perikatan Nasional (PN) akan menang mudah 5-1 dalam pilihan raya negeri (PRN) pada 12 Ogos ini.

    “Hari ini dia kata (Dr Mahathir), mereka (PN) akan menang lima daripada enam negeri. Sudahlah itu tekaan dia. Masa dia bertanding di Langkawi dia kata (boleh) menang besar (tetapi) bila ada keputusan dia hilang deposit.

    Saya ulangggg

    Melayu lain jangan masuk campur.. Biar barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..

    Haah Melayu sekelian haah Tepokkk

    BalasPadam
  27. Wahai Melayu sekelian.. Menjelang PRN Ogos 2023 Kali ini..!!

    Masih kah kau ingat Wahai orang Melayu' sklian..!
    Jangan jadi Melayu' Mudah Lupa seperti barua barua tuan DAP@LeeKwanYew...

    Dulu fitnah Najib sampai togel dikerjakan sekarang fitnah dari barua yg sudah dibakulsampahkan oleh DAP@LeeKwanYew terhegeh hegeh dengan Proklaminasi Melayu...!!

    Akhirnya Jho Low lesap dan kaum Jho Low tepok tangan ketawa terbahak bahak tengok barua barua mereka DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri dan sampai sekarang barua mereka iaitu kes Zety Taufik Ayman lesap 700 juta sampai sekarang terkinja kinja senang lenang.. macam pantekk la semuanya

    Inilah cara barua DAP@LeeKwanYew linkup dan laga laga kan kaum Melayu...

    Semua kaum Melayu jangan terikut terkinja Kinja pula jomm mari kita tengok Dan tepok tangan barua barua Melayu DAP@LeeKwanYew berbunuhan. Lagi cepat barua ni mampos lagi cepat Melayu bersatu semula.. haha tepokkk..!!

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Kalau PN menang nanti ( insyallah menang PRN) Dan kerajaan bertukar maka

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Jangan ujudkan lagi Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus Kartel mata sepet supaya Melayu' screw Melayu spt ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.
    9. Lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.
    10. Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import dan sebagainya.

    Saya ulangggg..!!! Padan muko kau hanatt

    Lingkupkan saki Baki barua barua DAP@LeeKwan Yew PRN June 2023 nanti.

    Masa kasi Pelingkup semua saki baki barua barua DAaP@LeeKwanYew semakim hampir.. June 2023 PRN Kasi lingkup semuanya..

    Saya Ulanggg..

    Wahai Melayu..!! Menjelang PRN Ogos 2023 ini..!!

    Masih kah kau orang Melayu' ingat...

    Jangan jadi Melayu' Mudah Lupa seperti barua barua tuan DAP@LeeKwanYew... OGOS 2023 PRN Kasi lingkup barua ini kesemuanya.!!

    Ini Kali lah..!! Ingat pesanan Melayu' ini

    BalasPadam
  28. Pudin muka bulan nnpk sangat nipu nyer..

    Sapa Rez Calid nak teman kan PMx jumpa Sultan...

    PMx tu Kan PM Malaysia perlu teman ke nak jumpa Sultan sendiri.!?

    Silap ari bolan nnti China Doll pulak teman kan Bang Non jumpa Sotan...

    Kikiki...bagi alasan bio logik sket...!!

    Simpan bangang tu Sket ...malu kat pengudi

    Akai hado..!?

    BalasPadam
  29. Boboi cuba raih perhatian.. kah kah kah..!!

    Masa Nak lingkupkan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew dah hampir tiba PRN Ogos 2023

    Boboi rasa hairan kerana dalam Boboi ditolak tapi sampai ke hari ini boboi masih lagi diundang untuk bantu berkempen malah jadi jentera (PN).

    “Ada juga minta sampai naik ke pentas bersyarah untuk kempen calon PN. Nampak gayanya boboi masih relevan, masih ada keupayaan untuk tarik undi Melayu,” kata Boboi@Mukhriz.

    Presiden Pejuang Mukhriz Mahathir secara sinis mempersoalkan pendirian Perikatan Nasional (PN) menolak permohonan untuk menyertai gabungan pimpinan Muhyiddin Yassin, tetapi masih mengharapkan bantuan pihaknya untuk kempen PRN.

    Alangkah bagosnyer jika tugas boboi serang Anwar dan kroni ganti apak yg keluar IJN itu..!! Barua DAP@LeeKwanYew yg sudah dibakul sampahkan lawan Barua DAP@LeeKwanYew yang baru Naik tahta Brother Anwar.

    Barua skrew barua DAP@LeeKwanYew spt Superman Hew Kata dolu dolu tu.. sbb Kami Melayu dlm PN nak tepok tangan kuat kuat bila barua Melayu DAP@LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..

    Saya ulanmmm..!!

    Masa Nak lingkupkan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew dah hampir tiba PRN 2023 Ogos minggu depan

    No Boboi No PejWang.

    Hahhh tepokkkkk..!!!

    BalasPadam
  30. Kikiki...

    Wak Jahit Ada 2 pilihan aje

    Letak jawatan

    Atau




















    UMNooooo melingkup trus






    Khalas

    BalasPadam
  31. Bebaskan Bossku jalan terakhir UMNO diselamatkan

    BalasPadam
  32. Hampir 60 Negara hadir sidang Summit BRICS di Afrika Selatan... Agenda utama new currency (R5) BRICS hapuskan kuasa Dollar Amerika...

    Bang Non kerajaan Madani Masih menagih nasihat IMF World Bank dan Amerika Syarikat

    Madani simbol kerajaan Freemason

    Dollar Amerika Nak runtuh disidang summit BRICS esok 22.8.2023

    Bodoh bang non bodoh....

    Bila anggota BRICS currency simbol R5 akan muncul pada 22.8.2023 di South Africa

    Iaitu 1R5 = 55 USD

    Makna nya haper...!?

    Semua orang especially Amerika, Eurpo, UK , France , Aussie dan sekutu USA termasuk Singapura akan memgalami defecit matawang menyebabkan nilai Dollar merudim terutama Rakyat dan selebriti USA.

    Jika Harga roti katakana di USA 2 USD maka mereka akan import bahan roti dan menjual roti di USA maka Harga Kan melambung sekitar

    2 X 55 = 110 USD hanya sebuku roti

    Selamat muflis USA... Gud Bye Dollar gud Bye IMF dan World Bank...

    Saya ulangggg...

    Bodoh bang non bodoh....hamba USA, IMF dan World Bank...!!

    BalasPadam
  33. Barua DAP@LeeKwanYew vs ex- Barua DAap@LeeKwanYew makin menjadi panas membara...!!

    Angkara fintah jijik Bossku..!!

    Haah tepokkkkk..!!!!

    Bila nak tangkap dan heret Tun Mahathir Mohamad ke mahkamah..

    Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun ...Kah kah kah..

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Mahathir bersabit kes penghinaan institusi diraja.

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Dr Mahathir Mohamad berkait dakwaan menghina institusi raja.

    Barua vs Barua DAP@LeeKwanYew makin hottt, makin panassss dan makin mengelegakkk..!!

    Kasi tepokkkkk satu kalii...!!! Angkara sekor Jho Low semua Melayu' berantakan berbunuhan PRU 14 dahulu. Jho Low sampai sekarang lepas be as kaya raya sambil ketawa dengan kaumnya tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Haaahh tepokkkkk...!!

    Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

    haah tepokkk lagi..!!

    kah kah kah

    Setiausaha Polis, Noorsiah Saaduddin, berkata kertas siasatan itu akan dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara minggu depan selaras peruntukan undang-undang.

    Saya ulangggg...!!

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!

    Simpang Pulai, Pelangi dan Simpang Jeram PRK kali ini maka kesemua saki baki barua DAP@LeeKwanYew yang masih ada mesti dilingkupkan kesemuanya secara total..!!

    #lingkupkanbaruaDAP@leekwanyew

    BalasPadam
  34. Adoiiii aaii... Kenapa lahh ko bawa orang tua Bodo tu setannnnn...!!

    Kau org bawak Tun org tua bodoh berucap Mme Nak melingkup lagi bagi banyak majority kat PH DAP lerr nnpk nya

    Boboi tu liberal, Marina Gereja tu lagi tebal bebal liberal nya bawah jenama SIS yg cabar hukum mahkamah syariah baru baru ni...

    Cukup lah bawak orang tua bodoh ni ... Klu ada kuasa diberi kembali orang Melayu kena caci maki lagi... Kroni Cina di lambing kembali...


    Kalau tak caye PH dapat lebih majority ko org tunggu keputusan PRK Ni Pulai dan Jeram ni


    Bangang Ni kenapa ko org jemput ceramah

    Org tua mangkuk tu barua DAP@LeeKwanYew yg di bakul sampahkan...

    Sepatutnya legacy Ni kena ajar canner Niger , Mali, Bukina Faso, Sudah, Tongo, Gabon dah halau France Germany UK dan USA keluar dari benua Afrika...!!!

    Kasi Berambosss trus org tua Bodo ni...



    Adopiii iiiiiii..?!?

    BalasPadam
  35. Ada tak composer Lagu Nak buat Lagu Tajuk

    "Saya Ulangggg"

    Moh perah idea Nak Kasi Jadi

    Tajuk lagu

    "Saya Ulang...'



    Kikikikiko

    BalasPadam
  36. Dari dolu aku dah habaq kat hang pa suma.. kenapa PN di Pulai tewas dng majority banyak

    Hat bawah sanun adalah tulisan aku minggu lepas... Kan dah aku Kata Kan.. Jangan bawak orang tua bodoh tu ke pentas ceramah PN...

    Orang tua bangang tu tugas untuk saman dan lawan batang tubuh Bang Non saja bukan Nak bawak Proklaminasi Pantek pukimak dia...!!

    Ni haah tulisan aku seminggu sblom PRK Pulai dan Simpang Jeram..!!

    PN akan gagal rampas atau kurangkan majority PRK di Pulai dan Jeram Gara Gara ceramah Tun Mahathir di pentas PN di Pulai...!!

    Adoiiii aaii... Kenapa lahh ko bawa orang tua Bodo tu setannnnn...!!

    Kau org bawak Tun org tua bodoh berucap Mme Nak melingkup lagi bagi banyak majority kat PH DAP lerr nnpk nya

    Boboi tu liberal, Marina Gereja tu lagi tebal bebal liberal nya bawah jenama SIS yg cabar hukum mahkamah syariah baru baru ni...

    Cukup lah bawak orang tua bodoh ni ... Klu ada kuasa diberi kembali orang Melayu kena caci maki lagi... Kroni Cina di lambing kembali...


    Kalau tak caye PH dapat lebih majority ko org tunggu keputusan PRK Ni Pulai dan Jeram ni

    Kenapa si Bangang renta ko org jemput ceramah

    Org tua mangkuk tu barua DAP@LeeKwanYew yg di bakul sampahkan...

    Sepatutnya legacy Ni kena ajar canner Niger , Mali, Bukina Faso, Sudah, Tongo, Gabon dah halau France Germany UK dan USA keluar dari benua Afrika...!!!

    Kasi Berambosss trus org tua Bodo ni...

    Saya ulangggg

    PN akan gagal rampas atau kurangkan majority PRK di Pulai dan Jeram Gara Gara ceramah Tun Mahathir di pentas PN di Pulai...!! Tungguuu yer..!!


    Adopiii iiiiiii..?!?

    BalasPadam
  37. Mcm pukimak je Azam Baki.... asal treader Melayu Bantu orang susah belikan motor, belikan kereta utk Bantu Melayu dlm kesusahan mula nak siasat

    Yang kepala bapak Kartel Judi, along scammer Mata sepet ko buat buat buto

    Treaders siap ajar orang Melayu online FREE tak Ada bayar pun, modal sendiri profit dia tak balun Satu sen.pun

    Dia untung buat profit Gold... Hari Hari profit

    Pi siasat Kartel beras lagi Bagus la sialllll..

    Masa sifu treaders bagi ajar Melayu buat profit Hari Hari dengan percuma dah Banyak dah banyak beginners treaders buat profit

    Belum Ada sekor pun treaders Mata sepet ajar FREE...

    Asal Melayu Nak buat profit melalui treaders online mula lah SPRM Nak kacau

    Masa Melayu Nak lingkupkan ekonomi yang dikuasai kaum Mata sepet bercabang banyak dlm APA bidang pun dan makin membuak bukak

    SPRM Sila siasat Jho Low dan semua kaum Cina yang dapat habuan duit Dari 1MDB ... bila Nak heret semua Mata sepet itu ke mahkamah..!!

    BalasPadam
  38. Dari dolu aku dah habaq kat hang pa suma..Jangan bawak orang tua celaka bodoh lidah bercabang tu kat Pelangai... Kan dah mendapattt...

    Analisa aku dolu kenapa PN di Pulai tewas dng majority banyak terjadi juga kat Pelangai...penyokog Bossku di Pelangai hampir 5 ribu dalam UMNo dan atas pagar...

    Malam kemuncak ko orang tua celaka lidah bercabang badan pun dah bau tanah kubo sepentas ceramah bersama pemimpin PN... Kan penyokmg Bossku swing Banyak....!!

    Mcm sial orang tua bodoh bangang tu punya ucapan.. lidah bercabang bau air Lior barua DAap@LeeKwanYew tak abis kering lagi.... badan pun dah bau tanah kubo ko org bawak jugak ke pentas ceramah... puiiii

    Hat bawah sanun adalah tulisan aku minggu lepas... Kan dah aku Kata Kan.. Jangan bawak orang tua bodoh tu ke pentas ceramah PN...

    Orang tua bangang tu tugas untuk saman dan lawan batang tubuh Bang Non saja bukan Nak bawak Proklaminasi Pantek pukimak dia...!!

    Ni haah tulisan aku seminggu sblom PRK Pulai dan Simpang Jeram..!!

    PN akan gagal rampas atau kurangkan majority PRK di Pulai dan Jeram Gara Gara ceramah Tun Mahathir di pentas PN di Pulai...!!

    Adoiiii aaii... Kenapa lahh ko bawa orang tua Bodo tu setannnnn...!!

    Kau org bawak Tun org tua bodoh berucap Mme Nak melingkup lagi bagi banyak majority kat PH DAP lerr nnpk nya

    Boboi tu liberal, Marina Gereja tu lagi tebal bebal liberal nya bawah jenama SIS yg cabar hukum mahkamah syariah baru baru ni...

    Cukup lah bawak orang tua bodoh ni ... Klu ada kuasa diberi kembali orang Melayu kena caci maki lagi... Kroni Cina di lambung kembali...

    Kalau tak caye PH dapat lebih majority ko org tunggu keputusan PRK Ni Pulai dan Jeram ni

    Kenapa si Bangang renta ko org jemput ceramah

    Org tua mangkuk tu barua DAP@LeeKwanYew yg di bakul sampahkan...

    Sepatutnya legacy Ni kena ajar canner Niger , Mali, Bukina Faso, Sudah, Tongo, Gabon dah halau France Germany UK dan USA keluar dari benua Afrika...!!!

    Kasi Berambosss trus org tua Bodo ni...

    Saya ulangggg

    PN akan gagal rampas atau kurangkan majority PRK di Pulai dan Jeram Gara Gara ceramah Tun Mahathir di pentas PN di Pulai...!! Pelangai pun akhirnya terjadi lagi...

    2 Kali betul ajer analisa aku Nak menang banyak campakkan orang tua bau tanah kubo tu jauh jauh...!! Kitaaa tunggu G'anu nak bawak jugak ke tanah kubo tu...!?

    Bodoooo tak bole hajau puak ni...!!

    BalasPadam
  39. Pesan Bapa genosid Isreal Netanyahu pada barua barua mereka

    "Apa yang kami laku Kan ialah 'Tolong Senyap'.. maka Anak Anak papa dan Anak Anak Saud di Arab Saudi Jadi bacul diammm..!!"

    Tahniah Indonesia kerana terus ke hadapan dalam misi bantuan kemanusiaan ke Palestine dan Gaza...

    Malaysia era kerajaan anak papa Lansung tidak buat apa apa... Kerajaan Malaysia sangat sangat bacul...

    Sangat bacul kerajaan anak papa Kali ini dalam bantuan misi kemanusiaan.. terpekik terlolong suma mcm haramjadah...!!!

    Netanyahu hanya beri sebaris ayat pada barua barua nya.... Kalau nak kepentingan kamu tidak terjejas... Apa yang kami laku Kan ialah 'Tolong Senyap'.. maka Anak Anak papa dan Anak Anak Saud di Arab Saudi Jadi bacul diammm..!!

    Semua pemimpin Arab dan Malaysia adalah barua Yahudi@ DAP@LeeKwanYew

    Dari dolu lagi dah peringat lupakan Singapura pergi mampos dengan Singapura jiran tak guna Malaysia dan Indonesia.

    https://vt.tiktok.com/ZSNPNUmhd/

    Semua bahan2 makanan dan bahan mentah yang dihantar ke Singapura perlu dikaji harga caj bayaran duti import yg tinggi dikenakan bagi mengajar Singapura yang menyokong pembunuhan genosid Isreal di Gaza.

    Netanyahu hanya mengarahkan semua barua senyap jika tidak mahu kepentingan negara Arab diganggu...!! Apa makna semua nya ini..!?

    PN menang dan tubuhkan kerajaan Baru ( insyallah menang PRN) dasar kerajaan perlu ditukar maka diwajibkan perkenalkan dasar dasar separti dibawah ini.

    1. Ujudkan pemodal pemodal Melayu' menguasai ekonomi negara.
    2. Ujudkan kapitalis Melayu' sebanyak mungkin.
    3. Ujudkan beratus ratus billionaire Melayu' agar negara tidak bergantung pada kapitalis mafia Mata Sepet bertuankan Lee Kwan Yew walaupun mafia Mata Sepet itu warga nagara Malaysia
    4. ujudkan rangkaian Kartel Kartel Melayu'
    5. Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan
    6. Mengembangkan ekonomi orang Melayu' bila kesemua diatas sudah terbentuk
    7. Kapitalis kapitalis Melayu' yang ujud nanti harus lah bersifat natural dan tidak memihak mana mana pemimpin. Elakkan Dari adu domba Kapitalis Mata Sepet... Spt ujudkan Team A Dan B, Team Wawasn dsb nya. Itu semua adu domba halus supaya Melayu' screw Melayu Dari ucapan Super Man DAP.
    8. Elakkan jadi mangsa batu api musuh.. dah tingkat kan hubungan dengan Indonesia jiran serumpun.

    Peristiwa seperti kes Jho Low lesap kaya raya sambil kaumnya tumpang tepok tangan sama sama adalah terlihat betapa "BANGANG" nya pemimpin Melayu di Adu dombakan dan dengan melagakan pemimpin barua Melayu belaan kaum DAP@ LeeKwanYew tengok Melayu berbunuhan sesama sendiri dimana semua barua barua Yahudi belaan DAP@LeeKwanYew ini perlu dihapuskan semuanya..

    Pada Tun yg fitnah kenapa di kalah PAS kenapa kalah di Langkawi Tun fitnah PAS sebab pengundi dibayar RM100 sekor sekor..!!

    Untuk PRN Kemaman 'No Boboi No PejWang' perlu diteruskan..!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Malaysia (Malingsia/Malingsialan) menyembah Lowyat NET, Bunkface, Gempak Starz untuk menyembah siapa? Untuk menyembah DAP & Dong Jiao Zhong!!!!! Padan muka!!!
      🖕🖕🖕MALINGSIALAN🖕🖕🖕

      Padam
  40. Wahai KJ helok tukar segman "Keluar Kejap" pada segman "Keluar Terus"

    Sudah dua Kali KJ gagal menanyakan soalan di mana Jho Low, Nik Faisal dan lain lain dalam segman Keluar Sekejap.

    Lebih baik KJ keluar terus dan tak payah nk acah acah keluar kejap bila persoalan utama kes 1MDB tidak diajukan pada Peguam Bossku Shafie Abdullah. Link bawah ni haah..

    https://vt.tiktok.com/ZSNQa23ke/

    Kali pertama segman Keluar Kejap KJ bersama Tun Mahathir tidak mampu menyakan soalan kenapa Jho Low Nik Faisal Zety Taufik Ayman tidak diheret dan ditangkap semasa Tun Jadi PM kali ke 2.

    Kenapa tak soal Tun "Apa jasa Jho Low Nik Faisal TaufikAyman dan anak penyamunnya pada negara hingga Tun Jadi PM Kali ke 2 tak mampu tangkap dan dakwa mereka semua.."!?

    Susah sangat kah Nak Tanya soalan mengenai Jho Low yang senang lenang kaya raya billion billion Wang negara di Joli bersama artis Hollywood..!?

    Persoalan yang utama tidakkah KJ sedar impak kes 1MDB pada orang Melayu betapa bodoh nya pemimpin Melayu yang Jadi barua barua Mata sepet sedang terbahak bahak tepuk tangan melihat segmen 'Keluar Kejap' ini Jadi bahan jenaka Tuan barua Melayu utk kaum DAP@LeeKwanYew betapa bodoh bangang nya pemimpin Melayu tidak mampu menagkap Jho Low mahupun Nik Faisal saksi utama macamana ka 1MDB dijadikan bahan fitnah untuk mengenakan Bossku..!? Link bawah ni siall..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNQ5KMeA/

    Elok KJ keluar terus Dari acah acah keluar kejap kalau persoalan saksi utama disebut ratus beribu Kali nama Jho Low dalam mahkamah di dalam dan luar negara sedangkan tak nampak Dari Hari pertama hingga akhir batang tubuh Jho Low Nik Faisal dan Taufik Ayman tidak didakwa dan ditangkap oleh pemimpin nagara..!?

    Soalan tambahan segman 'Keluar Berak Cair 'apa jasa' saksi kes 1MDB ini pada pemimpin Melayu ini ( barua) hingga Jho Low Taufik Ayman Nik Faisal pada negara sampai sekarang tidak didakwa dan ditangkap dalam kes 1MDB sampai sekarang ini...!? Apa jasa mereka pada negara..!?Hebat sangatkah jasa Jho Low, Nik Faisal dan Taufik Ayman bersama anak penyamunnya pada negara..!?

    Apakah kalau KJ tanyakan dimana Jho Low segman Keluar Sekejap akan segman Keluar Berak Cair KJ..!?

    #NakKeluarPiBerakJap..

    BalasPadam
  41. MASA MENUBUHKAN RANGKAIAN KARTEL MELAYU DAN RANGKAIAN MAFIA MELAYU BERSATU MENYAINGI DAN MENGUASAI PASARAN

    Subsidi ayam dah diberi tapi syarikat kartel kartel ayam oleh kaum mata sepet menyebabkan harga ayam sukar dikawal selain kerajaan telah mengeluarkan subsidi besar bagi menampung subsidi ayam di peringkat pengeluaran.

    https://vt.tiktok.com/ZSNswn9dy/

    Timbalan Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Kos Sara Hidup Fuziah Salleh berkata tindakan syarikat berkenaan menyebabkan harga ayam sukar dikawal selain kerajaan telah mengeluarkan subsidi besar bagi menampung subsidi ayam di peringkat pengeluaran.

    Lima syarikat terbabit adalah Dindings Poultry Development Centre Sdn Bhd, FFM Bhd, Gold Coin Feedmills (Malaysia) Sdn Bhd, Leong Hup Feedmill Malaysia Sdn Bhd dan PK Agro-Industrial Products (M) Sdn Bhd.

    Dari dolu dah peringatan Kartel Mata sepet menguasai pasaran. Maka tiba masanya Melayu perbanyakkan rangkaian Kartel Kartel Melayu dan rangkaian mafia mafia Melayu' menguasai ekonomi asas Rakyat Malaysia..!!

    Jika perlu dinujudkan rangkaian mafia mafia Kartel Melayu' Maka ia jugak perlu dilakukan

    “Kerajaan telah mengeluarkan subsidi berjumlah RM3.8 bilion bagi menampung kos ayam dan telur dari Februari 2022 hingga November lepas dan 72.8 peratus kos pengeluaran ayam adalah kos harga makanan.

    “Bila berlaku kartel untuk mengawal harga makanan ayam, sukar untuk kita mengawal harga ayam pada kadar ditetapkan RM9.40 sekilogram.

    “Kartel mata sepet ini sangat jahat dalam undang-undang persaingan. Ia adalah sabotaj ekonomi terhadap pengguna dan rakyat jelata

    Persoalan sekarang susah sangatkah kerajaan mahu memguasai saham syarikat kartel kertel ini dan kuasai rangkaian Kartel kertel mafia ini..!?

    Susah sangat kah kartel kartel rangkaian mafia Melayu bersaing dan mewujudkan 5 perusahaan baru dikuasai mafia Melayu dengan bantuan kerajaan untuk bersaing dengan 5 perusahaan Mata sepet ini..

    Purchasing power adalah orang Melayu Islam . Contoh boikot Dari kuasa pembeli Melayu bila rangkaian kedai kopi Starbucks yang terkesan dengan vandalisme serta keselamatan pekerja Starbucks turut dalam bahaya. Starbuck mengakui terkesan dengan kempen boikot yang dijalankan negara-negara Arab.

    Menerusi laporan Bloomberg, saham Starbucks dilaporkan mengalami kemerosotan paling teruk sepanjang 31 tahun di mana syarikat ini telah rugi sebanyak RM55 bilion. Di Malaysia, para pelabur dinasihatkan untuk menjual saham Berjaya Food akibat terkesan dengan impak boikot.

    Syarikat kartel Melayu dan mafia Melayu perlu diberi peluang untuk menubuhkan 5 Syarikat pembekal ayam kartel Melayu bagi menyaingi dan menyimbangi harga pasaran...Kempen beli barangan Melayu (Buy Muslim First) juga perlu diperluaskan.

    Jangan acah acah pergi memburu udah ler..

    #KingpPuppetIsKingPuppetMasterX

    BalasPadam
  42. Kah kah kah

    Rumah Ngeh terbakau... Link

    https://vt.tiktok.com/ZSN3HFCRk/

    Awasi itu Suma gimik batu api murahan....

    Saja Nak Batu api orang Cina... Nak alih perhatian pada Langkawi Dubai Langkawi ChowKit dll

    Nak membatu api orang melayu Suma dah tak Jalan.... Tak laku dah basi..!!

    Barua DAP@LeeKwanYew yang sudah Jadi sampah VS Barua DAP@LeeKwanYew yang Baru sedang berbunuhan sesama sindri...

    Orang Melayu tak terkinja kinja Nak guling guling atas Jalan Raya lagi dah bila sesama barua2 Melayu mereka sedang berantakan....

    Cara nya skg bakar rumah pemimpin Cina Kasi kaum Cina terkinja kinja ambil tindakan

    Kah kah kah

    Pada semua orang Melayu sekelian


    Haaah tepokkkk Jangan tak tepokkkk

    Drama membatu api Kan orang Melayu Nak guling guling atas Jalan Raya dah tak laku

    Drama bodoh bangang dari barua barua DAP@LeeKwanYew Nak bagi orang Melayu terkinja kinja melompat macam monyet atas Jalan Raya dah tak laku...

    Berambosss Kau barua DAP@LeeKwanYew

    Cuma Nak Tanya Sket bila Nak tangkap Jho Low, Zety dan Taufik Ayman...!?

    Apa jasa besau Taufik Ayman dan Jho Low pada negara Malaysia nih...!?

    Dulu bole nyanyi "Bangau oh Bangau"

    Bangau ohh Bangau kenapa engkau lapar...bla bla bla

    Skg ubah tanjuk lagu "Barua ohh Barua"

    Skg ni mehh nyanyi...!!

    Barua ohhh barua...
    Kenapa Kau tak tangkap Jho Low...
    Bagai mana aku Nak tangkap Jho Low..
    Jho Low dah tertukar Jadi beruang. 2x

    ..bla..bla...bla

    Terkini barua barua DAP@LeeKwanYew fitnah Doli Yang Molia Dipertuan Hagong kena rasuah 1 Billion hengget... Deyy barua barua sekelian bukti hado...!? Ini bukan 3R Kew..!?


    KHALAS


    Kikiki

    BalasPadam
  43. Nak pergi memburu.. Nak pergi memburu.. Nak pergi memburu... ZzazzzzzzZzz.!!! ( Psst teringat filem P Ramlee Nak Cari Kayu .. Nak Cari Kayu..!!)

    Jgn lupa kumpulkan juga Lim Guan Eng kes Torwong Bawah Laut dalam satu sell penjara bersama Tun Daim incoming victim...

    After that Tun Mahathir, Zety Taufik Ayman Jho Low Nik Faisal dan anak taikun taikun mata sepet seperti anak Nevin Tan kes ladang ganja berkilo kilo di condo mewah nya yg Masih lepas bebas kaya raya gilo babi kayo anak nyo...!!

    Saksi utama kes torwong bawah laut Mati bila Nak siasat...!?

    Teo Beng Hock Mati jatuh Bangunan Lim Kit Siang dan DAP paling terkinja kinja terpekik terlolong nak kan Keadilan pada Teo Beng Hick. Kenapa Lim Kit Siang dan DAP diam jadi bangang saksi utama Torwong Bawah Laut didapati mati...!? Puiiii ..!!

    Saksi utama kes Torwong Bawah Laut...Datuk Ewe Swee Kheng, CEO pemaju harta tanah Ewein Group, berakhir dengan penuh Mati jatuh Bangunan dng tragis bila nak siasat.

    Nak pergi bersama Raja kayangan memburu pastikan guna PELURU HIDUP bukan kosong nanti hasil buruan jadi sia sia ajer..

    BAWA SENAPANG DAN KELENGKAPAN NAK PERGI MEMBURU
    KATANYA HOBBY SATU KETURUNAN SI RAJA KAYANGAN
    KITA RAKYAT JELATA HANYA LIHAT DAN MENUNGGU
    BAWA PELURU HIDUP BUKAN PELURU KOSONG YER TUAN...!!

    Saya ulangg..

    Nak pergi memburu..Nak pergi memburu..Nak pergi memburu... ZzazzzzzzZzz zasss ZzZzz..!!

    Jom berbalas pantun...!!

    Jangan Jadi "King Of Gebang" udah ler , malu orang Johor nnti..!!


    #KingPuppetIsKingMasterPuppetX

    BalasPadam
  44. Projek PRU akan datang mulai dikenalpasti dari sekarang " No More Barua DAP@ LeeKwanYew"

    Projek ini mesti dimulai dari sekarang... Kempen Projek Lingkupkan legacy PMx perlu dicanang pada rakyat hingga PRU diadakan ... Mulakan sekarang..!!

    Projek melingkupkan sesiapa saja dianggap barua barua yang favour dan mesra pada DAP@ LeeKwanYew samada parti kerajaan atau parti pembangkang harus dimulakan sekarang..

    Pengundi " No more barua DAP@LeeaKwanYew "

    Hanya ada sekor lagi barua DAP@LeeKwanYew yang perlu dilingkupkan menjelang PRU akan datang .. PRU dolu majori setakat 1 ribu aje..!!

    Saya ulangggg "sekor jer lagi, sekor jer lagi Barua. DAP@LeeKwanYew yg perlu dilingkupkan terus next PRU iaitu Anwar Bin Ibrahim..!!

    Masa PMx nak melingkup jadi PM lepas ni insyallah dia akan tahu nasib dia anak beranak spt Nurul mme jadi gulai pishang lah jawabnya...

    Projek yang dah berjaya DIHINA semau mahunya dan terlaksana semasa PRU dolu ini ada lah beberapa ekor contoh yang dah lingkup terus spt

    1. Mujahid sokong LGBT dosa peribadi dan lelong harta TH - kekanda melingkup di Parit Buntar
    2. Khalid Samat - sokong LGBT gelar Kalit Gereja
    3. Wan Azizah - sokong LGBT Melingkup di BTR
    4. Nurul Izzah - sokong LGBT lingkup di Matang
    5. Pudin Muka Bulan - Jadi Menteri walau melingkup di PRU dolu.
    6. Tun Mahathir - melingkup Wang deposit bagi Pulau Batu Putih pada Anak LeeKwanYew
    7. Boboi - melingkup sampai bila bila selagi Ada Bulan dan matahari..

    Tengoklah nasib si boboi anak barua DAP@ LeeKwanYew yang sudah dibakul sampahkan. Boboi kalah dan hilang deposit.

    Lihat barua yang dibakul sampahkan iaitu Tun barua DAP@LeeKwanYew hilang deposit. Nurul di Matang sudah merasa kekalahan memalukan. Tunggu si barua DAP@LeeKwanYew melingkup dari kerusi PMx, maka semua Nasib legacy PMx akan seperti Boboi hilang deposit dimana mana pilihanraya diadakan..!!!

    Tunggu yer aksi rakyat lepas AlJub melingkup jadi PM...!! Insyallah Nurul Izzah, Wan Azizah juga hilang deposit. Rafizi pun sama nasib kau tunggu nasib kau hilang deposit nanti...!!

    Lepas AlJub melingkup dari PMx insyallah kalau Nurul dan Wan Azizah berbanding dimana mana DUN atau Parliment maka rakyat akan pastikan kesemua legacy barua barua DAP@LeeKwanYew hilang wang deposit seperti melingkupnya dan hilang wang deposit Boboi dan Tun Mahathir Mohamed...!!!

    Saya ulannnngg...!!

    Mana mana pemimpin yang dikenal pasti ada potensi terkinja kinja Jadi Barua DAP@LeeKwanYew lepas ini orang Melayu Islam akan bangkit dan lingkupkan sepenuhnya...

    Jangan 22 tahun 22 Bulan Baru dikenal pasti barua DAP@LeeKwanYew makna kata itu sudah terlambat...!!

    BalasPadam
  45. Nevin Tan anak taikun Vincent Tan sah selamat dari sebarang hukuman tanam berkilo kilo ladang ganja. Jho Low mme sah lesap lepas kaya raya

    Sebab big boss Malaysia King Puppet adalah pemegang kedua terbesar saham 7 Elevan dan Stabak...!!! Camne nak memburu ni... Memburu sambil memburit...!!

    Syarikat induk Starback merasuh anak2 raja dengan memberi jawatan2 penting dalam syarikat tersebut? Harap SPRM segera siasat? Heret pemberi rasuah tersebut kemuka pengadilan.

    Dahulu penjajah British selalu menyogok raja2 dengan memberikan hadiah2 mewah dan sebagainya? Betul ke? Perangai rajaraja Melayu..!! Kalau betul harap ianya tidak berulang... kah..kah..kah.

    Betul stabak rasuah Raja elok memburu dimulakan di stabak.

    Bunga bunga wayang gebang geli geli memburu sambil nak memburit dah mulai nampak...!!!

    #gebangjerlebih

    BalasPadam