Isnin, 15 Februari 2010

Bloggers Prihatin...!



PERHATIAN!!!

Di Manakah Norlaili Afizah...

Kg Setia Jaya
Setapak
Kuala Lumpur
14 Feb 2010

Surat ini ditinggalkan oleh remaja bernama Norlaili Afizah, 19 tahun, dan ditemui keluarganya setelah dia lari bersama seorang lelaki warga Indonesia, 12 Feb lalu.

Tidak diketahui di manakah dia sekarang, dan berkemungkinan besar telah berada di satu lokasi , berkemungkinan di Jawa Timur .

Saya siarkan sepenuhnya surat itu setelah saya menemui keluarganya di Kg Setia Jaya , Setapak sebentar tadi yang meminta bantuan untuk mengesan gadis ini.

ASSALAMUALAIKUM

ABAH, MULAI ARI NI, PIJAH TAK BALIK RUMAH SEBAB PIJAH IKUT ABANG JO PERGI INDONESIA. KITA KAWIN KAT SANA ABAH. ABAH KITA MINTAK MAAF ATAS PERBUATAN JAHAT KITA ABAH. KITA SEDIH SANGAT ABAH, TAPI KITA SUKA KAT ABNG JO.DIA BAIK ABAH,KALAU KITA TAK BUAT CARA NI ABAH, TAK MUNGKIN BAGI KITA KAWIN NGAN ABANG JO. SEBAB ABAH TAK SUKA. SEBAB TU KITA BUAT MACAM NI. ABAH AMPUNKAN KITA ABAH.KITA MINTA MAAF DARI UJUNG RAMBUT SAMPAI UJUNG KAKI YE ABAH. ABAH JANGANLAH MARAH KAT KITA YE ABAH. ABAH KITA MINTA MAAF BANYAK2. ABAH, ABANG JO BAIK ORANGNYA,DIA TAK PERNAH WAT JAHAT KAT KITA. DIA SLALU BAIK NGAN KITA.ABAH JANGAN RISAU NANTI 1 HARI KITA BALIK JUGA.ABAH JANGAN RISAU NANTI KAT SANE ABANG JO JAGA KITA BAIK2 ABAH, JUGA ADIK, HANGPA TOLONG JAGA MAK AYAH YE.
PIJAH SAYANG KAT HANGPA SEMUA.

PIJAH


Ikuti kisah selanjutnya:


Norlaili disedari hilang setelah keluar dari rumah jam 11 pagi, Jumaat lalu dan mengikut katanya, dia ke rumah rakannya di Taman Melawati.

Menurut keluarganya, Norlaili seorang anak yang baik dan tidak pernah melakukan perkara yang tidak disenangi keluarga malah selalu berkorban menjaga ibunya yang sakit.

Tahun lalu, dia mengikuti PLKN Siri 6/2009 Kumpulan 3 di Benum Hill Resort, Raub Pahang..

Keluarganya percaya, Norlaili mengenali seorang buruh warga Indonesia bernama Sarjo (abang Jo) di sebuah tapak pembinaan kondominium yang terletak hanya di seberang jalan rumah mereka beberapa tahun lalu.

Ketika keluar, Norlaili memakai baju kemeja hitam-kuning berlengan panjang dan berseluar jeans serta bertudung.hitam.

Sebarang maklumat mengenai Norlaili, anda boleh salurkan kepada saya, atau mana-mana balai polis atau terus kepada keluarganya

Omar Mahmud (ayah) - 017-3107234

Mustapa kamal Omar (abang) - 016-2690277

Diharapa sesiapa yang menjumpai anak gadis ini dapat menghubungi keluarganya atau pihak polis dengan segera!

11 ulasan:

  1. Cinta itu buta... cinta tidak mengenal sempadan antarabangsa..Abg jo ngan al jobori pun sama gak,Babi punya PKR.. Babi punya komunis...

    BalasPadam
  2. Lakhanat Punya indon. . tak sudah-sudah bawak lari anak dara orang. . sial sungguh

    BalasPadam
  3. indon mmg camtu..yg budak tu bodoh bangang sangat kenape..pelatih PLKN pulak tu..tak sedar diri..nak makan batu gaknyer dia tu..

    BalasPadam
  4. McHeory..biasalah KL.

    BalasPadam
  5. sabar hero kecik ! Indon punya susu..pkr pula dapat nama.

    BalasPadam
  6. Produk PLKN... biasa la

    BalasPadam
  7. salam hero kecik,
    setuju,
    terima kasih

    BalasPadam
  8. salam MC,
    ada jenis indon yang lahanat seperti Jo ni, waspada lah anak-anak dara kita dari jenism indon macam ni
    terima kasih

    BalasPadam
  9. anon 1358,
    ada jenis indon yang jahat, tak kurang juga yang baik, nasib budak tu begitu, biar belajar dan didikan tinggi mana pun...
    terima kasih

    BalasPadam
  10. salam ap&s,
    KL pun macam tempat-tempat lain gak bro, ada syurga ada juga neraka, macamm kat kota bahru huhu...
    susu indon dapat? huhu
    terima kasih

    BalasPadam
  11. anon 2233,
    ni jenis PAS! semua salah orang lain, kalau kicap tak de kat rumah ko pun ko kata najib tak kasi jual,
    seharusnya kita semua mendoakan keselamatan norlaili afizah. semoga dibukakan hati, diberikan perlindungan Allah dan dapat kembali untuk bertemu dengan ibu bapa dan keluarga nya semula...
    tq

    BalasPadam