Rabu, 10 Februari 2010

Jeffri Damien!!!


Kepada wira bloggers saudara Jeffry - Dimensi, sahabat-sahabat rakan seperjuangan demi Agama Bangsa Dan Negara tetap berdiri teguh menyokong saudara!

Dalam setiap Perjuangan, semakin banyak parut dan calar maka semakin kental dan kuat semangat juang kita dalam perjuangan! Kesabaran merupakan suatu azimat dalam menghadapi apa jua cabaran dan rintangan!

Sesungguhnya tindakan berani saudara membuka pekung gerombolan haprak pembangkang sudah tidak dapat lagi ditanggung oleh pemimpin dan kuda belang mereka!
Sesungguhnya saudara telah berjaya membogelkan sikap munafik dan hipokrit puak pakatan haram!
Sesungguhnya saudara telah menyuntik semangat juang untuk mendepani sikap komunis DAP, munafik PAS dan Kebiadapan PKR!

Kita semua mendoakan akan keselamatan, kesejahteraan dan kemenangan saudara!!!

10 ulasan:

  1. bukanya di tangkap tetapi di tahan untuk diambil keterangan sahaja. hari ini pasti dijamin. tak ada apa. denda pun kalau kena dalam rm 300 aje.
    tak ada apa lah.

    BalasPadam
  2. betul tu bro arif omar..tarak apa punya lah.mana ada lucah kat gambar tu.kedua dua nya masih pakai baju..mana ada terjulur kopok lekor tu.kalau ada gambar terjulur kopok lekor tu,boleh ler kata lucah..paling paling pun polis tu amik gambo jeffry jer.
    "liwat" dalam posting tu boleh di intrepretasi sebagai tunggangan atau lembu cucuk idung..

    telagi.blogspot.com

    BalasPadam
  3. ala gambar tu macam budak2 main kuda2 je....hem..hem..hem!!! "tak tumbuh tak melata tak sungguh org tak kata"!!!...."siapa makan cili dia lah yg rasa pedas!!!"

    BalasPadam
  4. Jeffry dah siapkan jawapan untuk beri keterangan. Bukak blog penghuni gua untuk lihat bagai mana pemimpin-pemimpin kita 'diliwat' oleh golongan tak bertanggung jawab.
    Kalau mereka tak mula, blogger kita pun tak 'tergamak' huhuhu

    BalasPadam
  5. Salam PM, benar dengan komen-komen Penghuni Gua dan AmirHamzah..... tak perlu dirisaukan... Jeffry pejuang kebenaran.....

    BalasPadam
  6. Salam PG
    Salam Telagi
    Salam anon1243
    salam Amirhamzah64
    salam Yang Gambi

    Terima Kasih atas hujah bernas tuan-tuan, sokongan tuan-tuan sebenarnya menjadikan sdr Jeffry dan kita semua lebih kuat, tabah dan bersemangat untuk terus mendepani puak-puak jahat pakatan haprak pembangkang...

    Terima kasih

    BalasPadam
  7. Minta lantik jeffry sebagai mentor kita

    BalasPadam
  8. salam waris pahang,
    Jeffry sudah pun menjadi mentor kepada bloggers2 pejuang agama, bangsa dan negara bro! tuan buat secara rasmi la yer..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  9. Tahniah kepada mentor saudara2 semua diatas. mentor saudara kalian MEMANG GILOO BABI, KIRA MACAM KETUA PADA SEMUA BABI2 HUTAN LAH. LU ORANG SESAT, JAHAMAN DAN MEMANG TAK ADA PERKATAAN YANG SELAYAKNYA UNTUK DI PANGGIL PADA U ALL, MEMANG SETANNNN HABISLAH HAHAHAHAH

    BalasPadam
  10. anon 1339,
    MEMANG GILOO BABI, KIRA MACAM KETUA PADA SEMUA BABI2 HUTAN LAH. LU ORANG SESAT, JAHAMAN DAN MEMANG TAK ADA PERKATAAN YANG SELAYAKNYA UNTUK DI PANGGIL PADA U ALL, MEMANG SETANNNN HABISLAH HAHAHAHAH
    yang anda sebutkan diatas sedang berbalik kepada diri anda...

    BalasPadam