Khamis, 4 Februari 2010

SAH!!! ANWAR PM!


Tak Payah janji 16 September, Tak payah lompat parti, Anwar sudah dibuktikan oleh peguam singh tua kutuk bahawa beliau memang seorang PM!

PM bukan Perdana Menteri tetapi PM ialah PELIWAT MALANG!!! Seorang sahabat yang berada didalam kamar mahkamah menjelaskan bahawa beliau cukup memerhati akan gerak geri Anwar sepanjang prosiding berlangsung, sebagai seorang yang sering 'bertikam' didalam kamar mahkamah beliau menjelaskan bahawa bahasa badan Anwar cukup membuktikan yang beliau tidak selesa, tertekan dan gundah dalam mendengar kebenaran yang dibuka.

Malah satu ketika Anwar dilihat cukup berpura-pura dan tidak tertahan dengan kebenaran yang dihujahkan oleh Saiful. Beliau juga menjelaskan bahawa adalah sesuatu yang pelik walau pun tidak salah yang seorang peguam bela mahukan prosiding secara in camera atau tertutup sedangkan kebiasaanya pihak pendakwa lah yang mahukannya kerana mahu menutup aib pihak mangsa dan tentunya seorang peguam bela harus berbangga untuk menjalankan prosiding secara terbuka agar semua pihak dapat mendengar dan menilai bagi membuktikan bahawa anak guamnya tidak bersalah.

Kalau ikut pandangan sahabat tersebut jelas apa yang dilakukan oleh singh tua kutuk itu seolah-olah jelas beliau sedang membela seorang PM = PELIWAT MALANG!

Kehadiran ulama sesat PAS N.Ajis yang dilihat bersungguh-sungguh membela dan simpati kepada PELIWAT MALANG itu juga mengundang sinis dikalangan orang ramai bahawa ulama sesat ini berjihad dan berjuang dalam mempertahankan PELIWAT MALANG!

Malah dikalangan orang PAS sendiri merasa malu dengan tindakan N.Ajis tersebut. Sepatutnya kalau PElIWAT MALANG tak nak bersumpah di khalayak ramai pun mungkin PELIWAT MALANG boleh bersumpah didepan ulama sesat PAS ini dan kemudian N.Ajis boleh bersumpah kepada umum mengatakan yang PELIWAT MALANG telah bersumpah didepannya. Barulah kuda-kuda belang PAS yakin bahawa PELIWAT MALANG tidak melakukan liwat.

Orang PAS sendiri diketuai oleh Presiden nya Haji Hadi jelas tidak hadir kerana beliau serta majoriti kuda belang PAS tahu bahawa ANWAR MEMANG PELIWAT! Bagi DAP pula soal liwat adalah biasa kerana komunis tidak memerlukan moral dan agama untuk menjalani kehidupan. Sementara sebahagian besar kuda belang didalam PKR pun memang terdiri dari mereka yang korup dan tidak mempunyai nilai moral!

Lu fikir La Sendiri!!!

28 ulasan:

  1. Biadap sungguh mamat yang minda terjajah ni

    BalasPadam
  2. anwar semakin tertekan

    BalasPadam
  3. Salam bro, inilah moral dari golongan khawarij..... mereka sentiasa memburuk-burukan orang lain yang bukan sealiran dengannya..... tetapi berselindung disebalik jubah dengan keburukan sendiri....

    BalasPadam
  4. betul setuju yg ANwAR lah yg patut jadi PM Malaysia(peliwat malang).Hidup PKR.Username = PM, password = mokhtar. yang jadi mangsa shaiful.

    BalasPadam
  5. Kembara Putih,

    ko antara pencacai anwar yang masih tegar ke? orang gila je yang sokong anwar!

    BalasPadam
  6. lailaha illa anta...subhanaka inni kuntu minaz zalimin....

    BalasPadam
  7. KEHKEHKEHKEH GEREKKKKK...TABIK SAMA LU BRO..ANALWAR DH TEKUCIL DAHHH..GASAK LAGI BROOO!!

    BalasPadam
  8. kembara Putih.... Persoalannya apakah minda terjajah? Orang di bawah jajahan Inggeris maju gila... Tak di jajah omputih pun anak pompuan melayu terkangkang terkoyak gak.... Bab tu jer pun ko kena fikir apa ko cakap.... belum hal lain lagi. Fikiran yang ko kata terjajah tu sebenarnya fikiran terbuka sampai apa pun boleh di fikir dan di buat. Macam Tok Ayah ko tu la Anwar. Salah tafsiran tentang keterbukaan....

    Jangan lah kerana konon Anwar tu hensem setan ko berjuang habis habisan.

    Jangan emosional...

    BalasPadam
  9. ya! anwar dajjal! ya anwar gila! ya anwar jijik! konspirasi jijik umno menjijik kn anwar telah berjaya! tahniah kepada mereka kerna dapat memBODOHkn anak2 m'sia yg berotak lembu!

    BalasPadam
  10. kembara putih,
    teruskan lah dengan pegangan kamu untuk menjadi kuda belang PAS yang taksub, dijajah dengan penuh beradab oleh tok guru sesat...kesian!
    tq

    BalasPadam
  11. salam bro YG,
    bagi PAS agama Islam adlaah alat untuk mengaburi mata rakyat, agama adalah barang dagangan untuk mencari nikmat dunia yang fana..
    terima kasih bro

    BalasPadam
  12. salam bro RAM,
    setuju PKR, PAS dan DAP mewujudkan laman wab dengan menggunakan username PM dan password 'mokhtar'...heheeh mesti semua orang setuju sebab senang ingat!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  13. salam MC,
    orang PAS memang macam tuh...pttuuiihh!
    terima kasih bro!

    BalasPadam
  14. salam sharalbatnani,
    laila haillaanta subhanaka inni kuntum minaz zolimin...amin
    tq

    BalasPadam
  15. salam bro Jeffry,
    terima kasih bro kerana memberikan potret-potret menawan hati dan menusuk kalbu bagi tatapan umum.agi idup agi ngelaban...
    terima kasih bro

    BalasPadam
  16. salam anon0017,
    kembara putih tu kalau dibelah kepala pun doktor hanya jumpa otak kosong, so biarkan lah dia, luncai terjun dengan labu-labunya .....biarkan!
    terima kasih bro

    BalasPadam
  17. anon0036,
    ada lagi jenis spesis anon yang mengaku lembu bodoh...kesian, selamat malam!
    tq

    BalasPadam
  18. anon 1619,
    sorry terlepas plak, anwar dah banyak menekan bro, jadi sekarang masanya dia pulak ditekan..
    tekan dan lagi, dan lagi...sampai mati la gamaknya politik dia..huhu
    terima kasih bro

    BalasPadam
  19. laila hailla anta subhanaka inni kuntum minaz zolimin
    amin 88x. Bagi puak2 pakatan haprak, renung-renunglah dah cermin-cerminkan diri sendiri dulu. ALLAH maha adil, sedikit demi sedikit pengkhianatan dan pembohongan terbongkar, jangan dok tuduh konspirasi lah fitnah lah, RATIONAL tu penting dalam menilai sesuatu...

    BalasPadam
  20. salam dubaque,
    manusia bro! memang susah menerima ubat yang pahit!
    terima kasih

    BalasPadam
  21. allahamdulillah... nasib baik bukan pengikut PM (Peliwat Moden). 1 Malaysia !

    BalasPadam
  22. NIk Aziz memang ulamak durjana di akhir zaman. menentang beliau akan dapat ganjaran di akhirat kelak! semua umat Islam patut tentang PAS habis-habisan dan telanjangkan kemungkaran dan kemunafikan mereka agar rakyat di kampng2 faham!

    BalasPadam
  23. Kalau nak tahu peel Anwar ni , korang jumpa la bekas2 pelajar MCKK tahun akhir 60an.. semua orang tahu macamana dia ragging junior... adala 3 -4 orang bontot berlubang luas..

    BalasPadam
  24. Mustafa kamil Ayub, naib Presiden PKR,adalah bekas Presiden mahasiswa UKM 1983/84. Masa tu Anwar Timbalan Menteri Belia dan Sukan kalau tak silap. Dia selalu gak datang UKM.Gelaran yang diberikan kepada Mustafa kamil ialah adinda Mustafa kamil dan mustafa kamil panggil dia kekanda Anwar.. hmmm..sekarang baru aku tahu..apa yg tersirat dan apa yg tersurat!

    BalasPadam
  25. Mustafa kamil Ayub dah kawin ker? Kalau kawin ada anak tak? berapa orang? yer ker...

    BalasPadam
  26. salam anon ii FEB 1605/48/52/54,
    penulis percaya individu yang sama, setuju dengan pandangan sdr berkenaan nik aziz,
    hal yang menyentuh anwar dizaman U dan mudanya amat baik untuk tatapan generasi hari ini supaya lebih 'mengenali' diri peliwat itu yang sebenar, jika sdar ada bukti dan sokongan hujah dan lain2 yg berkaitan mustafa kamil dan sesiapa juga sila hubungi penulis.
    terima kasih sdr

    BalasPadam
  27. Aku dulu percaya kat Anwar. tapi sejak Peristiwa 16 September, aku mula ragu-ragu. Nak jadi PM ikut jalan belakang. Sungguh buruk perangai Anwar ini. Tak sabar-sabar tunggu PRU ke-13.

    Pastu taknak bersumpah dengan nama Allah. Jika cara sumpah Saiful salah, ikutlah cara ulama' PAS.

    Aku akan percaya kembali kepada Anwar jika beliau bersumpah dengan nama Allah yang beliau tak jolok lubang bontot Saiful dengan 'anu'nya.

    Keputusan mahkamah belakang cerita. Sama ada Anwar bersalah atau tidak bergantung kepada pelbagai faktor seperti hujah tidak kuat, masalah teknikal, saksi kurang kredibiliti dan sebagainya.

    BalasPadam