Khamis, 18 Mac 2010

Parlimen...PKR SHIT! Kata Zahrin...


Pagi ini Ahli Parlimen Bayan Baru Dato Seri Zahrin menyambung ucapan beliau membahas titah ucapan SPB Agong dengan menyatakan bahawa beliau berhijrah dari zaman kegelapan berada didalam PKR selama ini kerana PKR hanya tinggal SHIT...

Beliau sudah tidak mahu lagi bersekongkol dengan pembohongan, penipuan dan pengkhianatan kepada rakyat dan negara. Khalid Gereja juga mencelah dengan mengesahkan bahawa nama-nama Ahli-Ahli Parlimen BN yang mahu melompat parti dalam drama 16 September hanya strategi....maknanya Khalid Gereja mengesahkan bahawa Anwar dan Gerombolan menipu kuda belang mereka dan rakyat.

Padang Serai pulak bangun mabok todi mencelah kecewa kerana Bayan Baru mengaitkan pihak SPB Agong dalam isu 16 September...sah mabok! Mengatakan Bayan Baru askar upahan pihak tertentu untuk mengkhianati perjuangan PKR...podah! berapa botol todi dia minum pagi ni?

Zahrin kecewa dengan Bagan, Lim Guan Eng komunis, soal surat minta dato yang dibaca oleh tian chua jelas bahawa zahrin tak minta dato pun...maka soal minta dato seri tak timbul kerana surat tu menjelaskan Bayan Baru menyatakan penghargaan atas anugerah dato seri yang diberikan...apa masaalahnya?

Beliau menambah bahawa Lim Guan Eng sebagai anti Islam, komunis dan cauvinis dan disokong kuat oleh Anwar yang mempunyai topeng pelbagai watak! Zalim dan Menzalimi!

Dr Lo'lo' titiwangsa yang ghairah mencelah ucapan YB Zahrin Bayan Baru dengan emosi mengatakan bahawa PAS mengakui Mur SHIT dol Amnya Nik Najis Terompah Kayu seperti yang dikatakan oleh Anwar adalah diakui....huhu ko telan la, terompah pun terompah la asal PAS dapat berkuasa bersekongkol dengan DAPig dan PM ( Peliwat Malang ).

Ini dulu buat masa ini...

2 ulasan:

  1. Tersedak Shahnon Ahmad kat rumah bila Zahrain sebut 'SHIT'! hehe..

    Tapi kepala 'SHIT" dah terbang oversea mintak nyawa!!!

    BalasPadam
  2. salam Local fighter,
    dia tetap kena terbang balik bro sebelum 25 hb ni, sekurang-kurang dah bertambah ilmu SHIT dia bawa balik...huhu
    terima kasih

    BalasPadam