Ahad, 2 Mei 2010

PAS Pengkalan Chepa Ludah N.Ajis!!!


PENGKALAN CHEPA, 2 Mei: Mesyuarat Agung PAS Kawasan Pengkalan Chepa kali ke-38 semalam menyaksikan satu usul tergempar dicadangkan berkenaan hubungan Malaysia dengan Israel.

Usul tersebut mencadangkan mufti Malaysia atau Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Agama Islam Malaysia mengeluarkan fatwa mengenai kedudukan hubungan kerajaan Malaysia dengan Israel atau syarikat yang berkepentingan Isarael.

Usul itu dibangkitkan ekoran dakwaan penglibatan syarikat perunding berkepentingan Israel, Apco Worldwide dalam bidang telekomunikasi Malaysia. Timbalan Menteri Besar Datuk Haji Ahmad Yakob ketika merasmikan mesyuarat itu berkata, semua mesyuarat agung PAS kawasan wajar mengambil ketetapan sama dengan membuat usul tersebut.

KOMEN

Usul PAS Pengkalan Chepa ni macam meludah ke langit! PAS dah reti 'main belakang' macam Peliwat Malang Nuar Aljub...Anwar menggunakan isu APCO untuk memfitnah kerajaan dan dalam masa yang sama cuba menutup hubungan terlarang beliau dengan yahudi dan Zionis. Begitu jugak la PAS yang jelas bersekutu dengan Anwar dan Yahudi cuba untuk menutup bangkai gajah dengan kulit bawang!

Semua orang tahu PAS for All adalah salinan dari Israel for All! Semua orang tahu bahawa puak prolib atau erdogan yang ada didalam PAS seperti N.Ajis, Husam, Khalid gereja, Kamarudin Jaafar dan lain-lain merupakan tiang-tiang kubur Anwar dalam mempertahankan kasih sayangnya kepada Yahudi, Israel dan Zionis!!!

Hanya mereka yang masih kuat dengan pegangan PAS TOTOK! PAS zaman Asri, PAS Asli dan bermacam lagi gelaran bagi menunjukkan bahawa mereka ini tidak termakan dan tidak terpedaya dengan lakunan Anwar dan puak Erdogan untuk mengusai parti sesat itu!

Mereka sedar dan tidak tahan menghidu hanyir, busuk dan kotornya politik puak Erdogan didalam PAS demi kelangsungan politik murahan dengan menjual pegangan parti sesat itu selama ini untuk mempertahankan budak suruhan Yahudi dan Zionis iaitu Anwar si Peliwat Malang!

Itu sebab mengikut sumber dalaman PAS pengkalan Chepa usul ini dibawa kerana mempunyai 2 maksud sebenarnya...bukan sahaja nak menyindir puak-puak Erdogan hamba sahya Anwar didalam PAS malah nak mengelak usul mengutuk serangan bunuh kepada N.Ajis kerana Ustaz YB Dato Halim semua orang tahu merupakan seorang ABDUL didalam hikayat 3 ABDUL PAS!!! ppttuuiihhhh!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. salam hormat bro

    wa nk tumpang ludah muke nicky..hak tuii!

    ekekeke

    BalasPadam
  2. Blogger macam ni pun wujud no......

    BalasPadam