Jumaat, 29 Oktober 2010

PRK Batu Sapi...Ansari Diliwat Anuar !!!



Pilihanraya Batu Sapi jelas 3 penjuru, Datin Linda akan ditentang oleh puak Parti Koyak Rabak ( dah menanah jubor macam mana tak rabak ) si Ansari yang kalah 8 kali...woi !!! 8 kali KALAH di Tuaran kampong tumpah darahnya sendiri, manakala seekor lagi ialah si Munafik Agen Cina Komunis si teck lee.


Melihat kepada suasana di Batu Sapi ini, BN mempunyai peluang cerah untuk memenangi seterusnya mempertahankan kerusi tradisinya selama ini. Aljuburi tahu bahawa Ansari yang mandi junub dengan menjatuhkan dirinya dari Jeti pulau api api semalam takkan boleh menang !
Itu sebab Nuar Aljuburi tidak menamakan Pengerusi PKR Sabah iaitu Tamrin yang merupakan orang tempatan dan mempunyai sokongan dikalangan pengundi...yang jelas lebih kuat dan mendapat sokongan dari segelintir pengundi, tak heran la budak ansari kena belasah tempohari...bodoh punya ansari...


Kenapa dan Mengapa? sebenarnya yang jelas di Batu Sapi sekarang sifirnya ialah nuar aljuburi sedang cuba memecahkan undi melayu, sebahagian mengundi ansari, sebahagian mengundi BN, kepada orang umno dan pro kerajaan BN nadanya ialah 'undi melayu beri kepada calon melayu' agar undi BN pecah 2, manakala undi cina solid kepada teck lee si lanon dan perompak besar ketika menerajui negeri selama 2 tahun...dengan cara itu harapan untuk memenangkan perompak rakyat itu akan berjaya...angan angannya lah...!

baca mengenai rompakan teck lee di sanggah tok janggut di sini


Aljuburi sebenarnya sedang cuba membina teck lee sebagai future leader PR untuk negeri Sabah, jangan terpengaruh lah dengan rengekkan dan erangan kak jijah yang mengatakan teck lee sebagai pengacau...jangan fikir pengundi di Batu Sapi bodoh! jangan fikir rakyat Sabah boleh dikelentong sebegini rupa!


UMNO dan jentera BN sedang melakukan tugas menerangi rakyat dan membuka pekong dan pembohongan yang dilakukan oleh nuar aljuburi serta puak puak pakatan haram jadah ini!

Melihat kepada semangat dan sokongan pengundi di Taman Po Heng malam tadi dan pengundi di Pulau Tronglid sebentar tadi jelas menampakkan bahawa Ansari bakal dihumban semula ke laut dan teck lee mungkin akan mendepani tuduhan atas salah laku yang beliau lakukan selama memerintah negeri di bawah bayu tersebut....


Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Promote KY Jelly........jawap IQ test dulu.


    Jwpn IQ yg lepas : Tidak ada sorang pun Doktor yg kena mandi kunyit sebab stor kunyit kosong...puhhh nasib baik.

    Setelah berpenat lelah mengumpul kunyit selama 2 hari tanpa berak,tiba-tiba didapati Stor kunyit kosong.

    Soalan: Kemana hilangnya kunyit kunyit tersebut:

    a] Dilarikan Jin lubang kunyit
    b] Kunyit mengecut kembali ke Perut
    c] Kunyit keluar ikut mulut.
    d] bagi jwpn sendiri.....

    aku pun masih fikir jwpnnya, kepada peminat lubang kunyit tolong kongsi jwp anda.

    BalasPadam