Rabu, 27 Oktober 2010

PRK Galas...Nik Najis Dah Mula Terkencing Kencing



Daripada ARIFFUDDIN ISHAKGUA MUSANG: Tengku Razaleigh Hamzah menjelaskan ketiadaannya mengiringi calon Barisan Nasional (BN), Ab Aziz Yusoff ke dewan pusat penamaan calon pada Selasa bukan sesuatu yang pelik.

Ini kerana, kata Pengarah Pilihanraya Barisan Nasional (BN) bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas itu kerana beliau berkumpul dan meluangkan masa bersama penyokong di luar dewan itu.

Amalan itu tambah beliau, merupakan amalan tradisinya selama 35 tahun sebagai Ahli Parlimen kawasan ini.

"Secara tradisinya begitu, malah sewaktu saya sendiri bertanding, sayahanya menghantar ejen bagi mengemukakan borang pencalonan dan semua dokumen yang berkaitan kepada SPR (Suruhanjaya Pilihan Raya).

sumber mstar baca seterusnya disini

hamPAS ni takut betul dengan YBM Kuli.. Baru Kuli acah tak nampak muka menghantar calon semalam dah kata Kuli boikot, kata Kuli jauh hati, Kuli itu, Kuli ini...


Jenis parti neraka yang menggadai dan menjual agama seperti hamPAS ni mana ada modal yang betul, selama ni memerintah Kelantan pun yang boleh dibuat cuma membesarkan tokong dan patung! selama ni memerintah Kelantan pun hanya tahu menggondol lojing...selama ni memerintah Kelantan pun berjaya menyebabkan Rakyat Kelantan keluar 'berhijrah' mencari makan kerana tiadanya peluang pekerjaan!!!

Kuli ada strategi beliau sendiri, Kuli pergi rumah ke rumah berjumpa dengan pengundi... itu yang puak Parti Ajaran Sesat (PAS) takut, ngeri dan terkencing kencing....kotor laa
...

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. salam politikputramerdeka,

    mohon pautkan link rajahmas ke dalam bloglist. terima kasih..

    http://rajahmas.blogspot.com/

    BalasPadam